Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost, která nabízí digitální bankovní služby

    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost, která nabízí digitální bankovní služby

    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Proč jsou čínské aplikace oblíbené u mladých Američanů?

Obavy kolem TikToku ve Washingtonu znovu přitahují pozornost k tomu, jak se čínské aplikace vplétají do života mladých Američanů - a proč jsou tak populární.

Andrej Krúpa Autor: Andrej Krúpa
19 června, 2023
7 min. čtení
Zdroj: Getty Images

Zdroj: Getty Images

7 min.
čtení
Chcete využít této příležitosti? Přihlaste se k odběru newsletteru

Čtyři z pěti nejprodávanějších aplikací v USA v březnu vznikly v Číně. Jako jejich tajná ingredience jsou často uváděny algoritmy. Často přehlíženým aspektem je to, jak tvrdý konkurenční boj o uživatele na domácí půdě dal čínským firmám náskok před západními rivaly.

Stejně jako v době, kdy Čína před několika desetiletími získala dominantní postavení ve výrobě, i čínské technologické společnosti využívají pracovní sílu cenově dostupných talentů k neustálému zdokonalování funkcí svých produktů.

Nepřetržitá snaha o zlepšování se má v čínském technologickém průmyslu dokonce svůj termín: „vyšívání“.

„Všichni pracují na zdokonalování svého řemesla, steh po stehu,“ řekl Fan Lu, investor rizikového kapitálu, který investoval do předchůdce TikToku, společnosti Musical.ly.

Podle společnosti Sensor Tower, která se zabývá průzkumem trhu, byla sedm měsíců stará aplikace Temu během prvních tří březnových týdnů nejstahovanější aplikací v amerických obchodech s aplikacemi. Následovala partnerská aplikace CapCut pro úpravu videí TikToku a samotný TikTok. Na čtvrtém místě se umístil prodejce rychlé módy Shein. Pak následoval Facebook, jediná nečínská aplikace v první pětce.

Advertisement

Jedna z ukázek toho, jak jsou američtí spotřebitelé ponořeni do ekosystému aplikací vytvořených čínskými společnostmi: Pod hashtagy #temuhaul nebo #sheinhaul začali nakupující z generace Z zobrazovat výsledky svých nákupů ve videích na TikToku s titulky jako „Velmi RANDOM položky na TEMU v hodnotě 50 dolarů“.

Zdroj: Getty Images

Aplikace vznikly ve společnostech založených mladší generací technologických podnikatelů, kteří se snaží o globální růst, protože čínský trh obehnaný ohnivou zdí se stává nasyceným. Stojí za nimi rozsáhlá skupina čínských technologických talentů: Temu je sice nákupní stránka, ale více než polovinu jejích zaměstnanců tvoří inženýři, kteří se zaměřují na to, aby lidi přiměli přejíždět prstem a nakupovat.

Podle investorů, inženýrů a analytiků je organizační efektivita čínských internetových společností přehlížena jejich americkými konkurenty. Čínské firmy vynakládají velké prostředky na prosazení svých aplikací v USA. Využívají miliardu čínských uživatelů internetu k testování preferencí uživatelů a optimalizaci svých modelů umělé inteligence doma a poté vyvážejí technologie do zahraničí.

„Naprosto se jim daří na trzích, kde potřebují neustále opakovat produkty, aby vyhověli požadavkům uživatelů,“ řekl Guo Yu, bývalý hlavní inženýr v mateřské společnosti TikTok ByteDance Ltd., který ve firmě pracoval v letech 2014 až 2020.

Společnosti TikTok, ByteDance, Temu, její mateřská společnost PDD Holdings Inc. a Shein na žádosti o komentář nereagovaly.

Oblíbenost těchto aplikací je dostala do křížové palby geopolitického napětí mezi USA a Čínou – zejména aplikace TikTok. Bidenova administrativa pohrozila možným zákazem aplikace, pokud společnost ByteDance neprodá své podíly v TikToku, s odkazem na obavy o národní bezpečnost. Ve čtvrtek se američtí zákonodárci obořili na výkonného ředitele TikToku Šou C‘-čchewa kvůli možnému vlivu Pekingu na aplikaci.

