Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Akcie Macy’s se potýkají s problémy, maloobchodní řetězec sází na privátní značky s modernějším vzhledem

Macy's (M), 165 let starý řetězec obchodních domů, hledá způsoby, jak udržet krok s novými zákazníky.

Jan Golda Autor: Jan Golda
20 července, 2023
6 min. čtení
Zdroj: Getty Images

Zdroj: Getty Images

6 min.
čtení
Chcete využít této příležitosti? Přihlaste se k odběru newsletteru

Maloobchodní řetězec se potýká s poklesem tržeb a jeho akcie se v roce, který je pro trh dobrý, potýkají s problémy. Nyní sází na vlnu nových a osvěžených privátních značek, které přilákají zákazníky, zejména proto, že někteří utíkají k populárním značkám pro přímé spotřebitele, online gigantům jako Shein a Amazon a hráčům na trhu s velkými krabicemi, jako je Target.

Ve středu představila svou nejnovější privátní značku On 34th ve své vlajkové lodi Macy’s na Herald Square. Značka, pojmenovaná podle staršího obchodu na Manhattanu, se skládá z dámského oblečení a doplňků. Značka je určena ženám ve věku od 30 do 50 let, které chtějí moderní, univerzální a snadno nositelný vzhled.

Nová značka přichází na pulty obchodů a na internetové stránky Macy’s v době, která je pro společnost i většinu maloobchodního odvětví náročná. Spotřebitelé omezili diskrétní výdaje v obchodech, protože je tlačí vyšší účty za potraviny a nájemné, zatímco utrácejí za zážitky, jako jsou koncerty a letní dovolené. Provozovatel obchodních domů minulý měsíc snížil svůj celoroční výhled poté, co spotřebitelé omezili nákupy oblečení a dalších položek.

On 34th je první ze čtyř nových privátních značek, které Macy’s plánuje spustit do konce roku 2025. Plánuje také osvěžit některé stávající značky a jiné postupně zrušit.

Zdroj: Getty Images

Ředitelka pro merchandising společnosti Macy’s Nata Dvirová uvedla, že debut značky On 34th přichází po více než dvou letech průzkumu mezi zákazníky.

Advertisement

„Záleželo jim na střihu, kvalitě a hodnotě a měli obrovské nadšení pro to, co si každý den oblékají,“ řekla. „A zasloužili si něco lepšího.“

Zahajovací akce předznamenala i další část budoucnosti Macy’s: Tony Spring, který byl jmenován novým generálním ředitelem společnosti, se na ní poprvé objevil na veřejnosti. Spring, který v současné době vede vyšší obchodní dům Bloomingdale’s mateřské společnosti, v únoru nahradí Jeffa Gennetta.

Gennette ve středu uvedl, že finanční napětí spotřebitelů se i nadále projevuje v prodejních trendech společnosti.

Macy’s v červnu výrazně snížila svá finanční očekávání. Provozovatel obchodních domů, do něhož patří Bloomingdale’s a kosmetický řetězec Bluemercury, uvedl, že očekává, že srovnatelné tržby ve vlastnictví plus v licenci klesnou za celý rok o 6 % až 7,5 %. Pro letošní rok očekává zisk na akcii ve výši 2,70 až 3,20 USD.

Akcie Macy’s odrážejí obavy investorů. Akcie Macy’s se od středy doposud v tomto roce propadly o více než 20 %. Pro srovnání, index S&P 500 letos vzrostl o 19 %.


Některé z obav Wall Street jsou specifické pro společnost, protože investoři pochybují, zda starší obchodní dům dokáže držet krok s měnícím se vkusem zákazníků.

Macy’s se v posledních letech snažila stabilizovat loď, zatímco ji trápily jiné rychle se měnící faktory. Obchodní dům pod vedením Gennetta zahájil v únoru 2020, zhruba měsíc před začátkem pandemie Covid, tříletý plán na změnu. Vyzýval k uzavření zaostávajících prodejen, investicím do svých výkonnějších poboček a zintenzivnění růstu online.

Privátní značky jsou běžným způsobem, jakým maloobchodníci nabízejí zákazníkům levnější a exkluzivní zboží. Značky bývají ziskovější, protože společnosti mají přímou kontrolu, méně prostředníků a rozsah při výrobě zboží. Navíc vzhledem k tomu, že zboží není k dostání nikde jinde, maloobchodní prodejce nesoupeří s konkurencí o cenu.

