Reddit (RDDT) funguje na základě zapojení uživatelů, ale většina uživatelů se nepřihlašuje, takže se nezapojuje do práce s inzerenty
Aby tento problém překonala, plánuje prý tato sociální síť začít spouštět reklamy v sekci komentářů
I když to zřejmě není nic nového, akcie Redditu by mohly čelit odporu angažovaných uživatelů, což by zmařilo smysl tohoto cvičení
Platforma sociálních médií má plán, jak zvýšit apatii uživatelů.
Sociální síť Reddit (NASDAQ:RDDT) má jeden závažný problém, který ji brzdí v postupu vpřed. Většina jejích uživatelů se do platformy nepřihlašuje, ale pouze pročítá komentáře. To sice znamená, že nemohou vytvářet příspěvky ani je komentovat, ale většina lidí si raději jen přečte, co říkají ostatní.
To je pro akcie Redditu špatné, protože většina peněz, které sociální síť vydělává, pochází z reklam na domovské stránce, které si přihlášení uživatelé prohlížejí.
Vzhledem k tomu, že potenciál růstu Redditu je založen na zapojení uživatelů, je skutečnost, že se většina lidí na webu nezapojuje, značným problémem.
Přesto má Reddit plán, který může tento nedostatek v jeho podnikání překonat a který by mohl vést k výraznému růstu příjmů.
Podle zprávy Barron’s analytici z JMP Securities tvrdí, že Reddit plánuje začít v sekci komentářů zobrazovat reklamy.
Uživatelé je tak budou moci zobrazovat bez ohledu na to, zda jsou na webu přihlášeni, nebo ne. Analytici se domnívají, že to může na platformu přilákat ještě více inzerentů, kteří výrazně zvýší příjmy.
V prvním čtvrtletí, kdy Reddit vstoupil na burzu, vzrostly příjmy z reklamy o 39 %. Reklamy se na celkových příjmech sociální sítě v tomto čtvrtletí podílely 92 %.
Přesto tento plán není tak nový, jak by se mohlo zdát. Uživatelé Redditu tvrdí, že platforma s touto myšlenkou experimentuje již nejméně rok.
Jeden z uživatelů zveřejnil v komentářích obrázek reklamy společnosti Walmart (NYSE:WMT), která propagovala službu Walmart+. Pozoruhodné je, že reklama se nezdála být nijak zvlášť relevantní pro diskusi.
Ohlasy na reklamu a akcie Redditu
Více reklam v sekci komentářů by však také mohlo inzerenty vystavit kritice uživatelů.
Reddit není úplně jako stará fóra 4Chan, ale na webu se objevuje spousta trash talking (pro takové příspěvky existuje jiné slovo, které nelze použít na investičním webu pro rodiny s dětmi) a mohlo by to inzerenta otevřít negativní zpětné vazbě více, než by si přál.
V horším případě by je mohl prostě ignorovat.
Ačkoli Reddit tvrdí, že podle průzkumu mezi respondenty z řad uživatelů je 61 % reklam na webu relevantnějších než na jiných webech.
Stejné procento uvádí, že reklamám, které vidí na Redditu, věnují větší pozornost než jinde. Zaplavení sekce komentářů reklamami by mohlo rozdmýchat vosí hnízdo negativity.
Navíc by to mohlo přihlášené uživatele přimět k instalaci blokátorů reklam. S tímto problémem se potýká společnost Alphabet (NASDAQ:GOOG, GOOGL) v případě YouTube.
Závod o vyšší příjmy
Ve snaze zvýšit příjmy z reklam zaplavuje web pro sdílení videí větším množstvím reklam a nechává je běžet delší dobu.
Tam, kde dříve reklamy trvaly pět sekund, než jste mohli stisknout tlačítko přeskočit, vás nyní nutí sedět 20 a více sekund, než je přeskočíte, pokud vůbec. V poslední době se doba spuštění reklamy vyšplhala až na minutu.
Kvůli tomu se na YouTube téměř nedá dívat.
Podle webu SponsorBlock, který blokuje reklamy, se však Google snaží blokátory reklam porazit tím, že reklamy vkládá přímo do video streamu, místo aby běžely nahoře.
Amazon (NASDAQ:AMZN) také začal vkládat reklamy do svých filmů a televizních pořadů. To, co bylo kdysi bezpečným útočištěm před nutností sledovat reklamy, se změnilo v závod ke dnu, kdy nyní platíme za reklamy, zatímco televizní vysílání je zdarma.
Dokonce i kabelová televize byla v podstatě bez reklam.
Krátkodobá záchrana pro akcie Reddit
Plán společnosti Reddit by sice mohl zpočátku zvýšit příjmy, protože inzerenti se snaží oslovit nové a jiné publikum, ale více reklam také zvyšuje riziko, že je uživatelé budou ignorovat.
Čím více jich vidíte, tím více mají tendenci splývat s pozadím. To by mohlo mít negativní důsledky i pro akcie společnosti Reddit.
Ačkoli přeskočit reklamu na YouTube nemusí být tak snadné jako podržet prst nad odpočítávacím časovačem, reklamy v sekci komentářů Reddit nemusí být zdaleka tak účinné, jak sociální síť doufá. Nemusí to být dlouhodobé řešení, které Reddit potřebuje k růstu.
Platforma sociálních médií má plán, jak zvýšit apatii uživatelů. Sociální síť Reddit má jeden závažný problém, který ji brzdí v postupu vpřed. Většina jejích uživatelů se do platformy nepřihlašuje, ale pouze pročítá komentáře. To sice znamená, že nemohou vytvářet příspěvky ani je komentovat, ale většina lidí si raději jen přečte, co říkají ostatní. To je pro akcie Redditu špatné, protože většina peněz, které sociální síť vydělává, pochází z reklam na domovské stránce, které si přihlášení uživatelé prohlížejí. Vzhledem k tomu, že potenciál růstu Redditu je založen na zapojení uživatelů, je skutečnost, že se většina lidí na webu nezapojuje, značným problémem. Přesto má Reddit plán, který může tento nedostatek v jeho podnikání překonat a který by mohl vést k výraznému růstu příjmů.Apartmány Benecko - Investiční apartmány v obci Benecko přímo na sjezdovce Reklama Zapojení pomocí reklam Podle zprávy Barron’s analytici z JMP Securities tvrdí, že Reddit plánuje začít v sekci komentářů zobrazovat reklamy. Uživatelé je tak budou moci zobrazovat bez ohledu na to, zda jsou na webu přihlášeni, nebo ne. Analytici se domnívají, že to může na platformu přilákat ještě více inzerentů, kteří výrazně zvýší příjmy. V prvním čtvrtletí, kdy Reddit vstoupil na burzu, vzrostly příjmy z reklamy o 39 %. Reklamy se na celkových příjmech sociální sítě v tomto čtvrtletí podílely 92 %. Přesto tento plán není tak nový, jak by se mohlo zdát. Uživatelé Redditu tvrdí, že platforma s touto myšlenkou experimentuje již nejméně rok. Jeden z uživatelů zveřejnil v komentářích obrázek reklamy společnosti Walmart , která propagovala službu Walmart+. Pozoruhodné je, že reklama se nezdála být nijak zvlášť relevantní pro diskusi. Ohlasy na reklamu a akcie Redditu Více reklam v sekci komentářů by však také mohlo inzerenty vystavit kritice uživatelů. Reddit není úplně jako stará fóra 4Chan, ale na webu se objevuje spousta trash talking a mohlo by to inzerenta otevřít negativní zpětné vazbě více, než by si přál. V horším případě by je mohl prostě ignorovat. Ačkoli Reddit tvrdí, že podle průzkumu mezi respondenty z řad uživatelů je 61 % reklam na webu relevantnějších než na jiných webech. Stejné procento uvádí, že reklamám, které vidí na Redditu, věnují větší pozornost než jinde. Zaplavení sekce komentářů reklamami by mohlo rozdmýchat vosí hnízdo negativity. Navíc by to mohlo přihlášené uživatele přimět k instalaci blokátorů reklam. S tímto problémem se potýká společnost Alphabet v případě YouTube. Závod o vyšší příjmy Ve snaze zvýšit příjmy z reklam zaplavuje web pro sdílení videí větším množstvím reklam a nechává je běžet delší dobu. Tam, kde dříve reklamy trvaly pět sekund, než jste mohli stisknout tlačítko přeskočit, vás nyní nutí sedět 20 a více sekund, než je přeskočíte, pokud vůbec. V poslední době se doba spuštění reklamy vyšplhala až na minutu. Kvůli tomu se na YouTube téměř nedá dívat. Podle webu SponsorBlock, který blokuje reklamy, se však Google snaží blokátory reklam porazit tím, že reklamy vkládá přímo do video streamu, místo aby běžely nahoře. Amazon také začal vkládat reklamy do svých filmů a televizních pořadů. To, co bylo kdysi bezpečným útočištěm před nutností sledovat reklamy, se změnilo v závod ke dnu, kdy nyní platíme za reklamy, zatímco televizní vysílání je zdarma. Dokonce i kabelová televize byla v podstatě bez reklam. Krátkodobá záchrana pro akcie Reddit Plán společnosti Reddit by sice mohl zpočátku zvýšit příjmy, protože inzerenti se snaží oslovit nové a jiné publikum, ale více reklam také zvyšuje riziko, že je uživatelé budou ignorovat. Čím více jich vidíte, tím více mají tendenci splývat s pozadím. To by mohlo mít negativní důsledky i pro akcie společnosti Reddit. Ačkoli přeskočit reklamu na YouTube nemusí být tak snadné jako podržet prst nad odpočítávacím časovačem, reklamy v sekci komentářů Reddit nemusí být zdaleka tak účinné, jak sociální síť doufá. Nemusí to být dlouhodobé řešení, které Reddit potřebuje k růstu.