Pomoc investorům
Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

5. listopadu – Activision Blizzard dobývá herní průmysl a mění historii

Svět videoher představuje pořádně velký byznys.

David Škvára Autor: David Škvára
5 listopadu, 2024
8 min. čtení
Zdroj: Call Of Duty

Zdroj: Call Of Duty

8 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Klíčové body

  • Activision Blizzard (ATV) je fenoménem v herním světě
  • Díky akvizici s Microsoftem (MSFT) společnost nejednou změnila „hru“
  • Jak zásadní je tento hráč na dnešním trhu?

A tahle společnost o tom ví asi ze všech nejvíc.

Dne 5. listopadu 2015 Activision Blizzard, výrobce videoher, který má na svědomí úspěšné série jako Call of Duty a World of Warcraft, oznámil akvizici výrobce hry Candy Crush. Společnost King Digital Entertainment tehdy koupili za 5,9 miliardy dolarů, což představuje jednu z největších transakcí v mobilním herním průmyslu. Samotný Activision je dnes diskutován v rámci akvizice ze strany Microsoftu. A pomyslný kruh se nám tak pěkně uzavírá.

Při bližším pohledu do průřezu historií ale uvidíme, že toho na dnešní den připadá ještě o mnoho více:

  • 1414 – V Kostnici byl zahájen kostnický koncil, v jeho průběhu byl mimo jiné souzen a upálen Jan Hus a sesazen papež Jan XXIII.
  • 1605 – V Anglii bylo odhaleno Spiknutí střelného prachu, zajat jeho organizátor Guy Fawkes.
  • 1914 – Spojené království krátce po vstupu Osmanské říše do první světové války oficiálně anektovalo Kypr, který mělo před tím pronajaté od Turků dle smlouvy.
  • 1985 – Pod podlahou zámku v Bečově nad Teplou na Karlovarsku nalezli kriminalisté jednu z nejcennějších památek na našem území – románský Relikviář svatého Maura pocházející ze 13. století.
  • 2006 – Irácký diktátor Saddám Husajn byl odsouzen k smrti oběšením za zločiny proti lidskosti.
  • 2013 – Indie vypouští misi Mars Orbiter, svou první meziplanetární sondu.

A nyní se už jako obvykle přesuneme do světa byznysu a ekonomiky:

  • 2007 – Po ztroskotání jednání vstoupila do stávky Asociace amerických scenáristů, což mělo dopad na americký zábavní průmysl, včetně filmové a televizní produkce, a způsobilo zpoždění a ztráty příjmů.
  • 2009 – Indická centrální banka (Reserve Bank of India) vyhlásila měnovou politiku s cílem řídit inflaci a podporovat růst v době globální ekonomické nejistoty po finanční krizi z roku 2008.
  • 2012 – Banka HSBC oznámila, že vyčlenila 1,5 miliardy USD na pokrytí pokut vyplývajících z pochybení v oblasti praní špinavých peněz, což bylo známkou rostoucího regulatorního tlaku na banky v důsledku finanční krize.
  • 2013 – Twitter stanovil cenu své primární veřejné nabídky akcií (IPO) nad očekávaným rozmezím díky silné poptávce investorů, což odráželo tehdejší zvýšený zájem a optimismus o společnosti působící v oblasti sociálních médií.

Activision Blizzard – Jak se dělají ty komerčně nejúspěšnější videohry

Activision Blizzard, Inc. je americký vývojář a výrobce elektronických her. Společnost vznikla v roce 2008 spojením Activisionu, vydavatele zábavního softwaru, jehož kořeny sahají až k původní herní konzoli Atari, a Vivendi Games, mateřské společnosti Blizzard Entertainment, vydavatele počítačového softwaru, který je známý především díky sériím Diablo, Warcraft a StarCraft a masivně multiplayerové online hře na hrdiny (MMORPG) World of Warcraft. Po dokončení fúze, v níž byla společnost Activision hlavním partnerem, koupila společnost Vivendi 52 % akcií nově vzniklé společnosti Activision Blizzard. Společnosti Activision i Blizzard si zachovaly odlišnou firemní identitu a nezávislý vývoj a vydavatelské aktivity. V lednu 2022 společnost Microsoft oznámila svůj záměr převzít Activision Blizzard za 68,7 miliardy dolarů; tato transakce byla uzavřena v říjnu 2023. Sídlo společnosti se nachází v Santa Monice v Kalifornii.

Advertisement
Zdroj: Getty Images

Společnost Activision založili v roce 1979 David Crane a Alan Miller – herní designéři, kteří se rozešli se společností Atari kvůli otázkám práv tvůrců – a manažer zábavního průmyslu Jim Levy. Jejich reakcí bylo vytvoření společnosti, v níž by designéři byli důležitou součástí identity značky a hlavní vývojář daného titulu by byl uveden na obalu hry. Brzy po založení společnosti se k nim připojili další designéři Atari Larry Kaplan a Bob Whitehead. Jako první nezávislý vývojář softwaru v elektronickém herním průmyslu čelila společnost Activision okamžitě právní výzvě společnosti Atari, která se snažila zachovat si monopol na hry pro systém Atari VCS. Tato žaloba byla urovnána v roce 1982, ale v té době se již společnost Activision etablovala jako prosperující konkurent v expandujícím odvětví. Hry jako Chopper Command a River Raid se vyznačovaly živou grafikou a plynulou hratelností a Pitfall! představoval jeden z prvních příkladů žánru plošinovek.

Chcete využít této příležitosti?

Úspěch Activisionu inspiroval vlnu napodobitelů a trh byl brzy zaplaven hrami pochybné kvality. V letech 1983 až 1984 se odvětví zhroutilo pod tíhou vlastní nadměrné expanze. Activision přečkal bouři tím, že se zaměřil na rozvíjející se trh domácích počítačů, ale špatně načasovaná akvizice vydavatele textových adventur Infocom společnost téměř odsoudila k zániku. Reorganizace společnosti vedla k odchodu velké části tvůrčích talentů, včetně posledních zakladatelů, a v roce 1988 byl název Activision opuštěn ve prospěch Mediagenic, protože se vedení snažilo společnost znovu prosadit jako víceúčelového výrobce softwaru. Společnost Mediagenic se snažila udržet nad vodou, ale změna vlastníka a vedení v roce 1990 znamenala dramatický obrat. V roce 1992 se společnost přejmenovala na Activision a několik následujících let stavěla na úspěších z minulosti a vydávala tituly jako Return to Zork (1993), grafickou adventuru založenou na klasické hře Infocomu, a Pitfall: (1994), návykovou plošinovku.

Společnost Activision získala novou generaci talentovaných designérů a získala uznání kritiků s nabídkami pro PC, jako je Interstate ’76 (1997), stylová, funkční, 3D hra s bojovými vozidly, která předznamenala pozdější tituly jako Grand Theft Auto od Rockstar Games. Společnost také navázala lukrativní partnerství s nezávislými vývojáři. Přestože náklady na vývoj nových her prudce vzrostly – uvedení typické hry na trh stálo miliony dolarů – společnost Activision vykazovala zisky i na konci 90. let a na začátku nového tisíciletí. Společnost Activision a vývojářské studio Infinity Ward uvedly v roce 2003 na trh sérii Call of Duty, která se okamžitě postavila sérii Medal of Honor společnosti Electronic Arts a získala prvenství na trhu stříleček z pohledu první osoby. Společnost Activision se spojila s vývojáři RedOctane a Harmonix Music Systems a společně vytvořili pokračování hry Guitar Hero (2005), která byla založena na rytmu a stala se fejetonem populární kultury. Zatímco budoucí vývoj titulů Guitar Hero byl v roce 2011 zastaven, ostatní vlastnosti společnosti Activision zůstaly silné. Call of Duty se trvale řadilo mezi nejlukrativnější franšízy elektronických her, Crash Bandicoot a Spyro the Dragon zůstaly populárními plošinovými tituly a remasterovaný Tony Hawk Pro Skater vdechl nový život úctyhodné skateboardové sérii.

Zdroj: Activision

Společnost Blizzard Entertainment založili v roce 1991 pod názvem Silicon & Synapse Allen Adham, Michael Morhaime a Frank Pearce, tři absolventi Kalifornské univerzity se zájmem o elektronické hry. Prvními projekty společnosti byly konverze existujících titulů pro různé systémy domácích počítačů, ale brzy vydala řadu originálních titulů, včetně The Lost Vikings (1992), chytré plošinovky, a Rock ‚N‘ Roll Racing (1993), bojové hry s vozidly. V roce 1994, krátce před vydáním hry Warcraft, se společnost přejmenovala na Blizzard Entertainment: Orcs & Humans, strategii v reálném čase (RTS), která se stala jedním z nejvýznamnějších děl tohoto žánru. Blizzard následovala hra Warcraft 2: Tides of Darkness (1995), graficky bohaté rozšíření původní hry, které nabídlo řadu vylepšení rozhraní a multiplayeru.

Multiplayer bude mít v budoucnu velký význam pro úspěch společnosti Blizzard. Akční hra na hrdiny Diablo (1996) byla uvedena na trh s bezplatnou službou Battle.net, která hráčům umožňovala připojit se ke hrám pro více hráčů a chatovat online. Hráčská základna Battlenetu se výrazně rozšířila po vydání StarCraftu (1998), RTS hry volně založené na modelu Warcraftu. Ačkoli StarCraft obsahoval poutavou kampaň pro jednoho hráče, jeho skutečná síla spočívala v dobře vyváženém režimu pro více hráčů.

Nejprodávanější hra Diablo II (2000) zdokonalila prvky hry pro více hráčů, díky nimž bylo první Diablo úspěšné. Warcraft 3: Reign of Chaos (2002) začlenil do standardního vzorce RTS omezené prvky hraní rolí a umožnil koncovým uživatelům vytvářet nové herní mapy, importovat nové zvukové efekty a radikálně měnit herní zážitek.

Další díl série Warcraft se dramaticky odchýlil od kořenů RTS svých předchůdců, ale společnosti Blizzard přinesl její dosud největší hit. World of Warcraft (WoW), masivně multiplayerová online hra na hrdiny, debutovala v roce 2004 a přilákala miliony hráčů do společného, trvalého online světa Azerothu. Hra navazovala na mytologii předchozích dílů Warcraftu, v níž se výrazně projevovali orkové, trpaslíci, elfové a další fantasy tropy, ale její nejsilnější stránkou byly zřejmě sociální sítě. V říjnu 2010, téměř šest let po vydání WoW, se hra pyšnila více než 12 miliony měsíčních předplatitelů.

Po četných odkladech se hra StarCraft II: Wings of Liberty dostala do obchodů v červenci 2010 a doprovázela ji vylepšená verze služby Battle.net. Platforma pro matchmaking byla přepracována tak, aby se více podobala distributorům online obsahu, jako je klient Steam společnosti Valve Corporation nebo služba iTunes společnosti Apple, a také aby umožnila plynulejší přechod mezi hrou pro jednoho hráče a hrou pro více hráčů. Hry Diablo III se v první den vydání v roce 2012 prodalo více než 3,5 milionu kopií, čímž byl stanoven nový rekord nejrychleji prodávané hry pro PC. Zatímco pokračování různých franšíz společnosti Blizzard zůstávala ve vývojovém limbu, v roce 2016 společnost poprvé vstoupila na trh se střílečkami z pohledu první osoby, a to s Overwatch, mimořádně úspěšnou týmovou hrou pro více hráčů.

ATV
$0.0000
$0.0000
0.00%
A tahle společnost o tom ví asi ze všech nejvíc.Dne 5. listopadu 2015 Activision Blizzard, výrobce videoher, který má na svědomí úspěšné série jako Call of Duty a World of Warcraft, oznámil akvizici výrobce hry Candy Crush. Společnost King Digital Entertainment tehdy koupili za 5,9 miliardy dolarů, což představuje jednu z největších transakcí v mobilním herním průmyslu. Samotný Activision je dnes diskutován v rámci akvizice ze strany Microsoftu. A pomyslný kruh se nám tak pěkně uzavírá.Při bližším pohledu do průřezu historií ale uvidíme, že toho na dnešní den připadá ještě o mnoho více: 1414 – V Kostnici byl zahájen kostnický koncil, v jeho průběhu byl mimo jiné souzen a upálen Jan Hus a sesazen papež Jan XXIII. 1605 – V Anglii bylo odhaleno Spiknutí střelného prachu, zajat jeho organizátor Guy Fawkes. 1914 – Spojené království krátce po vstupu Osmanské říše do první světové války oficiálně anektovalo Kypr, který mělo před tím pronajaté od Turků dle smlouvy. 1985 – Pod podlahou zámku v Bečově nad Teplou na Karlovarsku nalezli kriminalisté jednu z nejcennějších památek na našem území – románský Relikviář svatého Maura pocházející ze 13. století. 2006 – Irácký diktátor Saddám Husajn byl odsouzen k smrti oběšením za zločiny proti lidskosti. 2013 – Indie vypouští misi Mars Orbiter, svou první meziplanetární sondu. A nyní se už jako obvykle přesuneme do světa byznysu a ekonomiky: 2007 – Po ztroskotání jednání vstoupila do stávky Asociace amerických scenáristů, což mělo dopad na americký zábavní průmysl, včetně filmové a televizní produkce, a způsobilo zpoždění a ztráty příjmů. 2009 – Indická centrální banka vyhlásila měnovou politiku s cílem řídit inflaci a podporovat růst v době globální ekonomické nejistoty po finanční krizi z roku 2008. 2012 – Banka HSBC oznámila, že vyčlenila 1,5 miliardy USD na pokrytí pokut vyplývajících z pochybení v oblasti praní špinavých peněz, což bylo známkou rostoucího regulatorního tlaku na banky v důsledku finanční krize. 2013 – Twitter stanovil cenu své primární veřejné nabídky akcií nad očekávaným rozmezím díky silné poptávce investorů, což odráželo tehdejší zvýšený zájem a optimismus o společnosti působící v oblasti sociálních médií. Activision Blizzard, Inc. je americký vývojář a výrobce elektronických her. Společnost vznikla v roce 2008 spojením Activisionu, vydavatele zábavního softwaru, jehož kořeny sahají až k původní herní konzoli Atari, a Vivendi Games, mateřské společnosti Blizzard Entertainment, vydavatele počítačového softwaru, který je známý především díky sériím Diablo, Warcraft a StarCraft a masivně multiplayerové online hře na hrdiny World of Warcraft. Po dokončení fúze, v níž byla společnost Activision hlavním partnerem, koupila společnost Vivendi 52 % akcií nově vzniklé společnosti Activision Blizzard. Společnosti Activision i Blizzard si zachovaly odlišnou firemní identitu a nezávislý vývoj a vydavatelské aktivity. V lednu 2022 společnost Microsoft oznámila svůj záměr převzít Activision Blizzard za 68,7 miliardy dolarů; tato transakce byla uzavřena v říjnu 2023. Sídlo společnosti se nachází v Santa Monice v Kalifornii.Společnost Activision založili v roce 1979 David Crane a Alan Miller – herní designéři, kteří se rozešli se společností Atari kvůli otázkám práv tvůrců – a manažer zábavního průmyslu Jim Levy. Jejich reakcí bylo vytvoření společnosti, v níž by designéři byli důležitou součástí identity značky a hlavní vývojář daného titulu by byl uveden na obalu hry. Brzy po založení společnosti se k nim připojili další designéři Atari Larry Kaplan a Bob Whitehead. Jako první nezávislý vývojář softwaru v elektronickém herním průmyslu čelila společnost Activision okamžitě právní výzvě společnosti Atari, která se snažila zachovat si monopol na hry pro systém Atari VCS. Tato žaloba byla urovnána v roce 1982, ale v té době se již společnost Activision etablovala jako prosperující konkurent v expandujícím odvětví. Hry jako Chopper Command a River Raid se vyznačovaly živou grafikou a plynulou hratelností a Pitfall! představoval jeden z prvních příkladů žánru plošinovek.Chcete využít této příležitosti?Úspěch Activisionu inspiroval vlnu napodobitelů a trh byl brzy zaplaven hrami pochybné kvality. V letech 1983 až 1984 se odvětví zhroutilo pod tíhou vlastní nadměrné expanze. Activision přečkal bouři tím, že se zaměřil na rozvíjející se trh domácích počítačů, ale špatně načasovaná akvizice vydavatele textových adventur Infocom společnost téměř odsoudila k zániku. Reorganizace společnosti vedla k odchodu velké části tvůrčích talentů, včetně posledních zakladatelů, a v roce 1988 byl název Activision opuštěn ve prospěch Mediagenic, protože se vedení snažilo společnost znovu prosadit jako víceúčelového výrobce softwaru. Společnost Mediagenic se snažila udržet nad vodou, ale změna vlastníka a vedení v roce 1990 znamenala dramatický obrat. V roce 1992 se společnost přejmenovala na Activision a několik následujících let stavěla na úspěších z minulosti a vydávala tituly jako Return to Zork , grafickou adventuru založenou na klasické hře Infocomu, a Pitfall: , návykovou plošinovku.Společnost Activision získala novou generaci talentovaných designérů a získala uznání kritiků s nabídkami pro PC, jako je Interstate ’76 , stylová, funkční, 3D hra s bojovými vozidly, která předznamenala pozdější tituly jako Grand Theft Auto od Rockstar Games. Společnost také navázala lukrativní partnerství s nezávislými vývojáři. Přestože náklady na vývoj nových her prudce vzrostly – uvedení typické hry na trh stálo miliony dolarů – společnost Activision vykazovala zisky i na konci 90. let a na začátku nového tisíciletí. Společnost Activision a vývojářské studio Infinity Ward uvedly v roce 2003 na trh sérii Call of Duty, která se okamžitě postavila sérii Medal of Honor společnosti Electronic Arts a získala prvenství na trhu stříleček z pohledu první osoby. Společnost Activision se spojila s vývojáři RedOctane a Harmonix Music Systems a společně vytvořili pokračování hry Guitar Hero , která byla založena na rytmu a stala se fejetonem populární kultury. Zatímco budoucí vývoj titulů Guitar Hero byl v roce 2011 zastaven, ostatní vlastnosti společnosti Activision zůstaly silné. Call of Duty se trvale řadilo mezi nejlukrativnější franšízy elektronických her, Crash Bandicoot a Spyro the Dragon zůstaly populárními plošinovými tituly a remasterovaný Tony Hawk Pro Skater vdechl nový život úctyhodné skateboardové sérii.Společnost Blizzard Entertainment založili v roce 1991 pod názvem Silicon & Synapse Allen Adham, Michael Morhaime a Frank Pearce, tři absolventi Kalifornské univerzity se zájmem o elektronické hry. Prvními projekty společnosti byly konverze existujících titulů pro různé systémy domácích počítačů, ale brzy vydala řadu originálních titulů, včetně The Lost Vikings , chytré plošinovky, a Rock ‚N‘ Roll Racing , bojové hry s vozidly. V roce 1994, krátce před vydáním hry Warcraft, se společnost přejmenovala na Blizzard Entertainment: Orcs & Humans, strategii v reálném čase , která se stala jedním z nejvýznamnějších děl tohoto žánru. Blizzard následovala hra Warcraft 2: Tides of Darkness , graficky bohaté rozšíření původní hry, které nabídlo řadu vylepšení rozhraní a multiplayeru.Multiplayer bude mít v budoucnu velký význam pro úspěch společnosti Blizzard. Akční hra na hrdiny Diablo byla uvedena na trh s bezplatnou službou Battle.net, která hráčům umožňovala připojit se ke hrám pro více hráčů a chatovat online. Hráčská základna Battlenetu se výrazně rozšířila po vydání StarCraftu , RTS hry volně založené na modelu Warcraftu. Ačkoli StarCraft obsahoval poutavou kampaň pro jednoho hráče, jeho skutečná síla spočívala v dobře vyváženém režimu pro více hráčů.Nejprodávanější hra Diablo II zdokonalila prvky hry pro více hráčů, díky nimž bylo první Diablo úspěšné. Warcraft 3: Reign of Chaos začlenil do standardního vzorce RTS omezené prvky hraní rolí a umožnil koncovým uživatelům vytvářet nové herní mapy, importovat nové zvukové efekty a radikálně měnit herní zážitek.Další díl série Warcraft se dramaticky odchýlil od kořenů RTS svých předchůdců, ale společnosti Blizzard přinesl její dosud největší hit. World of Warcraft , masivně multiplayerová online hra na hrdiny, debutovala v roce 2004 a přilákala miliony hráčů do společného, trvalého online světa Azerothu. Hra navazovala na mytologii předchozích dílů Warcraftu, v níž se výrazně projevovali orkové, trpaslíci, elfové a další fantasy tropy, ale její nejsilnější stránkou byly zřejmě sociální sítě. V říjnu 2010, téměř šest let po vydání WoW, se hra pyšnila více než 12 miliony měsíčních předplatitelů.Po četných odkladech se hra StarCraft II: Wings of Liberty dostala do obchodů v červenci 2010 a doprovázela ji vylepšená verze služby Battle.net. Platforma pro matchmaking byla přepracována tak, aby se více podobala distributorům online obsahu, jako je klient Steam společnosti Valve Corporation nebo služba iTunes společnosti Apple, a také aby umožnila plynulejší přechod mezi hrou pro jednoho hráče a hrou pro více hráčů. Hry Diablo III se v první den vydání v roce 2012 prodalo více než 3,5 milionu kopií, čímž byl stanoven nový rekord nejrychleji prodávané hry pro PC. Zatímco pokračování různých franšíz společnosti Blizzard zůstávala ve vývojovém limbu, v roce 2016 společnost poprvé vstoupila na trh se střílečkami z pohledu první osoby, a to s Overwatch, mimořádně úspěšnou týmovou hrou pro více hráčů.
Tagy: activision blizzardCall of Dutywarcraft


