dosáhla ve čtvrtém čtvrtletí prudce vyšších tržeb a zisku, jak uvádějí lidé obeznámení s touto záležitostí a interní sdělení, protože se připravuje na očekávané IPO.
Podle zprávy, kterou si prohlédl deník The Wall Street Journal, společnost, která se zabývá rozvozem potravin, v úterý oznámila zaměstnancům, že její tržby ve čtvrtém čtvrtletí vzrostly o více než 50 % ve srovnání se stejným obdobím předchozího roku a hrubý zisk se zvýšil o více než 80 %.
Podle lidí obeznámených s touto záležitostí se celoroční tržby společnosti Instacart v roce 2022 zvýšily o 39 % na přibližně 2,5 miliardy dolarů, protože společnost těží z přínosů, které jí přináší nápor na reklamu, zatímco se snaží zvyšovat objem objednávek stejným tempem jako v době vrcholící pandemie Covid-19.
Finanční výsledky Instacart před IPO
Instacart v roce 2022 na platformě uskutečnil prodeje v celkové hodnotě 29 miliard dolarů, což je hrubý objem transakcí, který se oproti předchozímu roku zvýšil asi o 16 %. Společnost ve čtvrtém čtvrtletí vykázala kladný čistý zisk a vytvořila více než 100 milionů dolarů upraveného zisku před úroky, daněmi, odpisy a amortizací.
Společnost Instacart se o tato čísla podělila v úterý během hovoru s investory. Během hovoru vedení společnosti uvedlo, že společnost čeká na další kooperativní trhy, aby mohla uskutečnit IPO.
Zdroj: Getty Images
Společnost Instacart, která se od svého založení v roce 2012 stala jedním z nejhodnotnějších soukromých amerických startupů, podala v roce 2022 důvěrnou žádost o IPO u Komise pro cenné papíry (SEC). Společnost plánovala zahájit vstup na burzu koncem loňského roku, než své plány odsunula s odkazem na turbulentní podmínky na trhu. Instacart tehdy zaměstnancům sdělil, že vstup na burzu v roce 2022 byl prioritou a že čeká na otevřené tržní okno.
Podle lidí obeznámených s touto záležitostí společnost Instacart od svého prvního podání žádosti poskytla regulačním orgánům aktualizované finanční informace, což znamená, že je připravena kdykoli provést IPO, nejlépe v příštích několika měsících.
Instacart a další doručovatelské společnosti dostaly impuls ke svému podnikání, když se v roce 2020 po USA rozšířil Covid-19 a lidé zůstali doma. Tento růst se ochladil, protože lidé se vrátili k osobním nákupům a stravování v restauracích, ale spotřebitelé nadále nakupují více potravin online než před pandemií.
Instacart do své platformy přidal další obchody, loni zavedl platby stravenkami a podle zprávy se rozšířil počet členů Instacart+. Reklamní produkty společnosti přinášejí značkám více než 15% nárůst tržeb a podle memoranda mají u firem ohlas.
Ve zprávě se uvádí, že společnost Instacart je na cestě k dosažení ziskovějšího růstu a zaměří se na rozšiřování své hlavní činnosti a zároveň bude investovat do novějších oblastí, jako je Instacart Health. Tyhle kroky by mohli posílit společnost před plánovaným IPO.
Zdroj: Getty Images
Akcie konkurenčních společností, jako je DoorDash Inc., v uplynulém roce klesaly, částečně kvůli rostoucím obavám z možné recese a jejich pandemickému boomu. Společnost zajišťující rozvoz jídla nedávno uvedla, že její tržby za tři měsíce končící 31. prosincem vzrostly o 40 % oproti stejnému období předchozího roku, což přičítá silné spotřebitelské poptávce. Společnost DoorDash uvedla, že těžila z toho, že měla více předplatitelů DashPass.
Společnost Instacart loni oznámila svým zaměstnancům, že její tržby ve třetím čtvrtletí roku 2022 vzrostly o více než 40 % ve srovnání se stejným obdobím předchozího roku a hrubý zisk se meziročně zvýšil o více než 45 %.
V uplynulém roce se americký trh IPO téměř zastavil a podle společnosti Dealogic získaly společnosti v roce 2022 nejméně peněz v tradičních nabídkách než za posledních dvacet let.
Důležitým faktorem zpomalení je prudký obrat v náladě investorů. S rostoucími úrokovými sazbami mají investoři menší motivaci kupovat akcie rizikových společností, které slibují velký růst, ale s vysokými náklady. Investoři takové investice prodali a místo toho přesunuli peníze do pomaleji rostoucích, ale ziskových podniků. Podle poradců a investorů by společnost Instacart, která prokáže, že je zisková, mohla oslovit více potenciálních veřejných investorů.
dosáhla ve čtvrtém čtvrtletí prudce vyšších tržeb a zisku, jak uvádějí lidé obeznámení s touto záležitostí a interní sdělení, protože se připravuje na očekávané IPO. Podle zprávy, kterou si prohlédl deník The Wall Street Journal, společnost, která se zabývá rozvozem potravin, v úterý oznámila zaměstnancům, že její tržby ve čtvrtém čtvrtletí vzrostly o více než 50 % ve srovnání se stejným obdobím předchozího roku a hrubý zisk se zvýšil o více než 80 %.Podle lidí obeznámených s touto záležitostí se celoroční tržby společnosti Instacart v roce 2022 zvýšily o 39 % na přibližně 2,5 miliardy dolarů, protože společnost těží z přínosů, které jí přináší nápor na reklamu, zatímco se snaží zvyšovat objem objednávek stejným tempem jako v době vrcholící pandemie Covid-19.Finanční výsledky Instacart před IPO Instacart v roce 2022 na platformě uskutečnil prodeje v celkové hodnotě 29 miliard dolarů, což je hrubý objem transakcí, který se oproti předchozímu roku zvýšil asi o 16 %. Společnost ve čtvrtém čtvrtletí vykázala kladný čistý zisk a vytvořila více než 100 milionů dolarů upraveného zisku před úroky, daněmi, odpisy a amortizací.Společnost Instacart se o tato čísla podělila v úterý během hovoru s investory. Během hovoru vedení společnosti uvedlo, že společnost čeká na další kooperativní trhy, aby mohla uskutečnit IPO.Společnost Instacart, která se od svého založení v roce 2012 stala jedním z nejhodnotnějších soukromých amerických startupů, podala v roce 2022 důvěrnou žádost o IPO u Komise pro cenné papíry . Společnost plánovala zahájit vstup na burzu koncem loňského roku, než své plány odsunula s odkazem na turbulentní podmínky na trhu. Instacart tehdy zaměstnancům sdělil, že vstup na burzu v roce 2022 byl prioritou a že čeká na otevřené tržní okno.Podle lidí obeznámených s touto záležitostí společnost Instacart od svého prvního podání žádosti poskytla regulačním orgánům aktualizované finanční informace, což znamená, že je připravena kdykoli provést IPO, nejlépe v příštích několika měsících.Chcete využít této příležitosti?Instacart a další doručovatelské společnosti dostaly impuls ke svému podnikání, když se v roce 2020 po USA rozšířil Covid-19 a lidé zůstali doma. Tento růst se ochladil, protože lidé se vrátili k osobním nákupům a stravování v restauracích, ale spotřebitelé nadále nakupují více potravin online než před pandemií.Instacart do své platformy přidal další obchody, loni zavedl platby stravenkami a podle zprávy se rozšířil počet členů Instacart+. Reklamní produkty společnosti přinášejí značkám více než 15% nárůst tržeb a podle memoranda mají u firem ohlas.Ve zprávě se uvádí, že společnost Instacart je na cestě k dosažení ziskovějšího růstu a zaměří se na rozšiřování své hlavní činnosti a zároveň bude investovat do novějších oblastí, jako je Instacart Health. Tyhle kroky by mohli posílit společnost před plánovaným IPO. Akcie konkurenčních společností, jako je DoorDash Inc., v uplynulém roce klesaly, částečně kvůli rostoucím obavám z možné recese a jejich pandemickému boomu. Společnost zajišťující rozvoz jídla nedávno uvedla, že její tržby za tři měsíce končící 31. prosincem vzrostly o 40 % oproti stejnému období předchozího roku, což přičítá silné spotřebitelské poptávce. Společnost DoorDash uvedla, že těžila z toho, že měla více předplatitelů DashPass.Společnost Instacart loni oznámila svým zaměstnancům, že její tržby ve třetím čtvrtletí roku 2022 vzrostly o více než 40 % ve srovnání se stejným obdobím předchozího roku a hrubý zisk se meziročně zvýšil o více než 45 %.V uplynulém roce se americký trh IPO téměř zastavil a podle společnosti Dealogic získaly společnosti v roce 2022 nejméně peněz v tradičních nabídkách než za posledních dvacet let.Důležitým faktorem zpomalení je prudký obrat v náladě investorů. S rostoucími úrokovými sazbami mají investoři menší motivaci kupovat akcie rizikových společností, které slibují velký růst, ale s vysokými náklady. Investoři takové investice prodali a místo toho přesunuli peníze do pomaleji rostoucích, ale ziskových podniků. Podle poradců a investorů by společnost Instacart, která prokáže, že je zisková, mohla oslovit více potenciálních veřejných investorů.
Společnost AppLovin Corp, jeden z nejrychleji rostoucích hráčů v oblasti digitální reklamy a mobilních technologií, získala silnou podporu od Deutsche...