Podle interní zprávy dojde ve společnosti Lingxi Games, která je součástí společnosti Alibaba a která se zabývá videohrami, k obměně vedení, protože její současný tým odejde a uvolní místo mladšímu vedení. Tento krok je v souladu se strategií společnosti Alibaba prosazovat do vedoucích pozic mladší lidi narozené po roce 1985, což technologickému gigantu umožní zachovat si startupové myšlení a vyhnout se stagnaci. Společnost Lingxi Games, známá díky populární mobilní hře “Three Kingdom Tactics”, zaznamenala obrovský úspěch a během prvních dvou let od vydání vygenerovala tržby přesahující 1 miliardu dolarů. Zhan Zhonghui, současný šéf společnosti Lingxi Games, spolu s dalšími dvěma vedoucími pracovníky do konce března odstoupí a jeho místo převezme zkušený herní producent Zhou Bingshu. Tato restrukturalizace navazuje na širší reorganizaci podnikání společnosti Alibaba, která zahrnuje přijetí modelu holdingové společnosti a rozdělení jejích operací do šesti hlavních jednotek.
Podle interní zprávy dojde ve společnosti Lingxi Games, která je součástí společnosti Alibaba a která se zabývá videohrami, k obměně vedení, protože její současný tým odejde a uvolní místo mladšímu vedení. Tento krok je v souladu se strategií společnosti Alibaba prosazovat do vedoucích pozic mladší lidi narozené po roce 1985, což technologickému gigantu umožní zachovat si startupové myšlení a vyhnout se stagnaci. Společnost Lingxi Games, známá díky populární mobilní hře “Three Kingdom Tactics”, zaznamenala obrovský úspěch a během prvních dvou let od vydání vygenerovala tržby přesahující 1 miliardu dolarů. Zhan Zhonghui, současný šéf společnosti Lingxi Games, spolu s dalšími dvěma vedoucími pracovníky do konce března odstoupí a jeho místo převezme zkušený herní producent Zhou Bingshu. Tato restrukturalizace navazuje na širší reorganizaci podnikání společnosti Alibaba, která zahrnuje přijetí modelu holdingové společnosti a rozdělení jejích operací do šesti hlavních jednotek.