Luxusní značka obuvi Manolo Blahnik po 22 letech soudního sporu o práva na název vítězně otevírá v Šanghaji svůj první obchod v pevninské Číně. V příštích pěti letech plánuje společnost rozšířit svou přítomnost v Číně o jeden nový butik ročně a jako potenciální místa si vyhlédla Peking a Čcheng-tu. Po překonání problémů s ochrannou známkou je značka připravena vstoupit na lukrativní čínský trh s luxusní obuví, jehož hodnota v letošním roce dosáhne 5 miliard dolarů a podle odhadů poroste do roku 2029 tempem 7,6 % ročně. Uprostřed náročné situace v oblasti luxusního maloobchodu zůstává Manolo Blahnik optimistický ohledně svých vyhlídek v Číně, kde konkuruje zavedeným zahraničním značkám, jako jsou Jimmy Choo a Christian Louboutin, které již na trhu zakotvily.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky