Podle zprávy agentury Bloomberg společnost American Airlines (NASDAQ:AAL) údajně jedná s Airbusem (EPA:AIR) a Boeingem (NYSE:BA) o objednávce nejméně 100 úzkých letadel, která by nahradila některá nejstarší letadla v její flotile.
S odvoláním na zdroje obeznámené s touto záležitostí publikace uvedla, že společnost AAL posuzuje letouny Boeing 737 Max a Airbus A321neo jako letouny, které by mohly koncem tohoto desetiletí nahradit její stárnoucí jednoprostorové modely 737-800, A319 a A320.
Společnost AAL údajně uvažuje o objemu obchodu, který by mohl přesáhnout 200 letadel, přičemž se zavazuje k budoucím nákupům.
Agentura Bloomberg uvedla, že přibližně 255 letadel z flotily amerických aerolinií se blíží hranici dvou desetiletí, kdy se náklady na údržbu prudce zvyšují.
Jednání probíhají již několik měsíců, ale zdroje publikace upozornily, že se ještě neblíží konečnému rozhodnutí.
Podle zprávy agentury Bloomberg společnost American Airlines údajně jedná s Airbusem a Boeingem o objednávce nejméně 100 úzkých letadel, která by nahradila některá nejstarší letadla v její flotile.
S odvoláním na zdroje obeznámené s touto záležitostí publikace uvedla, že společnost AAL posuzuje letouny Boeing 737 Max a Airbus A321neo jako letouny, které by mohly koncem tohoto desetiletí nahradit její stárnoucí jednoprostorové modely 737-800, A319 a A320.
Společnost AAL údajně uvažuje o objemu obchodu, který by mohl přesáhnout 200 letadel, přičemž se zavazuje k budoucím nákupům.
Agentura Bloomberg uvedla, že přibližně 255 letadel z flotily amerických aerolinií se blíží hranici dvou desetiletí, kdy se náklady na údržbu prudce zvyšují.
Jednání probíhají již několik měsíců, ale zdroje publikace upozornily, že se ještě neblíží konečnému rozhodnutí.