Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Úsilí společnosti Meta o generativní umělou inteligenci se již vyplácí

Mark Zuckerberg investorům řekl, že Meta Platforms (META) se v roce 2023 více zaměří na generativní umělou inteligenci (AI), a už se to začíná vyplácet.

Michal Kmeť Autor: Michal Kmeť
6 října, 2023
5 min. čtení
Zdroj: Vecteezy

Zdroj: Vecteezy

5 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Po zavedení funkce App Track Transparency společnosti Apple v systému iOS se Meta začala více spoléhat na umělou inteligenci, která pomáhá cílit a měřit reklamy. Začala také vytvářet nástroje založené na AI, které pomáhají generovat kreativy reklam (objekt, který obsahuje všechna data pro vizuální vykreslení samotné reklamy), které jsou efektivnější. Společnost provozující sociální média nedávno zveřejnila aktualizaci svého úsilí o zlepšení výsledků marketérů na Facebooku a Instagramu pomocí umělé inteligence.

Nemělo by být velkým překvapením, že umělá inteligence společnosti Meta přináší skvělé výsledky inzerentům, kteří jsou ochotni přenechat větší kontrolu nad cílením reklamy, jejím umístěním a kreativou. Schopnost společnosti Meta generovat lepší návratnost výdajů na reklamu než její konkurenti jí pomůže získat zpět podíl na trhu digitální reklamy a vrátit se k růstu příjmů.

Zde je informace o tom, na čem Meta pracuje

Úsilí společnosti Meta v oblasti umělé inteligence má pro ni stále větší význam.

Zdroj: Getty Images

Společnost nedávno provedla reorganizaci a vytvořila špičkový tým pro umělou inteligenci. Tento tým se zaměří na implementaci generativní umělé inteligence do všech svých produktů. To zahrnuje produkty zaměřené na spotřebitele, jako jsou reels Instagramu, a produkty zaměřené na podniky, jako je reklamní platforma.

Advertisement

Společnost Meta získala v loňském roce náskok v oblasti reklamy. Vydala sadu nástrojů Meta Advantage+, která se opírá o umělou inteligenci a pomáhá marketérům s kreativou, umístěním a cílením.

Chcete využít této příležitosti?

Společnost Meta uvádí, že obchodníci, kteří používají její nákupní kampaně Advantage+, spuštěné v srpnu loňského roku, musí pouze nastavit „svůj obchodní cíl, cílovou zemi, reklamní kreativu a rozpočet“. Umělá inteligence vše optimalizuje za ně, aby maximalizovala výnosy. A daří se jí to docela dobře. Nákupní kampaně Advantage+ přinášejí 32% nárůst návratnosti reklamních výdajů.

Podle společnosti Meta jsou tyto reklamní kampaně s podporou umělé inteligence užitečné zejména v novějších formátech, jako jsou Reels a Shop. To je dobré pro inzerenty, ale ještě lepší pro společnost Meta, která pracuje na tom, aby se monetizace Reels vyrovnala Feedu a Stories.

Společnost Meta také využívá generativní umělou inteligenci, která pomáhá upravovat reklamní kreativy s cílem zlepšit výkon. Tvrdí, že marketéři používající standardní vylepšení kreativy Advantage+ zaznamenali 14% zlepšení v přírůstku nákupů na jeden dolar vynaložený na reklamu.

Zdroj: Getty Images

V těchto systémech je stále mnoho možností, jak je vylepšit. Proto společnost Meta nadále vynakládá spoustu peněz a zdrojů na vývoj lepších systémů umělé inteligence. Očekává, že kapitálové výdaje v letošním roce dosáhnou 30 až 33 miliard dolarů, což je přibližně dvojnásobek investic v roce 2020.

Přestože investoři potrestali akcie na základě rozhodnutí vedení zvýšit výdaje v loňském a letošním roce, toto úsilí se nyní začíná vyplácet. Do budoucna by mohly být pro společnost Meta značnou výhodou.

S umělou inteligencí společnosti Meta může soupeřit jen málokterá jiná společnost

Jen málo společností se může rovnat výši investic, které Meta vynakládá do umělé inteligence. Ty, které to dokážou, společnosti Meta přímo nekonkurují.

Zdroj: Meta

Důležité je, že společnost Meta vytváří významnou konkurenční výhodu. Menší společnosti působící v oblasti sociálních médií budou jen těžko držet krok se schopností společnosti Meta využívat umělou inteligenci ke zlepšení reklamních kampaní. Vzhledem k tomu, že společnost Meta dosahuje lepších výsledků pro obchodníky, přesunou se reklamní rozpočty směrem ke službám Facebook a Instagram a pryč od konkurenčních platforem pro zobrazovací reklamu.

Tuto výhodu nebude snadné překonat. Menší konkurenti možná budou muset spolupracovat s většími technologickými společnostmi a vydat se tak na milost a nemilost někomu jinému v této oblasti. Investoři společnosti Meta na vlastní kůži viděli, jak závislost na nějaké jiné společnosti může mít náhle velký negativní dopad na výsledky poté, co společnost Apple zavedla transparentnost sledování aplikací. Společnost Meta se připravuje na to, že bude řídit svůj vlastní osud, a zároveň vytváří novou vlnu vylepšení a inovací v oblasti digitální reklamy, které jistě posílí její příjmy. To z ní činí jeden z nejlepších způsobů, jak investovat do pokračujícího přesunu výdajů na reklamu směrem k digitálnímu prostředí.

Po zavedení funkce App Track Transparency společnosti Apple v systému iOS se Meta začala více spoléhat na umělou inteligenci, která pomáhá cílit a měřit reklamy. Začala také vytvářet nástroje založené na AI, které pomáhají generovat kreativy reklam , které jsou efektivnější. Společnost provozující sociální média nedávno zveřejnila aktualizaci svého úsilí o zlepšení výsledků marketérů na Facebooku a Instagramu pomocí umělé inteligence.Nemělo by být velkým překvapením, že umělá inteligence společnosti Meta přináší skvělé výsledky inzerentům, kteří jsou ochotni přenechat větší kontrolu nad cílením reklamy, jejím umístěním a kreativou. Schopnost společnosti Meta generovat lepší návratnost výdajů na reklamu než její konkurenti jí pomůže získat zpět podíl na trhu digitální reklamy a vrátit se k růstu příjmů.Úsilí společnosti Meta v oblasti umělé inteligence má pro ni stále větší význam.Společnost nedávno provedla reorganizaci a vytvořila špičkový tým pro umělou inteligenci. Tento tým se zaměří na implementaci generativní umělé inteligence do všech svých produktů. To zahrnuje produkty zaměřené na spotřebitele, jako jsou reels Instagramu, a produkty zaměřené na podniky, jako je reklamní platforma.Společnost Meta získala v loňském roce náskok v oblasti reklamy. Vydala sadu nástrojů Meta Advantage+, která se opírá o umělou inteligenci a pomáhá marketérům s kreativou, umístěním a cílením.Chcete využít této příležitosti?Společnost Meta uvádí, že obchodníci, kteří používají její nákupní kampaně Advantage+, spuštěné v srpnu loňského roku, musí pouze nastavit „svůj obchodní cíl, cílovou zemi, reklamní kreativu a rozpočet“. Umělá inteligence vše optimalizuje za ně, aby maximalizovala výnosy. A daří se jí to docela dobře. Nákupní kampaně Advantage+ přinášejí 32% nárůst návratnosti reklamních výdajů.Podle společnosti Meta jsou tyto reklamní kampaně s podporou umělé inteligence užitečné zejména v novějších formátech, jako jsou Reels a Shop. To je dobré pro inzerenty, ale ještě lepší pro společnost Meta, která pracuje na tom, aby se monetizace Reels vyrovnala Feedu a Stories.Společnost Meta také využívá generativní umělou inteligenci, která pomáhá upravovat reklamní kreativy s cílem zlepšit výkon. Tvrdí, že marketéři používající standardní vylepšení kreativy Advantage+ zaznamenali 14% zlepšení v přírůstku nákupů na jeden dolar vynaložený na reklamu.V těchto systémech je stále mnoho možností, jak je vylepšit. Proto společnost Meta nadále vynakládá spoustu peněz a zdrojů na vývoj lepších systémů umělé inteligence. Očekává, že kapitálové výdaje v letošním roce dosáhnou 30 až 33 miliard dolarů, což je přibližně dvojnásobek investic v roce 2020.Přestože investoři potrestali akcie na základě rozhodnutí vedení zvýšit výdaje v loňském a letošním roce, toto úsilí se nyní začíná vyplácet. Do budoucna by mohly být pro společnost Meta značnou výhodou.Jen málo společností se může rovnat výši investic, které Meta vynakládá do umělé inteligence. Ty, které to dokážou, společnosti Meta přímo nekonkurují.Důležité je, že společnost Meta vytváří významnou konkurenční výhodu. Menší společnosti působící v oblasti sociálních médií budou jen těžko držet krok se schopností společnosti Meta využívat umělou inteligenci ke zlepšení reklamních kampaní. Vzhledem k tomu, že společnost Meta dosahuje lepších výsledků pro obchodníky, přesunou se reklamní rozpočty směrem ke službám Facebook a Instagram a pryč od konkurenčních platforem pro zobrazovací reklamu.Tuto výhodu nebude snadné překonat. Menší konkurenti možná budou muset spolupracovat s většími technologickými společnostmi a vydat se tak na milost a nemilost někomu jinému v této oblasti. Investoři společnosti Meta na vlastní kůži viděli, jak závislost na nějaké jiné společnosti může mít náhle velký negativní dopad na výsledky poté, co společnost Apple zavedla transparentnost sledování aplikací. Společnost Meta se připravuje na to, že bude řídit svůj vlastní osud, a zároveň vytváří novou vlnu vylepšení a inovací v oblasti digitální reklamy, které jistě posílí její příjmy. To z ní činí jeden z nejlepších způsobů, jak investovat do pokračujícího přesunu výdajů na reklamu směrem k digitálnímu prostředí.
Tagy: AkcieMeta Platformsumělá inteligenceUSA

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Související:

      1. Meta investuje miliardy do AI expertů, analytik varuje před riziky
      2. Meta využívá umělou inteligenci k růstu a míří k hranici 3 bilionů USD
      3. Meta překvapila investory prudkým růstem zisku – akcie raketově rostou
      4. Meta investuje miliardy do chytrých brýlí a kupuje podíl v EssilorLuxottica
      5. Akcie UnitedHealth rostou po potvrzení výhledu zisků pro rok 2025
      6. Meta vynakládá obrovské částky, aby se dostala do čela v AI
      7. Meta zmrazila nábor v oblasti AI a spouští rozsáhlou restrukturalizaci
      8. Meta Platforms může do roku 2030 předstihnout Nvidii i Palantir
      9. Meta Platforms je stále dominantní hráč v reklamě a vývoji AI
      Advertisement

      Breaking.

      21:22

      Arvinas slaví úspěch v boji proti Parkinsonově nemoci

      17:52

      MOG Digitech míří na nové trhy s inovativní pojišťovací technologií

      16:22

      Saúdská burza posiluje: Výrazné zisky v dopravě a vzdělávání

      15:22

      Wall Street na špičkách: Politická nejistota ohrožuje rekordní růst akcií

      14:01

      Katar: Soukromý sektor roste, navzdory poklesu objednávek

      13:56

      Egyptský soukromý sektor čelí propadu zakázek a růstu cen

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Shutterstock
      Příležitost

      Dokáže gigant Pfizer konečně zvrátit svůj dlouhodobý pokles?

      5 října, 2025

      Společnost Pfizer (PFE), jeden z největších a historicky nejuznávanějších farmaceutických gigantů světa, prochází v posledních letech obtížným obdobím. Přestože jde...

      Zdroj: Getty images

      Goldman přidává Hershey na říjnový seznam „největších přesvědčení“

      5 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Akcie Freeport-McMoRan – zotavení po katastrofě může přinést růst

      5 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Bank of America vybrala pro říjen akcie s větším potenciálem růstu

      5 října, 2025
      Zdroj: Shutterstock

      Tesla dosáhla rekordu, Musk si připisuje astronomické bohatství

      3 října, 2025

      IPO Radar.

      Verisure Plc.

      Datum IPO: 8 října, 2025
      Potenciální ocenění: 12,9 - 13,9 miliard eur (přibližně 16,3 miliard dolarů).

      Buďte u toho

      Nejčtenější zprávy.

      USA Rare Earth roste díky spekulacím o investici Trumpovy administrativy

      4 října, 2025

      Tesla dosáhla rekordu, Musk si připisuje astronomické bohatství

      3 října, 2025

      S&P 500 uzavřel nad 6 700 body díky sázkám na omezený dopad shutdownu

      1 října, 2025

      S&P 500 zaznamenal týdenní růst navzdory shutdownu vlády USA

      3 října, 2025

      Zlato na maximech signalizuje slabý dolar a hrozbu korekce akcií i bitcoinu

      1 října, 2025

      Sektor služeb v USA slábne a zvyšuje tlak na snížení sazeb Fedu

      4 října, 2025

      GIP skupiny BlackRock jedná o akvizici za téměř 40 miliard dolarů

      5 října, 2025

      S&P 500 zaznamenal další rekordní uzavření navzdory pokračujícímu shutdownu

      2 října, 2025
      Advertisement

      Tip editora.

      Zdroj: Getty Images
      AI

      Tyto akcie AI vynikají jako vítězové v dodavatelském řetězci

      30 září, 2025

      Umělá inteligence se stala jedním z největších motorů růstu polovodičového průmyslu a každá zpráva o dodavatelském řetězci přitahuje pozornost investorů.

      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
        • Hospodářské výsledky
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.