Goldman Sachs tvrdí, že tato málo známá technologická akcie je přínosem pro umělou inteligenci, a vidí v ní téměř 100% růst
Firma v pondělí zahájila pokrytí společnosti GitLab (GTLB) s nákupním ratingem a cílovou cenou 70 USD za akcii. Prognóza Goldmanu znamená 98% nárůst z pondělní uzavírací hodnoty 35,40 USD.
Analytik Kash Rangan uvedl, že společnost by mohla těžit ze strmějších investic do integrace umělé inteligence, která zahrnuje generativní AI.
„Společnost GitLab má dobrou pozici pro obnovení růstu, až se makroekonomické pozadí přehoupne směrem k oživení,“ uvedl Rangan. „Zaměření na škálování funkcí generativní AI a monetizace této příležitosti nabízejí páky růstu LT, kromě zvýšení cen tarifů Premium v příštích 12-24 měsících.“
Iniciace přichází den poté, co společnost vykázala za první čtvrtletí menší než očekávanou ztrátu. Výhled tržeb společnosti GitLab za druhé čtvrtletí byl rovněž lepší, než se očekávalo. Akcie v úterý vyskočily o více než 20 %.
GitLab slouží jako nástroj pro spolupráci vývojářů softwaru, kteří se snaží zefektivnit proces vývoje.
Vývojář videoher s téměř 40% nárůstem díky příležitosti A.I., podle Bernstein
Explozivní růst poháněný rostoucí knihovnou her a integrací umělé inteligence by podle společnosti Bernstein mohl zvednout akcie NetEase (NTES) o 38 %.
Firma v pondělí zahájila pokrytí vývojáře videoher s ratingem outperform a cílovou cenou 120 USD za akcii. Akcie obchodované v USA zakončily pondělní obchodování na 86,73 USD a v roce 2023 vzrostly o 24 %.
Společnost se sídlem v Číně se zaměřuje především na hry pro PC a mobilní platformy. Analytik Robin Zhu uvedl, že NetEase bude i nadále těžit zisky ze své stávající rozsáhlé herní knihovny a zároveň bude do svých produktů přidávat funkce generativní umělé inteligence.
„Očekáváme, že růst generativní umělé inteligence bude představovat masivní zvýšení produktivity při vývoji videoher, což povede ke zvýšení efektivity při výrobě her, ale také umožní bohatší herní zážitky – jak ve hrách (např. umělou inteligencí poháněné NPC [nehráčské postavy], obsah vytvářený uživateli), tak v rámci širších fanouškovských ekosystémů,“ řekl Zhu. Analytik vyzdvihl nadcházející seznam významných herních titulů v tomto roce, včetně her „Justice Mobile“, „Harry Potter: Magie se probouzí“ a „Eggy Party“.
Zhu zároveň dodal, že mimo Čínu představuje celkový oslovitelný trh globálních her pro toto odvětví potenciální příležitost ve výši 100 až 150 miliard dolarů.
Ale navzdory příslibu, který umělá inteligence prokázala v různých odvětvích a zároveň podnítila nadšení investorů, Zhu dodal, že umělá inteligence bude fungovat spíše jako doplňková pomůcka pro růst herního průmyslu a společnosti NetEase, místo aby plně převzala kormidlo.
„Přes všechny značné přednosti GPT-4 je vývoj videoher a integrace široké škály kreativních pracovních proudů do jediného zážitku složitý, což znamená, že jsme skeptičtí k tomu, že generativní AI může v dohledné době ‚narušit‘ videohry,“ řekl.
Přesto trend pronikání umělé inteligence do odvětví pomůže vývojářům trávit méně času nad některými náročnějšími aspekty tvorby hry a pomůže „generování nápadů a herních inovací namísto velmi manuální výroby herních prostředků“. Zhu také uvedl, že integrace AI pomůže vývojářům rychleji uvádět hry na trh a zároveň udržet „angažovanost a ochotu platit“.
Goldman Sachs tvrdí, že tato málo známá technologická akcie je přínosem pro umělou inteligenci, a vidí v ní téměř 100% růstFirma v pondělí zahájila pokrytí společnosti GitLab s nákupním ratingem a cílovou cenou 70 USD za akcii. Prognóza Goldmanu znamená 98% nárůst z pondělní uzavírací hodnoty 35,40 USD.Analytik Kash Rangan uvedl, že společnost by mohla těžit ze strmějších investic do integrace umělé inteligence, která zahrnuje generativní AI.„Společnost GitLab má dobrou pozici pro obnovení růstu, až se makroekonomické pozadí přehoupne směrem k oživení,“ uvedl Rangan. „Zaměření na škálování funkcí generativní AI a monetizace této příležitosti nabízejí páky růstu LT, kromě zvýšení cen tarifů Premium v příštích 12-24 měsících.“Iniciace přichází den poté, co společnost vykázala za první čtvrtletí menší než očekávanou ztrátu. Výhled tržeb společnosti GitLab za druhé čtvrtletí byl rovněž lepší, než se očekávalo. Akcie v úterý vyskočily o více než 20 %.GitLab slouží jako nástroj pro spolupráci vývojářů softwaru, kteří se snaží zefektivnit proces vývoje.Vývojář videoher s téměř 40% nárůstem díky příležitosti A.I., podle BernsteinExplozivní růst poháněný rostoucí knihovnou her a integrací umělé inteligence by podle společnosti Bernstein mohl zvednout akcie NetEase o 38 %.Firma v pondělí zahájila pokrytí vývojáře videoher s ratingem outperform a cílovou cenou 120 USD za akcii. Akcie obchodované v USA zakončily pondělní obchodování na 86,73 USD a v roce 2023 vzrostly o 24 %.Společnost se sídlem v Číně se zaměřuje především na hry pro PC a mobilní platformy. Analytik Robin Zhu uvedl, že NetEase bude i nadále těžit zisky ze své stávající rozsáhlé herní knihovny a zároveň bude do svých produktů přidávat funkce generativní umělé inteligence.„Očekáváme, že růst generativní umělé inteligence bude představovat masivní zvýšení produktivity při vývoji videoher, což povede ke zvýšení efektivity při výrobě her, ale také umožní bohatší herní zážitky – jak ve hrách , tak v rámci širších fanouškovských ekosystémů,“ řekl Zhu. Analytik vyzdvihl nadcházející seznam významných herních titulů v tomto roce, včetně her „Justice Mobile“, „Harry Potter: Magie se probouzí“ a „Eggy Party“.Zhu zároveň dodal, že mimo Čínu představuje celkový oslovitelný trh globálních her pro toto odvětví potenciální příležitost ve výši 100 až 150 miliard dolarů.Ale navzdory příslibu, který umělá inteligence prokázala v různých odvětvích a zároveň podnítila nadšení investorů, Zhu dodal, že umělá inteligence bude fungovat spíše jako doplňková pomůcka pro růst herního průmyslu a společnosti NetEase, místo aby plně převzala kormidlo.„Přes všechny značné přednosti GPT-4 je vývoj videoher a integrace široké škály kreativních pracovních proudů do jediného zážitku složitý, což znamená, že jsme skeptičtí k tomu, že generativní AI může v dohledné době ‚narušit‘ videohry,“ řekl.Přesto trend pronikání umělé inteligence do odvětví pomůže vývojářům trávit méně času nad některými náročnějšími aspekty tvorby hry a pomůže „generování nápadů a herních inovací namísto velmi manuální výroby herních prostředků“. Zhu také uvedl, že integrace AI pomůže vývojářům rychleji uvádět hry na trh a zároveň udržet „angažovanost a ochotu platit“.
Čínská společnost REFIRE, přední hráč v oblasti vodíkových technologií, oznámila svůj vstup na hongkongskou burzu cenných papírů. Tento krok představuje...