Influenceři na čínské platformě sociálních médií Xiaohongshu jsou úspěšní v prodeji specializovaných a špičkových produktů, které přitahují finančně nezávislé městské ženy, jež jsou méně citlivé na cenu. Livestreamový prodej na této platformě umožnil influencerům, jako je Tera Feng, prodávat celou řadu výrobků, od luxusních obleků až po předměty denní potřeby, jako je rýže. Značky si uvědomují hodnotu toho, že mají na Xiaohongshu své příznivce, protože platforma přitahuje spotřebitele s různými spotřebitelskými návyky. Značky jako L’Oreal a Coach otevřely na platformě vlastní obchody, zatímco jiné spolupracují s influencery na živých přenosech. Společnost Xiaohongshu se k trendu livestreamového prodeje v Číně dostala pozdě, ale nedávno spojila své divize elektronického obchodu a livestreamingu a začlenila do nich nákupní funkce. Zatímco někteří se domnívají, že Xiaohongshu zůstane výklenkovým hráčem, jiní předpovídají této platformě v nadcházejících letech významný růst tržeb.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky