Akcie společnosti PayPoint ve čtvrtek vzrostly o více než 3 % po zveřejnění výsledků za fiskální čtvrté čtvrtletí. Přestože tržby byly pod očekáváním, zisky odpovídaly předpovědím analytiků.
Čisté tržby společnosti za čtvrtletí končící v březnu vzrostly meziročně o 2 % na 50 milionů liber, což však bylo o 6 % méně než konsenzuální odhad trhu.
Pokles tržeb byl především způsoben slabším výkonem divize Love2shop (L2S), jejíž tržby klesly meziročně o 8 % na 14,1 milionu liber.
Za celý fiskální rok dosáhly čisté tržby 188 milionů liber, což je přibližně o 2 % méně, než se očekávalo.
Přestože růst tržeb zaostal, PayPoint vykázal zisky v souladu s očekáváním. Upravený EBITDA za druhé pololetí roku činil 52 milionů liber, což představuje 5% nárůst oproti předchozímu roku a marži 51 %.
Celoroční upravený zisk před zdaněním dosáhl 68 milionů liber, rovněž v souladu s odhady. Zředěný zisk na akcii za druhé pololetí činil 42 pencí, což představuje 3% meziroční růst.
Tržby z oblasti e-commerce vzrostly v tomto čtvrtletí o 20 % meziročně, podpořené 33% nárůstem počtu transakcí, který dosáhl 133,4 milionu.
Růst byl přičítán silnějším partnerstvím s firmami jako InPost a Royal Mail (LON:IDSI). Společnost rovněž během posledních 18 měsíců investovala do tiskáren štítků značky Zebra, aby podpořila tento segment.
Celková maloobchodní síť PayPointu se rozšířila na 30 700 míst, což je meziročně o 5 % více. Tento růst byl tažen především prodejem zařízení PayPoint Mini.
Akcie společnosti PayPoint ve čtvrtek vzrostly o více než 3 % po zveřejnění výsledků za fiskální čtvrté čtvrtletí. Přestože tržby byly pod očekáváním, zisky odpovídaly předpovědím analytiků.
Čisté tržby společnosti za čtvrtletí končící v březnu vzrostly meziročně o 2 % na 50 milionů liber, což však bylo o 6 % méně než konsenzuální odhad trhu.
Pokles tržeb byl především způsoben slabším výkonem divize Love2shop , jejíž tržby klesly meziročně o 8 % na 14,1 milionu liber.
Za celý fiskální rok dosáhly čisté tržby 188 milionů liber, což je přibližně o 2 % méně, než se očekávalo.
Přestože růst tržeb zaostal, PayPoint vykázal zisky v souladu s očekáváním. Upravený EBITDA za druhé pololetí roku činil 52 milionů liber, což představuje 5% nárůst oproti předchozímu roku a marži 51 %.
Celoroční upravený zisk před zdaněním dosáhl 68 milionů liber, rovněž v souladu s odhady. Zředěný zisk na akcii za druhé pololetí činil 42 pencí, což představuje 3% meziroční růst.
Tržby z oblasti e-commerce vzrostly v tomto čtvrtletí o 20 % meziročně, podpořené 33% nárůstem počtu transakcí, který dosáhl 133,4 milionu.
Růst byl přičítán silnějším partnerstvím s firmami jako InPost a Royal Mail . Společnost rovněž během posledních 18 měsíců investovala do tiskáren štítků značky Zebra, aby podpořila tento segment.
Celková maloobchodní síť PayPointu se rozšířila na 30 700 míst, což je meziročně o 5 % více. Tento růst byl tažen především prodejem zařízení PayPoint Mini.