Zisk McDonald’s za 3. čtvrtletí překonal očekávání analytiků na pozadí zvýšení cen a nárůstu tržeb v USA
Společnost McDonald’s nedávno oznámila lepší výsledky za třetí čtvrtletí, které předčily očekávání analytiků, a připsala zvýšení svých tržeb v USA zvýšení cen.
Akcie společnosti po tomto nedávném oznámení zaznamenaly v předobchodní fázi nárůst o více než 2 %.
Podle statistik zkoumaných skupinou London Stock Exchange Group (LSEG), dříve známou jako Refinitiv, vykázala společnost provozující rychlé občerstvení upravený zisk na akcii ve výši 3,19 USD, což překonalo předpokládané 3 USD na akcii. Kromě toho McDonald’s uvedl, že jeho tržby za 3. čtvrtletí dosáhly 6,69 miliardy USD, čímž překonaly předpoklad Wall Street ve výši 6,58 miliardy USD.
Tento přední fastfoodový gigant vykázal za 3. čtvrtletí čistý zisk ve výši 2,32 miliardy dolarů, tj. 3,17 dolaru na akcii, což svědčí o působivé eskalaci oproti loňskému 3. čtvrtletí, kdy čistý zisk činil 1,98 miliardy dolarů, tj. 2,68 dolaru na akcii. Pokud bychom z rovnice vyloučili specifické položky, vydělal McDonald’s 3,19 USD na akcii.
Kromě toho McDonald’s vykázal nárůst tržeb o 14 % na 6,69 miliardy USD. Podle analýzy vzrostly celosvětové tržby ve stejných prodejnách v uvedeném čtvrtletí o 8,8 %, což je hodnota, která překonává odhady společnosti StreetAccount ve výši 7,8 %.
V případě amerických aktivit společnosti McDonald’s se tržby ve stejných prodejnách zvýšily o 8,1 %. Tento růst byl přičítán obezřetnému a strategickému zvyšování cen, ačkoli se společnost zdržela zveřejnění přesného zvýšení cen ve srovnání se stejným obdobím předchozího roku. Spolu se strategickým zvýšením cen společnost McDonald’s zdůraznila roli svých marketingových strategií a objemu digitálních objednávek a objednávek na rozvoz jako dalšího hnacího motoru růstu tržeb.
Divize mezinárodních provozovaných trhů fastfoodového gigantu vykázala 8,3% nárůst tržeb ve stejných prodejnách. Tento růst byl podpořen silnou poptávkou zaznamenanou ve Velké Británii, Německu a Kanadě.
Segment mezinárodních rozvojových licencovaných trhů společnosti McDonald’s – který zahrnuje Čínu a Japonsko – zaznamenal výrazný vzestup, přičemž růst tržeb ve stejných prodejnách byl zaznamenán v působivé výši 10,5 %.
Zdroj: Bloomberg
Generální ředitel Chris Kempczinski, který potvrdil působivý výkon společnosti, se vyjádřil, že širší ekonomické pozadí se vyvíjí v souladu s očekáváním společnosti pro tento rok. Z jeho vyjádření vyplývá, že jejich strategické kroky přinášejí ovoce a korporace má příznivou pozici v odvětví v podmínkách kolísavého ekonomického klimatu.
Díky strategickému zvyšování cen a účinným marketingovým kampaním ve spojení s nárůstem digitálních a rozvážkových objednávek tak společnost McDonald’s dosáhla ve 3. čtvrtletí uspokojivých výsledků. Čísla získaná z různých obchodních divizí giganta rychlého občerstvení jsou důkazem jeho úspěšných strategií a růstového potenciálu na globálním trhu. Výsledky společnosti za 3. čtvrtletí podtrhují její odolnost a schopnost přizpůsobit se různým ekonomickým scénářům. Výsledky společnosti McDonald’s tak ukazují slibné vyhlídky jak pro současné držitele dividend, tak pro budoucí investory.
Akcie společnosti po tomto nedávném oznámení zaznamenaly v předobchodní fázi nárůst o více než 2 %.Podle statistik zkoumaných skupinou London Stock Exchange Group , dříve známou jako Refinitiv, vykázala společnost provozující rychlé občerstvení upravený zisk na akcii ve výši 3,19 USD, což překonalo předpokládané 3 USD na akcii. Kromě toho McDonald’s uvedl, že jeho tržby za 3. čtvrtletí dosáhly 6,69 miliardy USD, čímž překonaly předpoklad Wall Street ve výši 6,58 miliardy USD.Tento přední fastfoodový gigant vykázal za 3. čtvrtletí čistý zisk ve výši 2,32 miliardy dolarů, tj. 3,17 dolaru na akcii, což svědčí o působivé eskalaci oproti loňskému 3. čtvrtletí, kdy čistý zisk činil 1,98 miliardy dolarů, tj. 2,68 dolaru na akcii. Pokud bychom z rovnice vyloučili specifické položky, vydělal McDonald’s 3,19 USD na akcii. Kromě toho McDonald’s vykázal nárůst tržeb o 14 % na 6,69 miliardy USD. Podle analýzy vzrostly celosvětové tržby ve stejných prodejnách v uvedeném čtvrtletí o 8,8 %, což je hodnota, která překonává odhady společnosti StreetAccount ve výši 7,8 %.V případě amerických aktivit společnosti McDonald’s se tržby ve stejných prodejnách zvýšily o 8,1 %. Tento růst byl přičítán obezřetnému a strategickému zvyšování cen, ačkoli se společnost zdržela zveřejnění přesného zvýšení cen ve srovnání se stejným obdobím předchozího roku. Spolu se strategickým zvýšením cen společnost McDonald’s zdůraznila roli svých marketingových strategií a objemu digitálních objednávek a objednávek na rozvoz jako dalšího hnacího motoru růstu tržeb.Divize mezinárodních provozovaných trhů fastfoodového gigantu vykázala 8,3% nárůst tržeb ve stejných prodejnách. Tento růst byl podpořen silnou poptávkou zaznamenanou ve Velké Británii, Německu a Kanadě.Segment mezinárodních rozvojových licencovaných trhů společnosti McDonald’s – který zahrnuje Čínu a Japonsko – zaznamenal výrazný vzestup, přičemž růst tržeb ve stejných prodejnách byl zaznamenán v působivé výši 10,5 %.Generální ředitel Chris Kempczinski, který potvrdil působivý výkon společnosti, se vyjádřil, že širší ekonomické pozadí se vyvíjí v souladu s očekáváním společnosti pro tento rok. Z jeho vyjádření vyplývá, že jejich strategické kroky přinášejí ovoce a korporace má příznivou pozici v odvětví v podmínkách kolísavého ekonomického klimatu.Díky strategickému zvyšování cen a účinným marketingovým kampaním ve spojení s nárůstem digitálních a rozvážkových objednávek tak společnost McDonald’s dosáhla ve 3. čtvrtletí uspokojivých výsledků. Čísla získaná z různých obchodních divizí giganta rychlého občerstvení jsou důkazem jeho úspěšných strategií a růstového potenciálu na globálním trhu. Výsledky společnosti za 3. čtvrtletí podtrhují její odolnost a schopnost přizpůsobit se různým ekonomickým scénářům. Výsledky společnosti McDonald’s tak ukazují slibné vyhlídky jak pro současné držitele dividend, tak pro budoucí investory.