Peking se postavil proti prodeji společnosti TikTok a prohlásil, že nikdy nebude požadovat, aby společnosti nezákonně shromažďovaly údaje ze zahraničí. Mezitím ve Washingtonu nabývá na síle návrh zákona, který by v případě schválení vedl k plošnému zákazu širokých kategorií čínských technologií, včetně oblíbených aplikací amerických teenagerů.

Shein i Temu se snažili vyhnout kontrole, které byl vystaven TikTok, a snažili se od svých čínských kořenů distancovat. V roce 2021 změnila společnost Shein svou mateřskou společnost z firmy registrované v Hongkongu na subjekt registrovaný v Singapuru. Temu sídlí v Bostonu a své podnikání v USA provozuje prostřednictvím společnosti se sídlem v Delaware.

Zdroj: Getty Images

Společnost Shein, jejíž dodavatelský řetězec má kořeny v jihočínské provincii Guangdong, byla podle společnosti Sensor Tower donedávna nejlépe hodnocenou nákupní aplikací v USA. Aplikace Temu, která přišla do USA právě v době loňské sváteční nákupní sezóny, zaznamenala ve čtvrtém čtvrtletí 13 milionů stažení, což je více než dvojnásobek oproti aplikaci Shein. Stejně jako Shein i Temu spojuje lovce výhodných nákupů v USA s čínskými výrobci a nabízí nižší ceny, protože se zbavuje prostředníků.

Tyto společnosti využívají data ke každému rozhodnutí.

Bývalí inženýři společnosti ByteDance říkají, že společnost ByteDance je jednou z nejagresivnějších společností v oblasti strategie známé v oboru jako „koňské dostihy“, kdy je více týmů pověřeno vytvořením stejného produktu nebo funkce s malými obměnami. Jakmile je jasné, která verze je výkonnější, vítězný tým dostane více zdrojů, zatímco ostatní verze jsou vyřazeny, říkají tito lidé.

„Lidé někdy říkali, že společnost je bezcitná, protože nikdo nemá úplnou kontrolu nad návrhem výrobku od začátku do konce,“ řekl Guo.

Produktoví manažeři a inženýři společnosti ByteDance také říkají, že společnost má standardizované protokoly, systémy a podrobné metriky pro vyhodnocování toho, co se uživatelům líbí, což jí pomáhá zavádět nové aktualizace během několika dní. Například charakteristický jednosloupcový posuvník TikToku byl design, na kterém se společnost usadila po vytvoření několika uživatelských rozhraní, včetně dvousloupcové verze podobné kartě prozkoumat na Instagramu, říkají současní i bývalí zaměstnanci společnosti ByteDance.

Za nemilosrdným testováním, opakováním a průzkumy pro získání zpětné vazby od uživatelů stojí dlouhé hodiny práce technických pracovníků, kteří si na základě svých výkonů a výsledků mohou nechat vyplatit několik měsíčních platů navíc. Zejména mateřská společnost Temu PDD je v oboru známá náročnou pracovní dobou.

Společnost PDD uvedla, že její investice do výzkumu a vývoje v roce 2022 vzrostly oproti předchozímu roku o 15 %, přičemž velká část z nich byla určena na získávání talentů.

Zdroj: Bloomberg

Čtvrtletní náklady na prodej a marketing společnosti PDD často převyšovaly její příjmy v letech 2017 až 2020, kdy se počet aktivních kupujících na sesterské čínské platformě Temu Pinduoduo více než ztrojnásobil z 244,8 milionu kupujících na 788,4 milionu. Společnost, která vydělává především na reklamě, se poprvé dostala do zisku po vstupu na burzu ve druhém čtvrtletí roku 2021.

Temu, stejně jako Pinduoduo a Shein, hojně rozdává kupony a další pobídky za stažení své aplikace v naději, že uživatelé budou o aplikacích mluvit ve svých sociálních sítích. Marketingové kampaně Temu se snaží oslovit potenciální kupující téměř všemi kanály, od bannerů na Facebooku až po cílené e-maily. V únoru odvysílala společnost Temu svou první reklamu na Super Bowl.

Hráči v oboru tvrdí, že snaha o dominanci v reklamě je v Číně běžnou praxí, jak získat zákazníky. „Když čínské společnosti vidí příležitost, jsou ochotnější nakupovat provoz v mnohem dřívější fázi a v mnohem větším měřítku než jejich americké protějšky,“ říká Ivy Yang, čínská technologická analytička, která dříve pracovala pro největší společnost v oblasti elektronického obchodování Alibaba Group Holding Ltd.