Macy’s prodává směs privátních značek a národních značek, včetně značek Ralph Lauren, Calvin Klein a Levi Strauss. Má přibližně 25 privátních značek, které se rozprostírají napříč kategoriemi, jako je oblečení a domácí potřeby, včetně značky On 34th.

V posledním fiskálním roce se soukromé značky podílely na tržbách přibližně 16 %. Přesto by se Macy’s rád přiblížil přibližně 20 %, což je úroveň, které dosáhl v minulosti.

Tato strategie však s sebou nese rizika. Společnost Target je plakátovým dítětem úspěchu privátních značek poté, co se vylíhla a rozšířila mnoho miliardových značek, včetně značky dětského oblečení Cat & Jack a značky aktivního oblečení All in Motion. Na druhou stranu někteří investoři přičítají pád nyní zkrachovalé společnosti Bed Bath & Beyond zčásti drahému a agresivnímu zavádění privátních značek, o které zákazníci nestáli.

Zdroj: Getty Images

Gennette uvedl, že Macy’s tento krok zvažuje. Při vývoji oblečení zjišťovala názory zákazníků a v posledních týdnech dokonce provedla úpravy při testování značky se zákazníky ve dvou obchodech v New Jersey. Navíc dodal, že Macy’s má dlouholeté zkušenosti s prodejem privátních značek, které mají své příznivce, jako je značka dámského oblečení I.N.C. a značka domácích potřeb Hotel Collection.

Společnost také získala talenty od maloobchodníků známých silnými značkami, včetně Emily Erusha-Hillequeové, 23leté veteránky společnosti Target, která se stala její senior viceprezidentkou pro privátní značky. Rovněž najala Bryana Riviereho, který dříve pracoval pro společnosti Banana Republic, Levi Strauss, Lululemon a Nike, jako senior viceprezidenta pro zásobování privátních značek, vývoj produktů a výrobu.

Vedle svěžího vzhledu chtěla společnost Macy’s zvýšit kvalitu a střih svých oděvů. Za poslední tři roky snížila počet továren a továrních dílen, se kterými spolupracuje, přibližně o polovinu, uvedl Riviere. Díky spolupráci s menším počtem partnerů může vyjednat lepší ceny, ušetřit na investicích do lepších látek a úpletů a získat větší podporu továren, s nimiž spolupracuje.

Spolupracovala také s technologickou společností na standardizaci velikostí u všech privátních značek Macy’s. Díky univerzálnímu určování velikostí zákazníci méně hádají a vrácení zboží je méně pravděpodobné, uvedla Erusha-Hillequeová.

Oficiální premiéru bude mít obchod On 34th v polovině srpna a nabídne přibližně 750 položek, které sahají od základního tílka za 19,50 USD až po koženou bundu za 299,50 USD. Kolekce obuvi bude uvedena na trh na jaře 2024.

