Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    NAVN 31 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    BETA 3 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    NP 1 října, 2025

    Americká technologická společnost využívající AI k predikci rizik

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    NAVN 31 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    BETA 3 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    NP 1 října, 2025

    Americká technologická společnost využívající AI k predikci rizik

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Všichni sledují zprávu o výsledcích společnosti Meta, která napoví, jak si vedou online reklamy

Nejhorší rok na Wall Street od roku 2008 se podepsal na technologických společnostech, zejména na těch, které jsou závislé na digitální reklamě.

Jan Golda Autor: Jan Golda
31 ledna, 2023
7 min. čtení
Zdroj: Getty Images

Zdroj: Getty Images

7 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Mateřská společnost Facebooku Meta ztratila v roce 2022 téměř dvě třetiny své hodnoty, protože její příjmy meziročně klesaly v několika po sobě jdoucích čtvrtletích, což vedlo společnost v listopadu ke snížení počtu zaměstnanců o 13 %. Akcie společnosti Snap (SNAP) se propadly o 81 %, protože růst klesl do jednociferných čísel, a společnost se rozhodla neposkytnout prognózu po dvě období po sobě. V srpnu společnost Snap oznámila, že propouští 20 % svých zaměstnanců.


Po brutálním roce 2022 se investoři začínají vracet do odvětví online reklamy před oživením finančních výsledků, které se očekává někdy v roce 2023. Doufají, že tento týden, kdy největší společnosti v této oblasti oznámí výsledky za čtvrté čtvrtletí a poskytnou aktuální informace o tom, zda značky začínají více utrácet za reklamu poté, co pozastavily mnoho svých kampaní, se objeví nějaké známky oživení.

Společnost Snap má zveřejnit výsledky po skončení obchodování v úterý. Ve středu reportuje Meta (META) a ve čtvrtek mateřská společnost Googlu Alphabet. Ve čtvrtek se také investoři dozvědí informace od společností Amazon a Apple, které mají rostoucí digitální reklamní byznys a v poslední době ubírají podíl na trhu společnostem Google a Facebook.


Advertisement

Vzhledem k obavám z potenciální recese, které se stále vznášejí na obzoru, analytici trhu očekávají, že online reklamu čekají další turbulence. Průzkum mezi 50 zadavateli reklamy, který tento měsíc zveřejnila společnost Cowen, ukázal, že společnosti očekávají, že jejich výdaje v roce 2023 vzrostou pouze o 3,3 %, což podle investiční banky představuje „nejmírnější výhled růstu reklamy, jaký jsme za posledních pět let viděli“. V loňském roce tyto společnosti zvýšily výdaje o 7,5 %.

Chcete využít této příležitosti?

„Dvě třetiny zadavatelů reklamy zohlednily recesi v rámci svého rozpočtového procesu a uvedly mimo jiné inflaci a změkčení spotřebitelské poptávky,“ uvedla Cowen.

Kromě makro problémů společnosti, které se při cílení reklamy spoléhají na mobilní data, stále počítají s otřesy způsobenými společností Apple. V roce 2021 výrobce iPhonů zavedl novou funkci App Tracking Transparency (ATT), která omezila možnosti cílení tím, že inzerentům omezila přístup k identifikátoru uživatele chytrého telefonu. Společnost Meta počátkem loňského roku uvedla, že ATT sníží příjmy o 10 miliard dolarů za celý rok 2022.

V posledním říjnovém hovoru k výsledkům, kdy se akcie společnosti Meta v prodlouženém obchodování propadly, generální ředitel Mark Zuckerberg přiznal, že společnost čelí mnoha nepříznivým faktorům, včetně ekonomiky, ATT a konkurence – a zbývajícím investorům poděkoval za jejich trpělivost.

„Myslím, že ti, kteří jsou trpěliví a investují s námi, budou odměněni,“ řekl Zuckerberg.

V roce 2023 zatím k odměnám došlo. Společnosti Meta a Snap si na konci ledna připsaly více než 22 %. Očekává se však, že růst tržeb se zrychlí až ve druhé polovině roku.

Analytici podle Refinitv očekávají, že Snap vykáže ve čtvrtém čtvrtletí růst o méně než 1 %, po kterém bude následovat expanze o 1,6 % v současném období.

„Malé oživení“
Společnost Meta, jejíž reklamní byznys je více než dvacetkrát větší než Snap, podle Refinitivu vykáže třetí čtvrtletí poklesu v řadě – a zatím nejprudší pokles – o více než 6 %. V prvním čtvrtletí se očekává pokles tržeb o dalších 2,8 %, než se ve druhém období vrátí pod 1% růst.

Od dubna 2021, kdy vstoupila v platnost aktualizace ATT společnosti Apple, Meta pracuje na vylepšení své reklamní technologie a využívá data z jiných zdrojů. Někteří maloobchodníci například pro CNBC uvedli, že přenášejí údaje o svých zákaznících ze svých webových stránek Shopify do platforem společnosti Meta, což pomohlo zlepšit schopnost společnosti Meta cílit na uživatele personalizované reklamy.

Zdroj: Meta

„Existují určité signály, že Facebook možná zaznamenává malý obrat ve výdajích na reklamu,“ řekla Debra Williamsonová, analytička výzkumné společnosti Insider Intelligence.

TikTok však přiměl spotřebitele, aby přešli od stagnujících aktualizací ke krátkým videím, a Facebook je pomalu dohání. Mezitím, i když Meta postupně vylepšuje svůj reklamní systém, byl dopad změny ochrany osobních údajů společnosti Apple tak závažný, že Facebook a Instagram nejsou ani zdaleka schopny ji dohnat.

„Facebook měl spoustu problémů s vymýšlením vlastních nástrojů a metrik, aby mohl prokázat účinnost těchto reklam,“ řekl Williamson. „Myslím, že se v tom zlepšuje, takže doufám, že možná uvidíme trochu oživení Facebooku ve srovnání s několika posledními čtvrtletími.“

Podnikání společnosti Google bylo kroky společnosti Apple (AAPL) poškozeno méně, ale stále je silně zasaženo zpomalením ekonomiky a společností TikTok. Očekává se, že růst společnosti Alphabet se ve čtvrtém čtvrtletí roku 2022 dostane pod 1 % a v roce 2023 bude pomalu narůstat a dvouciferných čísel dosáhne až v posledním období roku.


„Mezi stávajícími hráči se očekává, že TikTok bude v příštích dvou letech získávat největší podíl v rámci digitální videoreklamy,“ napsali analytici společnosti Cowen. Odhadují, že TikTok získá v roce 2024 8 % rozpočtů, zatímco loni to bylo 6 %.

Významně se prosazuje také reklamní byznys Amazonu, protože e-shopy projevují ochotu platit velké peníze za propagaci svých značek na stránkách společnosti a v jejích různých službách. Podle společnosti Insider Intelligence získal Amazon v loňském roce 13 % trhu s digitální reklamou a ve třetím čtvrtletí jeho reklamní byznys vzrostl o 25 %, i když celkové příjmy nedosáhly odhadů.

Analytici podle společnosti FactSet očekávají, že reklamní jednotka společnosti Amazon (AMZN) vykáže ve čtvrtém čtvrtletí růst o 17 %, což je výrazně více než u jejích konkurentů, a že se bude držet ve středních desítkách po celý rok 2023.


A pak je tu Netflix, který přidal reklamu jako zdroj příjmů. Společnost v listopadu debutovala s novou úrovní streamování podporovanou reklamou, která stojí 6,99 USD měsíčně.

„Očekává se, že Netflix (NFLX) se z 0 % rozpočtů v roce 2022 vyšplhá na téměř ~4 % výdajů na digitální video reklamu do roku 2024,“ uvedli analytici Cowen.


Přesto největší nejistotou, která se letos vznáší nad trhem online reklamy, je vratká ekonomika, uvedl Barton Crockett, analytik společnosti Rosenblatt Securities. Podle společnosti FactSet má pro společnosti Meta, Snap, Amazon a Netflix hodnocení „držet“, doporučuje však nákup společností Alphabet (GOOGL) a Apple.

Pokud se ekonomika zlepší, „věci, které jsou ekonomicky velmi citlivé, jako je reklama, budou lákadlem pro investory napříč celým spektrem“, řekl Crockett. „To by mohlo být skvělé pro všechny v této skupině.“

Je to obří a riskantní sázka. Americké ministerstvo obchodu minulý týden uvedlo, že spotřebitelské výdaje v prosinci klesly o 0,2 %, což naznačuje, že lidé stále drží svou hotovost.

„Za těchto okolností bude těžké, aby došlo k nějakému významnému rozšíření výdajů na reklamu,“ řekl Crockett.


Mateřská společnost Facebooku Meta ztratila v roce 2022 téměř dvě třetiny své hodnoty, protože její příjmy meziročně klesaly v několika po sobě jdoucích čtvrtletích, což vedlo společnost v listopadu ke snížení počtu zaměstnanců o 13 %. Akcie společnosti Snap se propadly o 81 %, protože růst klesl do jednociferných čísel, a společnost se rozhodla neposkytnout prognózu po dvě období po sobě. V srpnu společnost Snap oznámila, že propouští 20 % svých zaměstnanců.Po brutálním roce 2022 se investoři začínají vracet do odvětví online reklamy před oživením finančních výsledků, které se očekává někdy v roce 2023. Doufají, že tento týden, kdy největší společnosti v této oblasti oznámí výsledky za čtvrté čtvrtletí a poskytnou aktuální informace o tom, zda značky začínají více utrácet za reklamu poté, co pozastavily mnoho svých kampaní, se objeví nějaké známky oživení.Společnost Snap má zveřejnit výsledky po skončení obchodování v úterý. Ve středu reportuje Meta a ve čtvrtek mateřská společnost Googlu Alphabet. Ve čtvrtek se také investoři dozvědí informace od společností Amazon a Apple, které mají rostoucí digitální reklamní byznys a v poslední době ubírají podíl na trhu společnostem Google a Facebook.Vzhledem k obavám z potenciální recese, které se stále vznášejí na obzoru, analytici trhu očekávají, že online reklamu čekají další turbulence. Průzkum mezi 50 zadavateli reklamy, který tento měsíc zveřejnila společnost Cowen, ukázal, že společnosti očekávají, že jejich výdaje v roce 2023 vzrostou pouze o 3,3 %, což podle investiční banky představuje „nejmírnější výhled růstu reklamy, jaký jsme za posledních pět let viděli“. V loňském roce tyto společnosti zvýšily výdaje o 7,5 %.Chcete využít této příležitosti?„Dvě třetiny zadavatelů reklamy zohlednily recesi v rámci svého rozpočtového procesu a uvedly mimo jiné inflaci a změkčení spotřebitelské poptávky,“ uvedla Cowen.Kromě makro problémů společnosti, které se při cílení reklamy spoléhají na mobilní data, stále počítají s otřesy způsobenými společností Apple. V roce 2021 výrobce iPhonů zavedl novou funkci App Tracking Transparency , která omezila možnosti cílení tím, že inzerentům omezila přístup k identifikátoru uživatele chytrého telefonu. Společnost Meta počátkem loňského roku uvedla, že ATT sníží příjmy o 10 miliard dolarů za celý rok 2022.V posledním říjnovém hovoru k výsledkům, kdy se akcie společnosti Meta v prodlouženém obchodování propadly, generální ředitel Mark Zuckerberg přiznal, že společnost čelí mnoha nepříznivým faktorům, včetně ekonomiky, ATT a konkurence – a zbývajícím investorům poděkoval za jejich trpělivost.„Myslím, že ti, kteří jsou trpěliví a investují s námi, budou odměněni,“ řekl Zuckerberg.V roce 2023 zatím k odměnám došlo. Společnosti Meta a Snap si na konci ledna připsaly více než 22 %. Očekává se však, že růst tržeb se zrychlí až ve druhé polovině roku.Analytici podle Refinitv očekávají, že Snap vykáže ve čtvrtém čtvrtletí růst o méně než 1 %, po kterém bude následovat expanze o 1,6 % v současném období.„Malé oživení“Společnost Meta, jejíž reklamní byznys je více než dvacetkrát větší než Snap, podle Refinitivu vykáže třetí čtvrtletí poklesu v řadě – a zatím nejprudší pokles – o více než 6 %. V prvním čtvrtletí se očekává pokles tržeb o dalších 2,8 %, než se ve druhém období vrátí pod 1% růst.Od dubna 2021, kdy vstoupila v platnost aktualizace ATT společnosti Apple, Meta pracuje na vylepšení své reklamní technologie a využívá data z jiných zdrojů. Někteří maloobchodníci například pro CNBC uvedli, že přenášejí údaje o svých zákaznících ze svých webových stránek Shopify do platforem společnosti Meta, což pomohlo zlepšit schopnost společnosti Meta cílit na uživatele personalizované reklamy.„Existují určité signály, že Facebook možná zaznamenává malý obrat ve výdajích na reklamu,“ řekla Debra Williamsonová, analytička výzkumné společnosti Insider Intelligence.TikTok však přiměl spotřebitele, aby přešli od stagnujících aktualizací ke krátkým videím, a Facebook je pomalu dohání. Mezitím, i když Meta postupně vylepšuje svůj reklamní systém, byl dopad změny ochrany osobních údajů společnosti Apple tak závažný, že Facebook a Instagram nejsou ani zdaleka schopny ji dohnat.„Facebook měl spoustu problémů s vymýšlením vlastních nástrojů a metrik, aby mohl prokázat účinnost těchto reklam,“ řekl Williamson. „Myslím, že se v tom zlepšuje, takže doufám, že možná uvidíme trochu oživení Facebooku ve srovnání s několika posledními čtvrtletími.“Podnikání společnosti Google bylo kroky společnosti Apple poškozeno méně, ale stále je silně zasaženo zpomalením ekonomiky a společností TikTok. Očekává se, že růst společnosti Alphabet se ve čtvrtém čtvrtletí roku 2022 dostane pod 1 % a v roce 2023 bude pomalu narůstat a dvouciferných čísel dosáhne až v posledním období roku.„Mezi stávajícími hráči se očekává, že TikTok bude v příštích dvou letech získávat největší podíl v rámci digitální videoreklamy,“ napsali analytici společnosti Cowen. Odhadují, že TikTok získá v roce 2024 8 % rozpočtů, zatímco loni to bylo 6 %.Významně se prosazuje také reklamní byznys Amazonu, protože e-shopy projevují ochotu platit velké peníze za propagaci svých značek na stránkách společnosti a v jejích různých službách. Podle společnosti Insider Intelligence získal Amazon v loňském roce 13 % trhu s digitální reklamou a ve třetím čtvrtletí jeho reklamní byznys vzrostl o 25 %, i když celkové příjmy nedosáhly odhadů.Analytici podle společnosti FactSet očekávají, že reklamní jednotka společnosti Amazon vykáže ve čtvrtém čtvrtletí růst o 17 %, což je výrazně více než u jejích konkurentů, a že se bude držet ve středních desítkách po celý rok 2023.A pak je tu Netflix, který přidal reklamu jako zdroj příjmů. Společnost v listopadu debutovala s novou úrovní streamování podporovanou reklamou, která stojí 6,99 USD měsíčně.„Očekává se, že Netflix se z 0 % rozpočtů v roce 2022 vyšplhá na téměř ~4 % výdajů na digitální video reklamu do roku 2024,“ uvedli analytici Cowen.Přesto největší nejistotou, která se letos vznáší nad trhem online reklamy, je vratká ekonomika, uvedl Barton Crockett, analytik společnosti Rosenblatt Securities. Podle společnosti FactSet má pro společnosti Meta, Snap, Amazon a Netflix hodnocení „držet“, doporučuje však nákup společností Alphabet a Apple.Pokud se ekonomika zlepší, „věci, které jsou ekonomicky velmi citlivé, jako je reklama, budou lákadlem pro investory napříč celým spektrem“, řekl Crockett. „To by mohlo být skvělé pro všechny v této skupině.“Je to obří a riskantní sázka. Americké ministerstvo obchodu minulý týden uvedlo, že spotřebitelské výdaje v prosinci klesly o 0,2 %, což naznačuje, že lidé stále drží svou hotovost.„Za těchto okolností bude těžké, aby došlo k nějakému významnému rozšíření výdajů na reklamu,“ řekl Crockett.
Tagy: AAPLAkciealphabetamazonamznappleburzygooglmetaMeta PlatformMeta PlatformsNFLXreklamasnapSnap Inc.USAvýsledky