Pokusy čínských společností o mezinárodní expanzi nebyly vždy úspěšné. Mezinárodní online tržiště AliExpress společnosti Alibaba existuje již 13 let, ale v USA zdaleka není známé. První produkt společnosti ByteDance, který se snažila prosadit v zahraničí, agregátor zpráv TopBuzz, byl neúspěšný. Společnost později tuto činnost ukončila.

Současný závratný růst se u Temu nesetkává jen s pochvalami, ale také se stížnostmi spotřebitelů na zpožděné dodávky a špatnou kvalitu výrobků.

Drátová sluchátka do uší nebo vodítka pro psy Temu prodávaná za méně než 2 dolary zatím zažívají okamžik, kdy přitahují pozornost Američanů unavených inflací.

„Finanční krize v roce 2008 přiměla čínské výrobce prodávat na Amazonu,“ řekl pan Fan, investor rizikového kapitálu. „Teď přišel čas Temu zazářit.“

Čtyři z pěti nejprodávanějších aplikací v USA v březnu vznikly v Číně. Jako jejich tajná ingredience jsou často uváděny algoritmy. Často přehlíženým aspektem je to, jak tvrdý konkurenční boj o uživatele na domácí půdě dal čínským firmám náskok před západními rivaly.Stejně jako v době, kdy Čína před několika desetiletími získala dominantní postavení ve výrobě, i čínské technologické společnosti využívají pracovní sílu cenově dostupných talentů k neustálému zdokonalování funkcí svých produktů.Nepřetržitá snaha o zlepšování se má v čínském technologickém průmyslu dokonce svůj termín: „vyšívání“.„Všichni pracují na zdokonalování svého řemesla, steh po stehu,“ řekl Fan Lu, investor rizikového kapitálu, který investoval do předchůdce TikToku, společnosti Musical.ly.Podle společnosti Sensor Tower, která se zabývá průzkumem trhu, byla sedm měsíců stará aplikace Temu během prvních tří březnových týdnů nejstahovanější aplikací v amerických obchodech s aplikacemi. Následovala partnerská aplikace CapCut pro úpravu videí TikToku a samotný TikTok. Na čtvrtém místě se umístil prodejce rychlé módy Shein. Pak následoval Facebook, jediná nečínská aplikace v první pětce.Jedna z ukázek toho, jak jsou američtí spotřebitelé ponořeni do ekosystému aplikací vytvořených čínskými společnostmi: Pod hashtagy #temuhaul nebo #sheinhaul začali nakupující z generace Z zobrazovat výsledky svých nákupů ve videích na TikToku s titulky jako „Velmi RANDOM položky na TEMU v hodnotě 50 dolarů“.Aplikace vznikly ve společnostech založených mladší generací technologických podnikatelů, kteří se snaží o globální růst, protože čínský trh obehnaný ohnivou zdí se stává nasyceným. Stojí za nimi rozsáhlá skupina čínských technologických talentů: Temu je sice nákupní stránka, ale více než polovinu jejích zaměstnanců tvoří inženýři, kteří se zaměřují na to, aby lidi přiměli přejíždět prstem a nakupovat.Podle investorů, inženýrů a analytiků je organizační efektivita čínských internetových společností přehlížena jejich americkými konkurenty. Čínské firmy vynakládají velké prostředky na prosazení svých aplikací v USA. Využívají miliardu čínských uživatelů internetu k testování preferencí uživatelů a optimalizaci svých modelů umělé inteligence doma a poté vyvážejí technologie do zahraničí.„Naprosto se jim daří na trzích, kde potřebují neustále opakovat produkty, aby vyhověli požadavkům uživatelů,“ řekl Guo Yu, bývalý hlavní inženýr v mateřské společnosti TikTok ByteDance Ltd., který ve firmě pracoval v letech 2014 až 2020.Společnosti TikTok, ByteDance, Temu, její mateřská společnost PDD Holdings Inc. a Shein na žádosti o komentář nereagovaly.Oblíbenost těchto aplikací je dostala do křížové palby geopolitického napětí mezi USA a Čínou – zejména aplikace TikTok. Bidenova administrativa pohrozila možným zákazem aplikace, pokud společnost ByteDance neprodá své podíly v TikToku, s odkazem na obavy o národní bezpečnost. Ve čtvrtek se američtí zákonodárci obořili na výkonného ředitele TikToku Šou C‘-čchewa kvůli možnému vlivu Pekingu na aplikaci.Peking se postavil proti prodeji společnosti TikTok a prohlásil, že nikdy nebude požadovat, aby společnosti nezákonně shromažďovaly údaje ze zahraničí. Mezitím ve Washingtonu nabývá na síle návrh zákona, který by v případě schválení vedl k plošnému zákazu širokých kategorií čínských technologií, včetně oblíbených aplikací amerických teenagerů.Shein i Temu se snažili vyhnout kontrole, které byl vystaven TikTok, a snažili se od svých čínských kořenů distancovat. V roce 2021 změnila společnost Shein svou mateřskou společnost z firmy registrované v Hongkongu na subjekt registrovaný v Singapuru. Temu sídlí v Bostonu a své podnikání v USA provozuje prostřednictvím společnosti se sídlem v Delaware.Společnost Shein, jejíž dodavatelský řetězec má kořeny v jihočínské provincii Guangdong, byla podle společnosti Sensor Tower donedávna nejlépe hodnocenou nákupní aplikací v USA. Aplikace Temu, která přišla do USA právě v době loňské sváteční nákupní sezóny, zaznamenala ve čtvrtém čtvrtletí 13 milionů stažení, což je více než dvojnásobek oproti aplikaci Shein. Stejně jako Shein i Temu spojuje lovce výhodných nákupů v USA s čínskými výrobci a nabízí nižší ceny, protože se zbavuje prostředníků.Tyto společnosti využívají data ke každému rozhodnutí.Bývalí inženýři společnosti ByteDance říkají, že společnost ByteDance je jednou z nejagresivnějších společností v oblasti strategie známé v oboru jako „koňské dostihy“, kdy je více týmů pověřeno vytvořením stejného produktu nebo funkce s malými obměnami. Jakmile je jasné, která verze je výkonnější, vítězný tým dostane více zdrojů, zatímco ostatní verze jsou vyřazeny, říkají tito lidé.„Lidé někdy říkali, že společnost je bezcitná, protože nikdo nemá úplnou kontrolu nad návrhem výrobku od začátku do konce,“ řekl Guo.Produktoví manažeři a inženýři společnosti ByteDance také říkají, že společnost má standardizované protokoly, systémy a podrobné metriky pro vyhodnocování toho, co se uživatelům líbí, což jí pomáhá zavádět nové aktualizace během několika dní. Například charakteristický jednosloupcový posuvník TikToku byl design, na kterém se společnost usadila po vytvoření několika uživatelských rozhraní, včetně dvousloupcové verze podobné kartě prozkoumat na Instagramu, říkají současní i bývalí zaměstnanci společnosti ByteDance.Za nemilosrdným testováním, opakováním a průzkumy pro získání zpětné vazby od uživatelů stojí dlouhé hodiny práce technických pracovníků, kteří si na základě svých výkonů a výsledků mohou nechat vyplatit několik měsíčních platů navíc. Zejména mateřská společnost Temu PDD je v oboru známá náročnou pracovní dobou.Společnost PDD uvedla, že její investice do výzkumu a vývoje v roce 2022 vzrostly oproti předchozímu roku o 15 %, přičemž velká část z nich byla určena na získávání talentů.Čtvrtletní náklady na prodej a marketing společnosti PDD často převyšovaly její příjmy v letech 2017 až 2020, kdy se počet aktivních kupujících na sesterské čínské platformě Temu Pinduoduo více než ztrojnásobil z 244,8 milionu kupujících na 788,4 milionu. Společnost, která vydělává především na reklamě, se poprvé dostala do zisku po vstupu na burzu ve druhém čtvrtletí roku 2021.Temu, stejně jako Pinduoduo a Shein, hojně rozdává kupony a další pobídky za stažení své aplikace v naději, že uživatelé budou o aplikacích mluvit ve svých sociálních sítích. Marketingové kampaně Temu se snaží oslovit potenciální kupující téměř všemi kanály, od bannerů na Facebooku až po cílené e-maily. V únoru odvysílala společnost Temu svou první reklamu na Super Bowl.Hráči v oboru tvrdí, že snaha o dominanci v reklamě je v Číně běžnou praxí, jak získat zákazníky. „Když čínské společnosti vidí příležitost, jsou ochotnější nakupovat provoz v mnohem dřívější fázi a v mnohem větším měřítku než jejich americké protějšky,“ říká Ivy Yang, čínská technologická analytička, která dříve pracovala pro největší společnost v oblasti elektronického obchodování Alibaba Group Holding Ltd.Pokusy čínských společností o mezinárodní expanzi nebyly vždy úspěšné. Mezinárodní online tržiště AliExpress společnosti Alibaba existuje již 13 let, ale v USA zdaleka není známé. První produkt společnosti ByteDance, který se snažila prosadit v zahraničí, agregátor zpráv TopBuzz, byl neúspěšný. Společnost později tuto činnost ukončila.Současný závratný růst se u Temu nesetkává jen s pochvalami, ale také se stížnostmi spotřebitelů na zpožděné dodávky a špatnou kvalitu výrobků.Drátová sluchátka do uší nebo vodítka pro psy Temu prodávaná za méně než 2 dolary zatím zažívají okamžik, kdy přitahují pozornost Američanů unavených inflací.„Finanční krize v roce 2008 přiměla čínské výrobce prodávat na Amazonu,“ řekl pan Fan, investor rizikového kapitálu. „Teď přišel čas Temu zazářit.“
Tagy: aplikacebusinessčínaTechnologietiktok

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Advertisement

      Breaking.

      16:36

      Bank of America varuje, že celní inflace může přetrvávat déle, než se čekalo

      16:24

      Italská Moltiply žaluje Google o 3 miliardy eur kvůli zneužití dominance

      16:12

      Starwood Property Trust splnil odhady zisku, tržby však zaostaly

      16:00

      IHG věří v růst zisku díky silné domácí poptávce v USA

      15:48

      Německý kancléř Merz nevyloučil společné obranné půjčky EU

      15:36

      Trump říká, že nemá problém s tím, když republikáni zvýší daně bohatým

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      Akcie AppLovin mohou po zveřejnění silných výsledků vzrůst o více než 30 %

      9 května, 2025

      Společnost AppLovin, významný hráč v oblasti reklamních technologií, znovu přitáhla pozornost investorů i analytiků poté, co ve středu oznámila výsledky...

      Zdroj: Shutterstock

      Disney plánuje první zábavní park na Blízkém východě v Abú Dhabí

      8 května, 2025
      Zdroj: Unsplash

      Nvidia a další technologické tituly posilují díky očekávání silných výsledků

      6 května, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Tato energetická společnost má našlápnuto k silným ziskům

      5 května, 2025
      zdroj: Getty Images

      Které společnosti si vybrala banka JPMorgan pro začátek května

      5 května, 2025

      Tip editora.

      AI

      Milion byl málo. AI e-book, který vydělal investorům přes 90 %

      9 května, 2025

      Na jaře 2024 jsme na Burzovním Světě publikovali e-book AI Portfolio – výběr deseti technologických akcií s vysokým potenciálem růstu....

      Nejčtenější zprávy.

      Americké akcie rostou díky obchodní dohodě mezi USA a Velkou Británií

      8 května, 2025

      S&P 500 klesá kvůli propadu Alphabetu a jestřábímu postoji Fedu

      7 května, 2025

      S&P 500 přerušil devítidenní sérii růstu, akciová rally polevuje

      5 května, 2025

      S&P 500 končí výše po divokých výkyvech v důsledku zpráv o Fedu a obchodu

      7 května, 2025

      Greg Abel přebírá otěže: Warren Buffett oznamuje odchod z čela Berkshire Hathaway

      5 května, 2025

      S&P 500 uzavřel výše po rámcové obchodní dohodě USA a Velké Británie

      8 května, 2025

      Americe hrozí recese: slábnoucí obchod, prázdné regály a rostoucí propouštění

      9 května, 2025

      S&P 500 klesá kvůli nedostatečnému pokroku v obchodních jednáních mezi USA a Čínou

      6 května, 2025
      Advertisement

      IPO Radar.

      Chime Financial, Inc.

      Datum IPO: 2025
      Potenciální ocenění: 25 miliard dolarů

      Buďte u toho
      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • Hospodářské výsledky
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.