Společnost Richemont, majitel značky Cartier, v pátek oznámila mírně lepší než očekávaný 7% nárůst čtvrtletních tržeb, protože slabší poptávka v Asii byla vykompenzována živým obchodem ve Spojených státech, kde bohatí zákazníci ignorovali ekonomickou nejistotu a nadále utráceli za luxusní šperky.
Švýcarská společnost, která vlastní také klenotnickou značku Van Cleef & Arpels a hodinářskou značku Piaget, uvedla, že tržby ve čtvrtém čtvrtletí končícím v březnu vzrostly na 5,17 miliardy eur
To je o něco více než očekávaných 6 % podle konsensu Visible Alpha citovaného HSBC a mírně pomalejší tempo než 10% růst ve třetím čtvrtletí.
Divize šperků zaznamenala v tomto čtvrtletí 11% nárůst tržeb, což pomohlo kompenzovat 11% pokles divize hodinek, která trpí poklesem poptávky v Číně, kde krize na trhu s nemovitostmi negativně ovlivnila zájem o luxusní zboží, jako jsou hodinky.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky