Podle analytiků společnosti Morgan Stanley by měl americký reklamní trh zaznamenat výrazný růst, a to o 9,4 % oproti 4,5 % v roce 2023. Tato expanze je poháněna vzestupem digitálních médií a reklamy založené na výkonu, které přetvářejí odvětví tím, že tlačí značky k měřitelným strategiím “bottom-of-the-funnel”. Inzerenti se zaměřují na kanály, které nabízejí hmatatelné výsledky, jako je vyhledávání, sociální média, maloobchodní média a propojená televize (CTV). Přechod k digitální reklamě je rozsáhlý, přibližně 75 % amerického reklamního trhu nyní spadá do digitálních kanálů, a to především díky dominanci elektronického obchodu, maloobchodních médií a výkonnostní reklamy. Jednou z hlavních hnacích sil tohoto trendu jsou maloobchodní média, která zaznamenala výrazný růst spolu s prudkým nárůstem elektronického obchodování. Kromě toho zaznamenala pozoruhodnou expanzi i připojená televize, ale očekává se, že v druhé polovině roku 2024 bude čelit určitému zpomalení kvůli náročným meziročním srovnáním. Tradiční média, jako je lineární televize, kabelové sítě a pozemní rozhlas, se potýkají s problémy, protože stále více inzerentů přiděluje své rozpočty digitálním platformám. Venkovní reklama však zažívá oživení. Technologičtí giganti jako Meta a Google jsou i nadále lídry v digitální oblasti, zatímco Amazon čelí problémům se svou nabídkou CTV. Celkově lze říci, že i přes možné zpomalení v některých odvětvích zůstává americký reklamní trh silný, přičemž se očekává, že mediální a politická reklama na konci cyklu vyrovná případné zpomalení.
Podle analytiků společnosti Morgan Stanley by měl americký reklamní trh zaznamenat výrazný růst, a to o 9,4 % oproti 4,5 % v roce 2023. Tato expanze je poháněna vzestupem digitálních médií a reklamy založené na výkonu, které přetvářejí odvětví tím, že tlačí značky k měřitelným strategiím “bottom-of-the-funnel”. Inzerenti se zaměřují na kanály, které nabízejí hmatatelné výsledky, jako je vyhledávání, sociální média, maloobchodní média a propojená televize . Přechod k digitální reklamě je rozsáhlý, přibližně 75 % amerického reklamního trhu nyní spadá do digitálních kanálů, a to především díky dominanci elektronického obchodu, maloobchodních médií a výkonnostní reklamy. Jednou z hlavních hnacích sil tohoto trendu jsou maloobchodní média, která zaznamenala výrazný růst spolu s prudkým nárůstem elektronického obchodování. Kromě toho zaznamenala pozoruhodnou expanzi i připojená televize, ale očekává se, že v druhé polovině roku 2024 bude čelit určitému zpomalení kvůli náročným meziročním srovnáním. Tradiční média, jako je lineární televize, kabelové sítě a pozemní rozhlas, se potýkají s problémy, protože stále více inzerentů přiděluje své rozpočty digitálním platformám. Venkovní reklama však zažívá oživení. Technologičtí giganti jako Meta a Google jsou i nadále lídry v digitální oblasti, zatímco Amazon čelí problémům se svou nabídkou CTV. Celkově lze říci, že i přes možné zpomalení v některých odvětvích zůstává americký reklamní trh silný, přičemž se očekává, že mediální a politická reklama na konci cyklu vyrovná případné zpomalení.