Hospodářské výhledy: Constellation Brands a Macy´s
Akcie společnosti Constellation Brands (STZ) ve čtvrtek klesly poté, co společnost vyrábějící víno, pivo a lihoviny oznámila pokračující náklady na dodavatelský řetězec, které kompenzovaly růst prodeje v kategorii piva.
Akcie společnosti Constellation Brands klesají, protože vyšší náklady zasáhly dodavatelský řetězec piva
Akcie ve čtvrtek uzavřely téměř 9% poklesem.
Společnost, která vyrábí pivo Corona a vodku Svedka, rovněž snížila svůj výhled zisku za fiskální rok. Constellation uvedla, že nyní předpokládá zisk za tento rok ve výši 11 až 11,20 USD na akcii, což je méně než předchozí výhled 11,20 až 11,60 USD na akcii.
Za tři měsíce končící 30. listopadem zaznamenal segment piva společnosti Constellation meziroční nárůst čistých tržeb o 8 % díky pokračujícímu růstu značek Modelo Especial a Modelo Chelada.
Společnost však uvedla vyšší náklady na suroviny, balení a logistiku, rozšíření pivovaru a marketing, které kompenzovaly růst prodeje piva.
V konferenčním hovoru s analytiky, který se uskutečnil v úterý ráno, generální ředitel Bill Newlands dodal, že ke konci třetího fiskálního čtvrtletí zasáhla pivovarnictví společnosti „nedávná řada nepříznivých faktorů“, včetně špatného počasí a ekonomických podmínek v Kalifornii.
Provozní marže v pivovarnictví se během čtvrtletí snížila na 37,5 % z 41,3 % o rok dříve.
Společnost uvedla, že plánuje pokračovat ve zvyšování cen svých pivních produktů, aby vyrovnala vyšší provozní náklady, které trápí její dodavatelský řetězec.
Ve třetím čtvrtletí klesl čistý zisk společnosti Constellation na 467,7 milionu USD, tj. 2,52 USD na akcii, z 470,8 milionu USD, tj. 2,48 USD na akcii, před rokem.
Společnost Macy’s varuje, že tržby za sváteční čtvrtletí budou nízké, což zdůvodňuje tlakem na peněženky nakupujících
Společnost Macy’s (M) v pátek varovala, že její tržby za sváteční čtvrtletí budou nižší, a uvedla, že rozpočty spotřebitelů jsou pod tlakem a že očekává, že tento tlak bude pokračovat i v letošním roce.
Provozovatel obchodních domů uvedl, že čisté tržby se nyní budou pohybovat na spodní až střední hranici původně očekávaného rozpětí 8,16 až 8,4 miliardy USD. Očekává, že upravený zředěný zisk na akcii se bude pohybovat v dříve zveřejněném rozmezí 1,47 až 1,67 USD.
V předchozím roce společnost Macy’s vykázala tržby ve výši 8,67 miliardy USD a upravený zisk na akcii ve výši 2,45 USD.
Akcie společnosti v pátečním obchodování na aftermarketu klesly přibližně o 4 %.
Macy’s je posledním maloobchodním prodejcem, který poskytl informace o spotřebitelích, protože investoři očekávají výsledky o svátcích a hledají známky toho, zda se poptávka udrží, protože inflace zůstává vysoká.
Generální ředitel Jeff Gennette uvedl, že společnost Macy’s zaznamenala silné prodeje v rámci Černého pátku a Kybernetického pondělí a že se posílila v oblasti dárkového a příležitostného oblečení, ale „útlum v týdnech mimo hlavní svátky byl hlubší, než se očekávalo“.
V tiskové zprávě uvedl, že maloobchodní řetězec, do kterého patří i síť luxusních obchodních domů Bloomingdale’s a kosmetický řetězec Bluemercury, přijal opatření, aby se připravil na rok, který může být náročnější. Například uvedl, že pečlivě řídí své zásoby, aby mohl zůstat pohotový a měl zboží, které zákazníci chtějí.
Bloomingdale’s a Bluemercury dosáhly lepších výsledků než zbytek podniku, uvedl Gennette, a společnost očekává, že hrubé marže za sváteční sezónu budou přibližně v souladu s očekáváním.
Celkové zásoby na konci čtvrtletí jsou na cestě k mírně nižší úrovni než v loňském roce a v porovnání s rokem 2019 klesnou o polovinu, uvedla společnost Macy’s.
Gennette uvedl, že při objednávání zásob využívá údaje o zákaznících k výběru zboží, které se bude prodávat a uspokojí zákazníky, kteří hledají módu a hodnotu.
Maloobchodní řetězec však před sebou očekává náročnější prodejní prostředí, uvedl Gennette.
„Na základě současných makroekonomických ukazatelů a našich vlastních údajů o kreditních kartách se domníváme, že spotřebitelé budou i v roce 2023 pod tlakem, zejména v první polovině, a podle toho jsme naplánovali skladbu zásob a hloubku počátečních nákupů.“
Společnost Macy’s se před konferencí ICR podělila o náhled očekávání pro čtvrté čtvrtletí. Gennette, finanční ředitel Macy’s Adrian Mitchell a ředitelka merchandisingu Nata Dvir se příští týden zúčastní konference pro investory.
Společnost oznámí výsledky za prázdninové čtvrtletí a celý fiskální rok začátkem března.
Akcie společnosti Constellation Brands klesají, protože vyšší náklady zasáhly dodavatelský řetězec pivaAkcie ve čtvrtek uzavřely téměř 9% poklesem.Společnost, která vyrábí pivo Corona a vodku Svedka, rovněž snížila svůj výhled zisku za fiskální rok. Constellation uvedla, že nyní předpokládá zisk za tento rok ve výši 11 až 11,20 USD na akcii, což je méně než předchozí výhled 11,20 až 11,60 USD na akcii.Za tři měsíce končící 30. listopadem zaznamenal segment piva společnosti Constellation meziroční nárůst čistých tržeb o 8 % díky pokračujícímu růstu značek Modelo Especial a Modelo Chelada.Společnost však uvedla vyšší náklady na suroviny, balení a logistiku, rozšíření pivovaru a marketing, které kompenzovaly růst prodeje piva.Zdroj: Getty ImagesV konferenčním hovoru s analytiky, který se uskutečnil v úterý ráno, generální ředitel Bill Newlands dodal, že ke konci třetího fiskálního čtvrtletí zasáhla pivovarnictví společnosti „nedávná řada nepříznivých faktorů“, včetně špatného počasí a ekonomických podmínek v Kalifornii.Provozní marže v pivovarnictví se během čtvrtletí snížila na 37,5 % z 41,3 % o rok dříve.Společnost uvedla, že plánuje pokračovat ve zvyšování cen svých pivních produktů, aby vyrovnala vyšší provozní náklady, které trápí její dodavatelský řetězec.Ve třetím čtvrtletí klesl čistý zisk společnosti Constellation na 467,7 milionu USD, tj. 2,52 USD na akcii, z 470,8 milionu USD, tj. 2,48 USD na akcii, před rokem.Společnost Macy’s varuje, že tržby za sváteční čtvrtletí budou nízké, což zdůvodňuje tlakem na peněženky nakupujícíchSpolečnost Macy’s v pátek varovala, že její tržby za sváteční čtvrtletí budou nižší, a uvedla, že rozpočty spotřebitelů jsou pod tlakem a že očekává, že tento tlak bude pokračovat i v letošním roce.Provozovatel obchodních domů uvedl, že čisté tržby se nyní budou pohybovat na spodní až střední hranici původně očekávaného rozpětí 8,16 až 8,4 miliardy USD. Očekává, že upravený zředěný zisk na akcii se bude pohybovat v dříve zveřejněném rozmezí 1,47 až 1,67 USD.V předchozím roce společnost Macy’s vykázala tržby ve výši 8,67 miliardy USD a upravený zisk na akcii ve výši 2,45 USD.Zdroj: Getty ImagesAkcie společnosti v pátečním obchodování na aftermarketu klesly přibližně o 4 %.Macy’s je posledním maloobchodním prodejcem, který poskytl informace o spotřebitelích, protože investoři očekávají výsledky o svátcích a hledají známky toho, zda se poptávka udrží, protože inflace zůstává vysoká.Generální ředitel Jeff Gennette uvedl, že společnost Macy’s zaznamenala silné prodeje v rámci Černého pátku a Kybernetického pondělí a že se posílila v oblasti dárkového a příležitostného oblečení, ale „útlum v týdnech mimo hlavní svátky byl hlubší, než se očekávalo“.V tiskové zprávě uvedl, že maloobchodní řetězec, do kterého patří i síť luxusních obchodních domů Bloomingdale’s a kosmetický řetězec Bluemercury, přijal opatření, aby se připravil na rok, který může být náročnější. Například uvedl, že pečlivě řídí své zásoby, aby mohl zůstat pohotový a měl zboží, které zákazníci chtějí.Bloomingdale’s a Bluemercury dosáhly lepších výsledků než zbytek podniku, uvedl Gennette, a společnost očekává, že hrubé marže za sváteční sezónu budou přibližně v souladu s očekáváním.Celkové zásoby na konci čtvrtletí jsou na cestě k mírně nižší úrovni než v loňském roce a v porovnání s rokem 2019 klesnou o polovinu, uvedla společnost Macy’s.Zdroj: Getty ImagesGennette uvedl, že při objednávání zásob využívá údaje o zákaznících k výběru zboží, které se bude prodávat a uspokojí zákazníky, kteří hledají módu a hodnotu.Maloobchodní řetězec však před sebou očekává náročnější prodejní prostředí, uvedl Gennette.„Na základě současných makroekonomických ukazatelů a našich vlastních údajů o kreditních kartách se domníváme, že spotřebitelé budou i v roce 2023 pod tlakem, zejména v první polovině, a podle toho jsme naplánovali skladbu zásob a hloubku počátečních nákupů.“Společnost Macy’s se před konferencí ICR podělila o náhled očekávání pro čtvrté čtvrtletí. Gennette, finanční ředitel Macy’s Adrian Mitchell a ředitelka merchandisingu Nata Dvir se příští týden zúčastní konference pro investory.Společnost oznámí výsledky za prázdninové čtvrtletí a celý fiskální rok začátkem března.
Čínská společnost REFIRE, přední hráč v oblasti vodíkových technologií, oznámila svůj vstup na hongkongskou burzu cenných papírů. Tento krok představuje...