Podle Wolfa může Spotify posílit o více než 20 % díky růstu příjmů z reklamy a zvýšení ceny
Analytik Zach Morrissey zvýšil hodnocení hudební streamovací platformy na outperform z peer perform. Jeho cílová cena 190 USD znamená, že by akcie mohly vzrůst o 21,2 % oproti úternímu závěru.
„Z obchodního hlediska není pochyb o tom, že SPOT má v oblasti streamování hudby značný náskok před konkurencí, a to jak z hlediska produktových schopností, tak z hlediska rozsahu,“ uvedl v úterý ve zprávě pro klienty. „Sekulární vítr v zádech, který pohání hudební byznys společnosti SPOT (z hlediska růstu počtu uživatelů a zapojení), má stále dostatek prostoru, zejména na rozvíjejících se trzích.“
Akcie před středečním zvoněním posílily přibližně o 2,7 %. Od začátku roku 2023 již akcie téměř zdvojnásobily svou cenu.
Za zvýšením Morrisseyho hodnocení stojí částečně očekávání zrychlení růstu nejvyššího řádku díky zvýšení cen a růstu příjmů z reklamy. Spotify by se podle něj mělo dočkat také stabilní expanze hrubých a provozních marží.
Navzdory tomu, že akcie v poslední době překonávají výkonnost svých konkurentů a investoři již do jisté míry počítají s budoucím zvýšením cen a expanzí hrubé marže, Morrissey uvedl, že tyto příležitosti na straně nákladů zlepšily výhled trajektorie provozní marže v nadcházejících čtvrtletích. Společnost signalizovala, že zvýšení cen by mohlo přijít v USA poté, co již bylo provedeno na mezinárodních trzích.
Zdroj: Shutterstock
Údaje společnosti Spotify o minutách na aktivního uživatele a předplatném také ukazují, že nasycení trhu může být vzdálenější, než se dříve očekávalo.
Morrissey uvedl, že společnost dokázala zvýšit množství času stráveného na platformě aktivními uživateli jak díky mezinárodní expanzi, tak díky růstu na hlavních trzích, jako jsou USA a Evropa. To je podle něj dobrým znamením pro potenciální prémiovou úroveň.
Poznamenal také, že společnost Spotify by měla být schopna prokázat větší odolnost než její kolegové, pokud dojde k oslabení makroprostředí.
Pro jistotu Morrissey uvedl, že nedostatečná podpora ocenění při pohledu na poměr EBITDA k volnému peněžnímu toku a případné zpomalení růstu předplatného z důvodu nasycení nebo zvýšení cen by mohly mít dopad na výkonnost.
Podle společnosti BMO by umělá inteligence měla této softwarové společnosti pomoci přimět zákazníky, aby zůstali a více utráceli
Podle společnosti BMO Capital Markets by umělá inteligence mohla společnosti Adobe (ADBE) pomoci získat zákazníky a přimět je platit více za produkty.
Analytik Keith Bachman zvýšil hodnocení softwarových akcií na outperform z market perform a zvýšil cílovou cenu o 70 USD na 570 USD. Jeho nová cílová cena naznačuje, že akcie by mohly v příštím roce vzrůst o 17,3 % oproti úternímu závěru.
Bachman uvedl, že klíčovým předpokladem při zvyšování hodnoty akcií bylo, že noví uživatelé a cena a mix by měly více než kompenzovat případné zvýšení efektivity díky generativní umělé inteligenci.
„Domníváme se, že ADBE může díky generativní AI získat cenu/mix i nové uživatele,“ uvedl ve středečním sdělení klientům. „Navíc naše nedávná zpětná vazba na průzkum Adobe Express byla pozitivní.“
Akcie ve středu v předobchodní fázi vzrostly o 1,4 %. V roce 2023 společnost Adobe posílila o 44,4 %, čímž překonala širší trh.
Umělá inteligence by měla společnosti Adobe umožnit zvýšit ceny stávajících řešení nebo nabídnout nové skladové jednotky, uvedl Bachman. Dodal, že uživatelé budou pravděpodobně ochotni utrácet více za řešení využívající AI.
Zdroj: Getty Images
S AI by se podle analytika mělo zvýšit i udržení uživatelů. To by zase mělo zlepšit mix společnosti.
Bachman zdůraznil, že počáteční kontrolovaná a omezená beta verze aplikace Firefly, uměleckého generátoru AI společnosti Adobe, vzbudila zájem milionů uživatelů, včetně velkého podílu lidí, kteří v současné době nemají balíček Creative Cloud společnosti.
A více uživatelů by si mělo pořídit balík Adobe Creative Cloud – a konkrétně platformu pro mobilní design Adobe Express – poté, co AI usnadní používání produktů. Bachman však poznamenal, že to může být ovlivněno cenami a konečným výkonem.
Čisté nové roční opakované příjmy by podle něj také mohly zaznamenat krátkodobé dno v roce 2023, než překonají výhled na rok 2024.
Podle Wolfa může Spotify posílit o více než 20 % díky růstu příjmů z reklamy a zvýšení cenyAnalytik Zach Morrissey zvýšil hodnocení hudební streamovací platformy na outperform z peer perform. Jeho cílová cena 190 USD znamená, že by akcie mohly vzrůst o 21,2 % oproti úternímu závěru.„Z obchodního hlediska není pochyb o tom, že SPOT má v oblasti streamování hudby značný náskok před konkurencí, a to jak z hlediska produktových schopností, tak z hlediska rozsahu,“ uvedl v úterý ve zprávě pro klienty. „Sekulární vítr v zádech, který pohání hudební byznys společnosti SPOT , má stále dostatek prostoru, zejména na rozvíjejících se trzích.“Akcie před středečním zvoněním posílily přibližně o 2,7 %. Od začátku roku 2023 již akcie téměř zdvojnásobily svou cenu.Za zvýšením Morrisseyho hodnocení stojí částečně očekávání zrychlení růstu nejvyššího řádku díky zvýšení cen a růstu příjmů z reklamy. Spotify by se podle něj mělo dočkat také stabilní expanze hrubých a provozních marží.Navzdory tomu, že akcie v poslední době překonávají výkonnost svých konkurentů a investoři již do jisté míry počítají s budoucím zvýšením cen a expanzí hrubé marže, Morrissey uvedl, že tyto příležitosti na straně nákladů zlepšily výhled trajektorie provozní marže v nadcházejících čtvrtletích. Společnost signalizovala, že zvýšení cen by mohlo přijít v USA poté, co již bylo provedeno na mezinárodních trzích.Údaje společnosti Spotify o minutách na aktivního uživatele a předplatném také ukazují, že nasycení trhu může být vzdálenější, než se dříve očekávalo.Morrissey uvedl, že společnost dokázala zvýšit množství času stráveného na platformě aktivními uživateli jak díky mezinárodní expanzi, tak díky růstu na hlavních trzích, jako jsou USA a Evropa. To je podle něj dobrým znamením pro potenciální prémiovou úroveň.Poznamenal také, že společnost Spotify by měla být schopna prokázat větší odolnost než její kolegové, pokud dojde k oslabení makroprostředí.Pro jistotu Morrissey uvedl, že nedostatečná podpora ocenění při pohledu na poměr EBITDA k volnému peněžnímu toku a případné zpomalení růstu předplatného z důvodu nasycení nebo zvýšení cen by mohly mít dopad na výkonnost.Podle společnosti BMO by umělá inteligence měla této softwarové společnosti pomoci přimět zákazníky, aby zůstali a více utráceliPodle společnosti BMO Capital Markets by umělá inteligence mohla společnosti Adobe pomoci získat zákazníky a přimět je platit více za produkty.Analytik Keith Bachman zvýšil hodnocení softwarových akcií na outperform z market perform a zvýšil cílovou cenu o 70 USD na 570 USD. Jeho nová cílová cena naznačuje, že akcie by mohly v příštím roce vzrůst o 17,3 % oproti úternímu závěru.Bachman uvedl, že klíčovým předpokladem při zvyšování hodnoty akcií bylo, že noví uživatelé a cena a mix by měly více než kompenzovat případné zvýšení efektivity díky generativní umělé inteligenci.„Domníváme se, že ADBE může díky generativní AI získat cenu/mix i nové uživatele,“ uvedl ve středečním sdělení klientům. „Navíc naše nedávná zpětná vazba na průzkum Adobe Express byla pozitivní.“Akcie ve středu v předobchodní fázi vzrostly o 1,4 %. V roce 2023 společnost Adobe posílila o 44,4 %, čímž překonala širší trh.Umělá inteligence by měla společnosti Adobe umožnit zvýšit ceny stávajících řešení nebo nabídnout nové skladové jednotky, uvedl Bachman. Dodal, že uživatelé budou pravděpodobně ochotni utrácet více za řešení využívající AI.S AI by se podle analytika mělo zvýšit i udržení uživatelů. To by zase mělo zlepšit mix společnosti.Bachman zdůraznil, že počáteční kontrolovaná a omezená beta verze aplikace Firefly, uměleckého generátoru AI společnosti Adobe, vzbudila zájem milionů uživatelů, včetně velkého podílu lidí, kteří v současné době nemají balíček Creative Cloud společnosti.A více uživatelů by si mělo pořídit balík Adobe Creative Cloud – a konkrétně platformu pro mobilní design Adobe Express – poté, co AI usnadní používání produktů. Bachman však poznamenal, že to může být ovlivněno cenami a konečným výkonem.Čisté nové roční opakované příjmy by podle něj také mohly zaznamenat krátkodobé dno v roce 2023, než překonají výhled na rok 2024.
Společnost AppLovin, významný hráč v oblasti reklamních technologií, znovu přitáhla pozornost investorů i analytiků poté, co ve středu oznámila výsledky...