Společnost J.M. Smucker oznámila, že prodá svou značku sušenek Voortman americkému výrobci prémiového občerstvení Second Name Brands za 305 milionů dolarů. Prodej je součástí snahy společnosti Smucker zaměřit se na své klíčové růstové značky, jako jsou Cafe Bustelo a Uncrustables. Součástí transakce jsou všechny ochranné známky Voortman a pronajatý výrobní závod společnosti Smucker v kanadském Ontariu a přibližně 300 zaměstnanců přejde spolu s podnikem. Akcie společnosti Smucker během ranního obchodování klesly přibližně o 2 %. Společnost očekává, že prodej zředí její upravený zisk na akcii o přibližně 25 centů na celoroční bázi. Očekává se, že transakce bude uzavřena ve třetím čtvrtletí fiskálního roku a podle odhadů přispěje společnosti Smucker k celoročnímu zisku na akcii ve výši přibližně 10 centů. Tento krok odráží pokračující trend mezi společnostmi vyrábějícími balené potraviny, které se zbavují málo výkonných jednotek a zaměřují se na silnější značky, protože reagují na preference spotřebitelů, kteří preferují levnější alternativy. Generální ředitel společnosti Smucker, Mark Smucker, uvedl, že odprodej umožní společnosti realizovat její strategii sladkého pečeného občerstvení prostřednictvím specializovaného zaměření a investic do značky Hostess.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky