Tapestry ve čtvrtek potřetí v tomto roce zvýšila své prognózy tržeb a zisku na rok 2025, a to díky vyšším tržbám za prodej svých oblíbených kabelek Coach za plnou cenu a omezenému dopadu rozsáhlých celních opatření v USA.
Stabilní poptávka po kožených kabelkách Tabby, Brooklyn a Empire mezi mladšími zákazníky v Severní Americe, Evropě a Číně pomohla společnosti překonat očekávání výsledků za třetí čtvrtletí.
Tržby společnosti byly podpořeny inovacemi produktů, ostrou marketingovou strategií a prodejem za plné ceny, a to i přes pokles na trhu s luxusním zbožím, který zasáhl hráče jako francouzské luxusní skupiny LVMH a Kering (EPA:PRTP).
„Tapestry (NYSE:TPR) našla ideální místo v luxusním potravinovém řetězci … odlákává high-end zákazníky, kteří nyní zvažují, zda opravdu potřebují kabelku za pětimístnou částku,“ řekl Michael Ashley Schulman, investiční ředitel společnosti Running Point Capital Advisors.
Zvýšení cen Tapestry zvýšilo marže, které v tomto čtvrtletí vzrostly o 140 bazických bodů oproti loňskému roku. Tašky Empire se na webových stránkách Coach prodávají za 250 až 895 dolarů, zatímco standardní tašky přes rameno Tabby se prodávají za 450 dolarů.
Produkty Coach se vyrábějí ve Vietnamu, Kambodži, na Filipínách a v Indii, přičemž žádný dodavatel nedodává 10 % nebo více z celkových nákupů zásob, podle výroční zprávy Tapestry za rok 2024. Společnost měla také omezenou expozici vůči Číně.
Akcie společnosti ztratily část svých počátečních zisků a obchodovaly se o 5 % výše poté, co majitel značky Kate Spade vydal konzervativní prognózu zisku pro čtvrté čtvrtletí kvůli makroekonomické nejistotě.
Tapestry ve čtvrtek potřetí v tomto roce zvýšila své prognózy tržeb a zisku na rok 2025, a to díky vyšším tržbám za prodej svých oblíbených kabelek Coach za plnou cenu a omezenému dopadu rozsáhlých celních opatření v USA.
Stabilní poptávka po kožených kabelkách Tabby, Brooklyn a Empire mezi mladšími zákazníky v Severní Americe, Evropě a Číně pomohla společnosti překonat očekávání výsledků za třetí čtvrtletí.
Tržby společnosti byly podpořeny inovacemi produktů, ostrou marketingovou strategií a prodejem za plné ceny, a to i přes pokles na trhu s luxusním zbožím, který zasáhl hráče jako francouzské luxusní skupiny LVMH a Kering .
„Tapestry našla ideální místo v luxusním potravinovém řetězci … odlákává high-end zákazníky, kteří nyní zvažují, zda opravdu potřebují kabelku za pětimístnou částku,“ řekl Michael Ashley Schulman, investiční ředitel společnosti Running Point Capital Advisors.
Zvýšení cen Tapestry zvýšilo marže, které v tomto čtvrtletí vzrostly o 140 bazických bodů oproti loňskému roku. Tašky Empire se na webových stránkách Coach prodávají za 250 až 895 dolarů, zatímco standardní tašky přes rameno Tabby se prodávají za 450 dolarů.
Produkty Coach se vyrábějí ve Vietnamu, Kambodži, na Filipínách a v Indii, přičemž žádný dodavatel nedodává 10 % nebo více z celkových nákupů zásob, podle výroční zprávy Tapestry za rok 2024. Společnost měla také omezenou expozici vůči Číně.
Akcie společnosti ztratily část svých počátečních zisků a obchodovaly se o 5 % výše poté, co majitel značky Kate Spade vydal konzervativní prognózu zisku pro čtvrté čtvrtletí kvůli makroekonomické nejistotě.