Provoz McDonald’s v USA, který tvoří 40 % tržeb celého řetězce, zůstává základním kamenem jeho finančních výsledků a sentimentu. V minulosti překonal širší kategorii hamburgerů v sedmi z posledních deseti let. V poslední době však pokles návštěvnosti mezi spotřebiteli s nižšími a středními příjmy – každý o přibližně 10 % – vedl k horším výsledkům.
Redburn-Atlantic pozoruje, že McDonald’s se při stimulaci růstu silně opírá o ceny, což je strategie, která posiluje krátkodobé tržby, ale vyvolává obavy o udržitelnost, zejména s ohledem na pokles v segmentech s nižšími příjmy. Naproti tomu Chipotle (NYSE:CMG) dosáhl vyváženějšího poměru mezi nárůstem návštěvnosti a průměrnou útratou, což poukazuje na potenciální slabinu McDonald’s.
Provoz McDonald’s v USA, který tvoří 40 % tržeb celého řetězce, zůstává základním kamenem jeho finančních výsledků a sentimentu. V minulosti překonal širší kategorii hamburgerů v sedmi z posledních deseti let. V poslední době však pokles návštěvnosti mezi spotřebiteli s nižšími a středními příjmy – každý o přibližně 10 % – vedl k horším výsledkům.
Redburn-Atlantic pozoruje, že McDonald’s se při stimulaci růstu silně opírá o ceny, což je strategie, která posiluje krátkodobé tržby, ale vyvolává obavy o udržitelnost, zejména s ohledem na pokles v segmentech s nižšími příjmy. Naproti tomu Chipotle dosáhl vyváženějšího poměru mezi nárůstem návštěvnosti a průměrnou útratou, což poukazuje na potenciální slabinu McDonald’s.