Podle čtvrtečních údajů společnosti Salesforce (NYSE:CRM) vzrostly online prodeje v USA v první polovině svátku Díkůvzdání o 4 % oproti 2 % v loňském roce, což je nový signál, že zákazníci využívají výrazných slev u maloobchodníků.
Maloobchodníci v USA se letos snaží včas zavádět výraznější slevy a rozšiřovat své sváteční nabídky, aby upoutali pozornost spořivějších zákazníků.
Začátkem tohoto týdne generální ředitelka společnosti Best Buy (NYSE:BBY) Corie Barryová uvedla, že prodejce elektroniky „očekával nižší poptávku mezi prodejními akcemi, ale dopad byl větší, než se očekávalo“, a zopakovala tak vyjádření vedení společnosti Target (NYSE:TGT), které oznámilo, že reakce na propagační akce byla letos větší, než se očekávalo.
Podle čtvrtečních údajů společnosti Salesforce vzrostly online prodeje v USA v první polovině svátku Díkůvzdání o 4 % oproti 2 % v loňském roce, což je nový signál, že zákazníci využívají výrazných slev u maloobchodníků.
Maloobchodníci v USA se letos snaží včas zavádět výraznější slevy a rozšiřovat své sváteční nabídky, aby upoutali pozornost spořivějších zákazníků.Začátkem tohoto týdne generální ředitelka společnosti Best Buy Corie Barryová uvedla, že prodejce elektroniky „očekával nižší poptávku mezi prodejními akcemi, ale dopad byl větší, než se očekávalo“, a zopakovala tak vyjádření vedení společnosti Target , které oznámilo, že reakce na propagační akce byla letos větší, než se očekávalo.