Akcie společnosti Coty (NYSE:COTY) vzrostly o 11 % poté, co WWD zveřejnilo zprávu, že podle zdrojů z oboru kosmetická společnost zvažuje možný prodej.
Publikace uvedla, že Coty je v rané fázi jednání o možném rozdělení svého podnikání na dvě části – oddělení divize luxusních produktů od divize spotřebitelských produktů. WWD potvrdilo z několika zdrojů, že společnost tento strategický krok zvažuje.
Společnost Coty, která vlastní značky jako CoverGirl, Rimmel a Kylie Cosmetics, se k této zprávě oficiálně nevyjádřila. V posledních letech se společnost pod vedením generální ředitelky Sue Nabi snaží transformovat své podnikání a zaměřuje se na prémiové produkty a rozšíření portfolia produktů pro péči o pleť.
Pokud se tato informace potvrdí, mohl by prodej společnosti Coty představovat jednu z největších transakcí v kosmetickém sektoru v posledních letech, vzhledem k portfoliu známých značek a globální přítomnosti společnosti.
Akcie společnosti Coty vzrostly o 11 % poté, co WWD zveřejnilo zprávu, že podle zdrojů z oboru kosmetická společnost zvažuje možný prodej.
Publikace uvedla, že Coty je v rané fázi jednání o možném rozdělení svého podnikání na dvě části – oddělení divize luxusních produktů od divize spotřebitelských produktů. WWD potvrdilo z několika zdrojů, že společnost tento strategický krok zvažuje.
Společnost Coty, která vlastní značky jako CoverGirl, Rimmel a Kylie Cosmetics, se k této zprávě oficiálně nevyjádřila. V posledních letech se společnost pod vedením generální ředitelky Sue Nabi snaží transformovat své podnikání a zaměřuje se na prémiové produkty a rozšíření portfolia produktů pro péči o pleť.
Pokud se tato informace potvrdí, mohl by prodej společnosti Coty představovat jednu z největších transakcí v kosmetickém sektoru v posledních letech, vzhledem k portfoliu známých značek a globální přítomnosti společnosti.