Publicis, největší reklamní skupina na světě podle tržní kapitalizace, v úterý oznámila, že v roce 2025 očekává organický růst ve výši 4 až 5 %, což představuje mírné zpomalení ve srovnání s robustním výkonem v roce 2024, který překonal očekávání a který byl podpořen cíleným marketingem založeným na datech.
Francouzská skupina, která v prosinci sesadila britského konkurenta WPP z pozice největší reklamní skupiny na světě podle tržeb, vyjádřila přesvědčení, že v roce 2025 opět překoná trh.
Publicis vykázal za rok 2024 čisté tržby ve výši 13,97 miliardy eur (14,35 miliardy USD), což představuje organický růst o 5,8 % oproti 5,5% výhledu. V posledním čtvrtletí roku došlo ke zrychlení růstu na 6,3 %.
Silné výsledky Publicisu přicházejí v době významných změn v reklamním prostředí. Odvětví, které je tradičně odrazem širšího zdraví firem, se po plánovaném spojení společností Omnicom a Interpublic, které vytvoří kombinovaný subjekt s tržbami přesahujícími 25 miliard USD, bude konsolidovat z „velké čtyřky“ na „velkou trojku“.
Publicis, největší reklamní skupina na světě podle tržní kapitalizace, v úterý oznámila, že v roce 2025 očekává organický růst ve výši 4 až 5 %, což představuje mírné zpomalení ve srovnání s robustním výkonem v roce 2024, který překonal očekávání a který byl podpořen cíleným marketingem založeným na datech.
Francouzská skupina, která v prosinci sesadila britského konkurenta WPP z pozice největší reklamní skupiny na světě podle tržeb, vyjádřila přesvědčení, že v roce 2025 opět překoná trh.
Publicis vykázal za rok 2024 čisté tržby ve výši 13,97 miliardy eur , což představuje organický růst o 5,8 % oproti 5,5% výhledu. V posledním čtvrtletí roku došlo ke zrychlení růstu na 6,3 %.
Silné výsledky Publicisu přicházejí v době významných změn v reklamním prostředí. Odvětví, které je tradičně odrazem širšího zdraví firem, se po plánovaném spojení společností Omnicom a Interpublic, které vytvoří kombinovaný subjekt s tržbami přesahujícími 25 miliard USD, bude konsolidovat z „velké čtyřky“ na „velkou trojku“.