Amazon představil novou funkci, která bude pomocí generativní umělé inteligence upozorňovat na společná témata v recenzích zákazníků a shrnovat je pro nakupující.
Umělá inteligence nebude psát nové recenze zákazníků – spíše bude číst ty stávající, analyzovat je, aby našla společná témata a shrnula je pro lidi, kteří daný produkt nakupují.
Když zákazníci kliknou na produkt, který má tuto funkci povolenou, zobrazí se shrnutí na stránce s funkcemi produktu. Poté můžete prozkoumat karty konkrétních vlastností produktu, například „Snadné používání“ nebo „Výkon“, a vyvolat tak konkrétní recenze zákazníků, které se o těchto tématech zmiňují.
Společnost Amazon uvedla, že funkce poháněná umělou inteligencí bude shromažďovat informace především z recenzí s ověřenými nákupy.
„Nové zvýraznění recenzí generované umělou inteligencí využívá pouze náš důvěryhodný korpus recenzí z ověřených nákupů, což zákazníkům umožňuje snadno pochopit názory komunity na první pohled,“ napsal Vaughn Schermerhorn, ředitel komunitního nakupování ve společnosti Amazon.
Amazon představil novou funkci, která bude pomocí generativní umělé inteligence upozorňovat na společná témata v recenzích zákazníků a shrnovat je pro nakupující.
Umělá inteligence nebude psát nové recenze zákazníků – spíše bude číst ty stávající, analyzovat je, aby našla společná témata a shrnula je pro lidi, kteří daný produkt nakupují.
Když zákazníci kliknou na produkt, který má tuto funkci povolenou, zobrazí se shrnutí na stránce s funkcemi produktu. Poté můžete prozkoumat karty konkrétních vlastností produktu, například „Snadné používání“ nebo „Výkon“, a vyvolat tak konkrétní recenze zákazníků, které se o těchto tématech zmiňují.
Společnost Amazon uvedla, že funkce poháněná umělou inteligencí bude shromažďovat informace především z recenzí s ověřenými nákupy.
„Nové zvýraznění recenzí generované umělou inteligencí využívá pouze náš důvěryhodný korpus recenzí z ověřených nákupů, což zákazníkům umožňuje snadno pochopit názory komunity na první pohled,“ napsal Vaughn Schermerhorn, ředitel komunitního nakupování ve společnosti Amazon.