Maloobchodní řetězec se potýká s poklesem tržeb a jeho akcie se v roce, který je pro trh dobrý, potýkají s problémy. Nyní sází na vlnu nových a osvěžených privátních značek, které přilákají zákazníky, zejména proto, že někteří utíkají k populárním značkám pro přímé spotřebitele, online gigantům jako Shein a Amazon a hráčům na trhu s velkými krabicemi, jako je Target.Ve středu představila svou nejnovější privátní značku On 34th ve své vlajkové lodi Macy’s na Herald Square. Značka, pojmenovaná podle staršího obchodu na Manhattanu, se skládá z dámského oblečení a doplňků. Značka je určena ženám ve věku od 30 do 50 let, které chtějí moderní, univerzální a snadno nositelný vzhled.Nová značka přichází na pulty obchodů a na internetové stránky Macy’s v době, která je pro společnost i většinu maloobchodního odvětví náročná. Spotřebitelé omezili diskrétní výdaje v obchodech, protože je tlačí vyšší účty za potraviny a nájemné, zatímco utrácejí za zážitky, jako jsou koncerty a letní dovolené. Provozovatel obchodních domů minulý měsíc snížil svůj celoroční výhled poté, co spotřebitelé omezili nákupy oblečení a dalších položek.On 34th je první ze čtyř nových privátních značek, které Macy’s plánuje spustit do konce roku 2025. Plánuje také osvěžit některé stávající značky a jiné postupně zrušit.Ředitelka pro merchandising společnosti Macy’s Nata Dvirová uvedla, že debut značky On 34th přichází po více než dvou letech průzkumu mezi zákazníky.„Záleželo jim na střihu, kvalitě a hodnotě a měli obrovské nadšení pro to, co si každý den oblékají,“ řekla. „A zasloužili si něco lepšího.“Zahajovací akce předznamenala i další část budoucnosti Macy’s: Tony Spring, který byl jmenován novým generálním ředitelem společnosti, se na ní poprvé objevil na veřejnosti. Spring, který v současné době vede vyšší obchodní dům Bloomingdale’s mateřské společnosti, v únoru nahradí Jeffa Gennetta.Gennette ve středu uvedl, že finanční napětí spotřebitelů se i nadále projevuje v prodejních trendech společnosti.Macy’s v červnu výrazně snížila svá finanční očekávání. Provozovatel obchodních domů, do něhož patří Bloomingdale’s a kosmetický řetězec Bluemercury, uvedl, že očekává, že srovnatelné tržby ve vlastnictví plus v licenci klesnou za celý rok o 6 % až 7,5 %. Pro letošní rok očekává zisk na akcii ve výši 2,70 až 3,20 USD.Akcie Macy’s odrážejí obavy investorů. Akcie Macy’s se od středy doposud v tomto roce propadly o více než 20 %. Pro srovnání, index S&P 500 letos vzrostl o 19 %.Některé z obav Wall Street jsou specifické pro společnost, protože investoři pochybují, zda starší obchodní dům dokáže držet krok s měnícím se vkusem zákazníků.Macy’s se v posledních letech snažila stabilizovat loď, zatímco ji trápily jiné rychle se měnící faktory. Obchodní dům pod vedením Gennetta zahájil v únoru 2020, zhruba měsíc před začátkem pandemie Covid, tříletý plán na změnu. Vyzýval k uzavření zaostávajících prodejen, investicím do svých výkonnějších poboček a zintenzivnění růstu online.Privátní značky jsou běžným způsobem, jakým maloobchodníci nabízejí zákazníkům levnější a exkluzivní zboží. Značky bývají ziskovější, protože společnosti mají přímou kontrolu, méně prostředníků a rozsah při výrobě zboží. Navíc vzhledem k tomu, že zboží není k dostání nikde jinde, maloobchodní prodejce nesoupeří s konkurencí o cenu.Macy’s prodává směs privátních značek a národních značek, včetně značek Ralph Lauren, Calvin Klein a Levi Strauss. Má přibližně 25 privátních značek, které se rozprostírají napříč kategoriemi, jako je oblečení a domácí potřeby, včetně značky On 34th.V posledním fiskálním roce se soukromé značky podílely na tržbách přibližně 16 %. Přesto by se Macy’s rád přiblížil přibližně 20 %, což je úroveň, které dosáhl v minulosti.Tato strategie však s sebou nese rizika. Společnost Target je plakátovým dítětem úspěchu privátních značek poté, co se vylíhla a rozšířila mnoho miliardových značek, včetně značky dětského oblečení Cat & Jack a značky aktivního oblečení All in Motion. Na druhou stranu někteří investoři přičítají pád nyní zkrachovalé společnosti Bed Bath & Beyond zčásti drahému a agresivnímu zavádění privátních značek, o které zákazníci nestáli.Gennette uvedl, že Macy’s tento krok zvažuje. Při vývoji oblečení zjišťovala názory zákazníků a v posledních týdnech dokonce provedla úpravy při testování značky se zákazníky ve dvou obchodech v New Jersey. Navíc dodal, že Macy’s má dlouholeté zkušenosti s prodejem privátních značek, které mají své příznivce, jako je značka dámského oblečení I.N.C. a značka domácích potřeb Hotel Collection.Společnost také získala talenty od maloobchodníků známých silnými značkami, včetně Emily Erusha-Hillequeové, 23leté veteránky společnosti Target, která se stala její senior viceprezidentkou pro privátní značky. Rovněž najala Bryana Riviereho, který dříve pracoval pro společnosti Banana Republic, Levi Strauss, Lululemon a Nike, jako senior viceprezidenta pro zásobování privátních značek, vývoj produktů a výrobu.Vedle svěžího vzhledu chtěla společnost Macy’s zvýšit kvalitu a střih svých oděvů. Za poslední tři roky snížila počet továren a továrních dílen, se kterými spolupracuje, přibližně o polovinu, uvedl Riviere. Díky spolupráci s menším počtem partnerů může vyjednat lepší ceny, ušetřit na investicích do lepších látek a úpletů a získat větší podporu továren, s nimiž spolupracuje.Spolupracovala také s technologickou společností na standardizaci velikostí u všech privátních značek Macy’s. Díky univerzálnímu určování velikostí zákazníci méně hádají a vrácení zboží je méně pravděpodobné, uvedla Erusha-Hillequeová.Oficiální premiéru bude mít obchod On 34th v polovině srpna a nabídne přibližně 750 položek, které sahají od základního tílka za 19,50 USD až po koženou bundu za 299,50 USD. Kolekce obuvi bude uvedena na trh na jaře 2024.
Tagy: AkcieburzyMMacy´smaloobchodUSA

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Advertisement

      Breaking.

      23:00

      Senátorka Warrenová varuje, že potenciální fúze BNY s Northern Trust může porušovat federální bankovní zákony

      22:48

      Fitch zvyšuje rating illimity na „BB“ po převzetí společností IFIS

      22:36

      Hershey zvýší ceny čokolády kvůli vysokým cenám kakaa

      22:24

      Google Search zůstává stabilní i přes konkurenci v oblasti umělé inteligence, tvrdí Munster

      22:12

      tZERO bere na vědomí žádost společnosti Beyond o prozkoumání možností veřejného kotování

      22:00

      PNC využívá Coinbase k vytvoření nabídky obchodování s kryptoměnami pro bankovní zákazníky

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Unsplash
      Akcie

      Nejnovější přírůstek pro slavný index S&P 500? The Trade Desk

      22 července, 2025

      Tato společnost má před sebou stále obrovské dlouhodobé příležitosti. Společnost The Trade Desk (TTD) má za sebou turbulentní období, ale...

      Zdroj: Shutterstock

      UBS doporučuje akcie Albertsons ke koupi a předpovídá až 35% růst

      22 července, 2025
      Zdroj: Getty Images

      JPMorgan i po 22% růstu dál láká investory. Přidají se další zisky v roce 2025?

      22 července, 2025
      Zdroj: BurzovniSvet.cz

      Analytici vidí příležitosti v akciích QXO Inc. a Pinterest

      22 července, 2025
      Zdroj: Unsplash

      Netflix: Výrazné tržby a vyšší marže. Jaký bude dlouhodobý trend?

      21 července, 2025

      Tip editora.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      Figma míří na tržní hodnotu 16,4 miliardy dolarů díky oživení technologických IPO

      21 července, 2025

      Společnost Figma, známá jako jeden z lídrů v oblasti cloudového designového softwaru, se chystá vstoupit na newyorskou burzu s plánovanou...

      Nejčtenější zprávy.

      35bilionová tržní příležitost SoFi, které investoři (zatím) nevěnují pozornost

      21 července, 2025

      Nájmy v Česku 2. čtvrtletí zdražily meziročně o 9 % na 17 586 Kč

      20 července, 2025

      S&P 500 zakončuje seanci beze změny kvůli novým obavám z obchodní války

      18 července, 2025

      Wall Street zvyšuje nároky. Ani dobré výsledky už investorům nestačí

      20 července, 2025

      Čínský grafit je pro baterie elektromobilů zásadní. Trump na něj uvalil clo 93,5 %

      18 července, 2025

      S&P 500 poprvé uzavřel nad 6 300 body; pozornost se upírá na výsledky

      21 července, 2025

      S&P 500 navzdory výkyvům v odvětví čipů uzavřel na rekordní úrovni

      22 července, 2025

      TSMC překvapila silným růstem zisku a vstoupila do klubu bilionových firem

      19 července, 2025
      Advertisement

      IPO Radar.

      Revolut Group Holdings Ltd

      Datum IPO: 2025
      Potenciální ocenění: 45 miliard USD

      Buďte u toho
      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • Hospodářské výsledky
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.