    Chcete využít této příležitosti?


    Zanechte své kontaktní údaje, ozve se Vám licencovaný specialista a zároveň získáte:

    • Přístup k nejžhavějším IPO a investičním trendům.

    • Pravidelnou dávku aktuálních tipů pro Vaše portfolio v našem Newsletteru.

    • Investiční portfolio

    Máte zkušenosti s investováním?

    Jakou částku jste připraven použít na investování?



    Odesláním formuláře souhlasíte se zasíláním newsletteru Burzovní svět. Odhlásit se můžete kdykoli.

    Advertisement

    Breaking.

    22:43

    Ruské akcie klesají při uzavření trhu; index MOEX Russia zůstává stabilní.

    22:34

    Coca-Cola se zapojuje do závěrečných jednání o záchraně prodeje Costa Coffee, uvádí FT.

    22:20

    Let United Airlines se vrátil z důvodu poruchy motoru na letiště v oblasti DC.

    22:14

    Sobi se chystá koupit Arthrosi Therapeutics za 950 milionů dolarů

    12:54

    Jaký dopad má oslabující rupie na makroekonomiku?

    12:44

    Růst Indie v roce 2026 zpomalí, přesto zůstane nejsilnější mezi předními ekonomikami.

    Advertisement

    Příležitosti.

    Zdroj: Getty Images
    Akcie

    Citi vidí v akciích Boeing atraktivní příležitost před novým rokem

    12 prosince, 2025

    Investiční banka Citi se domnívá, že akcie společnosti Boeing vstupují do nového roku v mimořádně zajímavé pozici a mohou nabídnout...

    Zdroj: Getty Images

    Akcie Meta Platforms mohou být tichým vítězem AI, býci radí kupovat

    12 prosince, 2025
    Zdroj: Unsplash

    Akcie cestovních společností rostou díky sazbám Fedu a silné poptávce

    12 prosince, 2025
    Zdroj: Bloomberg

    Akcie Roku už letos posílily o více než 40 %, Jefferies očekává další růst

    11 prosince, 2025
    Zdroj: Burzovnísvět

    IPO JST a Beta Technologies: emise potvrzují sílu závěru roku 2025

    11 prosince, 2025

    IPO Radar.

    Medline Inc.

    Datum IPO: 17 prosince, 2025
    Potenciální ocenění: 55,3 miliardy USD

    Buďte u toho

    Nejčtenější zprávy.

    S&P 500 klesá, akcie Broadcomu dostávají zabrat

    12 prosince, 2025

    GE Vernova láme rekordy po vylepšeném výhledu a štědré dividendové politice

    11 prosince, 2025

    S&P 500 uzavřel níže, investoři jsou opatrní před rozhodnutím Fedu

    9 prosince, 2025

    S&P 500 uzavřel na rekordním maximu navzdory poklesu Oracle a AI

    11 prosince, 2025

    Akcie jsou před rozhodnutím Fedu volatilní; pozornost se soustředí na trh práce

    9 prosince, 2025

    Broadcom zajistil propad celého technologického sektoru

    12 prosince, 2025

    Dokáže Meta zopakovat „rok efektivity“ a znovu nastartovat růst akcií v roce 2026?

    13 prosince, 2025

    S&P 500 končí výše, Fed snížil sazby již potřetí v tomto roce

    10 prosince, 2025
    Advertisement

    Tip editora.

    Zdroj: BurzovníSvět.cz
    Tip editora

    Bublina na trhu nezastavila boom umělé inteligence v Silicon Valley

    30 listopadu, 2025

    Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...

    Advertisement

    Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

    Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

    • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
    • Reklama
    • Kontakt

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Název nebo symbol
    Žádný výsledek
    Zobrazit všechny výsledky
    • Burzy
      • Headlines
      • Breaking
      • Akcie
      • ETF
      • Dividendy
      • IPO
      • Forex
      • Komodity
      • Kryptoměny
      • Ekonomika
      • Hospodářské výsledky
    • Příležitost
    • IPO Radar
    • Nejčtenější
    • Bullionář Daily
    • Úspěch
      • Alternativní investice
      • Škola bullionáře
      • Miliardáři
      • Business
      • Bullionářova knihspirace
      • Bullionářův almanach
      • Bullionářův slovníček
    • AI
    • Česko
    • Invest mentoring
    • E-booky
    • Srovnávač brokerů
    • Kariéra
    • Pomoc investorům
    Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    ·
    Poslední událost
    Poslední událost

      Používáme soubory cookie a podobné technologie, které jsou nezbytné pro provoz webových stránek. Další soubory cookie se používají k provádění analýzy používání webových stránek. Pokračováním v používání našich webových stránek vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. Další informace naleznete v našich Zásadách ochrany osobních údajů.