Amazon představil novou funkci, která bude pomocí generativní umělé inteligence upozorňovat na společná témata v recenzích zákazníků a shrnovat je pro nakupující.
Umělá inteligence nebude psát nové recenze zákazníků – spíše bude číst ty stávající, analyzovat je, aby našla společná témata a shrnula je pro lidi, kteří daný produkt nakupují.
Když zákazníci kliknou na produkt, který má tuto funkci povolenou, zobrazí se shrnutí na stránce s funkcemi produktu. Poté můžete prozkoumat karty konkrétních vlastností produktu, například „Snadné používání“ nebo „Výkon“, a vyvolat tak konkrétní recenze zákazníků, které se o těchto tématech zmiňují.
Společnost Amazon uvedla, že funkce poháněná umělou inteligencí bude shromažďovat informace především z recenzí s ověřenými nákupy.
„Nové zvýraznění recenzí generované umělou inteligencí využívá pouze náš důvěryhodný korpus recenzí z ověřených nákupů, což zákazníkům umožňuje snadno pochopit názory komunity na první pohled,“ napsal Vaughn Schermerhorn, ředitel komunitního nakupování ve společnosti Amazon.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky