Počet uživatelů Redditu se v květnu snížil již třetí měsíc po sobě, jak ukazují nová data zveřejněná společností Piper Sandler. Celkový počet uživatelů této sociální platformy klesl meziměsíčně o 6 milionů. Hlavním důvodem byl pokles tzv. reklamních jednotek ve feedu, jejichž počet se snížil o 7 milionů, zatímco konverzační jednotky zůstaly na stejné úrovni.
Data potvrzují širší trend zpomalování, který začal už v březnu. Růst publika v USA zpomalil v květnu na 9 % meziročně, zatímco v březnu činil 16 %. Mezinárodní růst klesl na 31 % z původních 51 % v březnu.
Navzdory těmto problémům Redditu uvedla společnost Piper Sandler, že celkový trh s digitální reklamou sílí. Očekávaný růst tohoto trhu ve druhém čtvrtletí roku 2025 nyní činí 6,3 % meziročně, což je zlepšení o přibližně 80 bazických bodů oproti předchozímu měsíci a zrychlení oproti prvnímu čtvrtletí.
Pinterest (NYSE:PINS) zaznamenal pozitivní vývoj u svých reklamních nástrojů. Testování od Piper Sandler odhalilo zlepšení u produktu Performance+, přičemž tyto kampaně nyní dosahují lepších cen při podobných mírách prokliku ve srovnání se standardními kampaněmi. V květnu byly náklady na kliknutí u kampaní Performance+ přibližně o 17 % nižší než u běžných kampaní. To je výrazný posun oproti listopadu, kdy byly o 25 % vyšší.
Meta Platforms (NASDAQ:META) zaznamenává nižší náklady na prokliky i zapojení uživatelů, což podle Piper Sandler firmě umožňuje pohodlněji pracovat s vyšší cenou za tisíc zobrazení (CPM). Firma rovněž upozornila, že reklamní jednotky Temu na platformách Meta v USA zůstávají téměř na nule, což je však v rámci trhu obecně známé a očekávané.
Počet uživatelů Redditu se v květnu snížil již třetí měsíc po sobě, jak ukazují nová data zveřejněná společností Piper Sandler. Celkový počet uživatelů této sociální platformy klesl meziměsíčně o 6 milionů. Hlavním důvodem byl pokles tzv. reklamních jednotek ve feedu, jejichž počet se snížil o 7 milionů, zatímco konverzační jednotky zůstaly na stejné úrovni.
Data potvrzují širší trend zpomalování, který začal už v březnu. Růst publika v USA zpomalil v květnu na 9 % meziročně, zatímco v březnu činil 16 %. Mezinárodní růst klesl na 31 % z původních 51 % v březnu.
Navzdory těmto problémům Redditu uvedla společnost Piper Sandler, že celkový trh s digitální reklamou sílí. Očekávaný růst tohoto trhu ve druhém čtvrtletí roku 2025 nyní činí 6,3 % meziročně, což je zlepšení o přibližně 80 bazických bodů oproti předchozímu měsíci a zrychlení oproti prvnímu čtvrtletí.
Pinterest zaznamenal pozitivní vývoj u svých reklamních nástrojů. Testování od Piper Sandler odhalilo zlepšení u produktu Performance+, přičemž tyto kampaně nyní dosahují lepších cen při podobných mírách prokliku ve srovnání se standardními kampaněmi. V květnu byly náklady na kliknutí u kampaní Performance+ přibližně o 17 % nižší než u běžných kampaní. To je výrazný posun oproti listopadu, kdy byly o 25 % vyšší.
Meta Platforms zaznamenává nižší náklady na prokliky i zapojení uživatelů, což podle Piper Sandler firmě umožňuje pohodlněji pracovat s vyšší cenou za tisíc zobrazení . Firma rovněž upozornila, že reklamní jednotky Temu na platformách Meta v USA zůstávají téměř na nule, což je však v rámci trhu obecně známé a očekávané.