První vstup maloobchodního giganta do virtuálního světa bude obsahovat vzducholoď, která shazuje hračky, hudební festival se žhavými umělci, spoustu různých her a obchod s virtuálním zbožím neboli „verch“, který odpovídá tomu, co zákazníci mohou najít v obchodech Walmartu a na jeho webových stránkách.
Tyto dva zážitky se nazývají Walmart Land a Walmart’s Universe of Play.
Společnost Walmart experimentuje s novými způsoby, jak oslovit zákazníky, zejména poté, co viděla, že pandemie otřásla nákupními zvyklostmi a podpořila zapojení zákazníků do sociálních médií, aplikací a herních webových stránek.
Velký maloobchodní řetězec pořádá živé přenosy z nakupování na TikToku, Twitteru a YouTube. Vytvořil recepty na jídlo prostřednictvím partnerství s Meredith, mediální společností, která vlastní Allrecipes, Parents a Better Homes & Gardens. Na Pinterestu také zavedla nástroj využívající rozšířenou realitu, který umožňuje nakupujícím vidět, jak by nábytek nebo dekorace vypadaly v jejich vlastních domovech.

Roblox poslouží společnosti Walmart jako testovací prostředí při zvažování kroků v metaverzu i mimo něj, uvedl William White, marketingový ředitel společnosti Walmart. Podle něj jsou tyto zážitky navrženy s ohledem na novou generaci nakupujících, zejména na generaci Z, která je obecně definována jako věková skupina 25 let a mladší. White uvedl, že společnost se chce z partnerství poučit.
„Jak zvyšujeme relevanci kulturní konverzace? Jak rozvíjíme komunitu a zapojení? Jak posouváme jehlu z hlediska příznivosti značky u mladšího publika?“ řekl. „To je to, čeho se zde snažíme dosáhnout.“
Společnost Walmart si na začátku tohoto roku v tichosti podala žádost o ochranné známky související s metaverzemi. Některé z ochranných známek naznačovaly zájem o výrobu nebo prodej virtuálního zboží a nabízení virtuální měny uživatelům, stejně jako nezaměnitelných tokenů neboli NFT.
White odmítl sdělit, zda a jak bude společnost Walmart tyto ochranné známky používat.
Prozatím uvedl, že Walmart nebude na svých imerzivních zážitcích vydělávat. Hráči mohou získávat žetony a další odměny, které mohou použít na virtuální zboží v Robloxu. Národní značky, jako je značka hraček L.O.L. Surprise! a sluchátka Skullcandy, byly do zážitků zahrnuty na základě jejich popularity u mladšího hráčského publika Robloxu – nikoli na základě placení, řekl.
Walmart by na tom však mohl v budoucnu vydělat tím, že by značce za zařazení účtoval poplatky nebo se snažil virtuální zážitky lidí proměnit v návštěvy reálných obchodů nebo online nákupy, řekl White.

Na říjnovém virtuálním koncertu Walmart Land „Electric Fest“ vystoupí Madison Beer, Kane Brown a Yungblud.
Walmart se snaží propojit virtuální a fyzický svět.
Ve hře Universe of Play se objevují předměty ze seznamu nejlepších hraček Walmartu pro prázdninovou sezónu – například koloběžky Razor a postavičky Paw Patrol a Jurassic World – což je potenciální pobídka, aby si o ně uživatelé Robloxu řekli. Walmart Land má překážkovou dráhu s nadměrnými předměty od kosmetických značek maloobchodního řetězce zaměřených na generaci Z, jako jsou produkty péče o pleť od Bubble a make-up od Uoma by Sharon C, a virtuální šatnu s oblečením z exkluzivních módních řad, jako je Free Assembly.
Roblox přilákal během pandemie Covidu mnoho nových uživatelů a loni debutoval na burze. Podle společnosti se herní platforma rozrostla z 32,6 milionu aktivních uživatelů denně v roce 2020 na více než 52 milionů. Historicky přitahovala spíše mladé děti a dospívající, ale společnost uvedla, že přitahuje uživatele v širším věkovém rozmezí.
Platforma vydělává většinu peněz z nákupů v aplikacích, ale testuje online reklamu a v příštím roce plánuje širší reklamní nápor.
Tržní hodnota Robloxu je přibližně 21,2 miliardy dolarů, ale jeho akcie letos zatím klesly o téměř 66 %.
S růstem uživatelské základny Robloxu se do něj zapojilo více prodejců a značek. Patří mezi ně návrháři vyšší třídy, jako je Ralph Lauren, a značky zaměřené na teenagery, jako je PacSun. Značka sportovní obuvi Vans má v Robloxu virtuální skatepark.
V příspěvku na blogu, kde se hodnotí uplynulý rok, Roblox vyzdvihl úspěch zkušeností značek, včetně nejlepších destinací pro uživatele starší 17 let. Patřily mezi ně Nikeland, kde se avataři lidí mohli zúčastnit soutěže ve smečování nebo si vyzkoušet vybavení společnosti, a Gucci Garden, kde si uživatelé mohli prohlédnout butik s virtuálními předměty z limitované edice a avataři mohli zapózovat.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky
 
 
 
	    	



