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Související:

      1. Meta využívá umělou inteligenci k růstu a míří k hranici 3 bilionů USD
      2. Meta zmrazila nábor v oblasti AI a spouští rozsáhlou restrukturalizaci
      3. Meta vynakládá obrovské částky, aby se dostala do čela v AI
      4. Meta Platforms je stále dominantní hráč v reklamě a vývoji AI
      5. Mark Zuckerberg sází na chytré brýle jako na budoucnost technologií
      6. Meta Platforms může do roku 2030 předstihnout Nvidii i Palantir
      7. Výsledky Snap ukázaly růst i nové příležitosti, investory však brzdí ředění akcií
      8. Akcie společnosti Snap prudce klesají po zveřejnění výsledků
      Advertisement

      Breaking.

      23:23

      Bitcoin pod tlakem: Kryptoměnové trhy čelí novému výprodeji

      23:18

      Apollo zvažuje odprodej řetězce s hispánskými potravinami za miliardy

      23:14

      Helsinská burza na vrcholu: Ropa a plyn táhnou růst

      23:09

      Italské burzy zažívají pokles, technologické akcie v útlumu

      23:03

      Kryptoměnový gigant Xeltox čelí rekordní pokutě za praní peněz

      22:58

      Londýnské akcie stoupají, Barclays překvapuje masivním odkupem!

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      Deutsche Bank vidí v AppLovin jasného lídra digitální reklamy

      22 října, 2025

      Společnost AppLovin Corp, jeden z nejrychleji rostoucích hráčů v oblasti digitální reklamy a mobilních technologií, získala silnou podporu od Deutsche...

      Zdroj: Getty Images

      RBC doporučuje koupit akcie Deere, lídra v oblasti chytrého zemědělství

      22 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Index S&P 500 je teď sázkou na AI. Kam se schovat, když přijde ochlazení?

      21 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      BMO Capital zvyšuje hodnocení Royal Gold díky akvizicím a růstu portfolia

      21 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Apple na prahu nového růstového cyklu, iPhone míří k rekordním prodejům

      21 října, 2025

      IPO Radar.

      Navan, Inc.

      Datum IPO: 31 října, 2025
      Potenciální ocenění: 6,45 miliardy USD

      Buďte u toho

      Nejčtenější zprávy.

      Dow uzavřel na rekordní úrovni, 3M a Coca-Cola zazářily na poli zisků

      21 října, 2025

      S&P 500 dále posiluje, pozornost se soustředí na hospodářské výsledky

      20 října, 2025

      Instagram brzy umožní rodičům zabránit teenagerům v chatování s AI

      18 října, 2025

      S&P 500 posiluje před rušným týdnem plným výsledků hospodaření

      20 října, 2025

      Co se bude dít dál na letošním docela chaotickém akciovém trhu?

      18 října, 2025

      Byty v Praze stály v pololetí podobně jako v Berlíně, Vídni či Madridu

      21 října, 2025

      S&P 500 klesá kvůli obavám z obchodní války USA a Číny a propadu Netflixu

      22 října, 2025

      Banky varují před napětím v úvěrech, ekonomika zůstává stabilní

      19 října, 2025
      Advertisement

      Tip editora.

      Zdroj: Burzovní svět
      Akcie

      Tři hvězdné IPO roku 2025: od čínských elektromobilů po evropské alarmy

      14 října, 2025

      Po dvou letech opatrnosti se globální trh s primárními emisemi (IPO) znovu probouzí. Rok 2025 přinesl několik mimořádně úspěšných debutů,...

      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
        • Hospodářské výsledky
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.