Tesla miliardáře Elona Muska (NASDAQ:TSLA) překonala čínské konkurenty, včetně BYD (SZ:002594), Xiaomi (OTC:XIACF) a Huawei, v testu technologií asistovaného řízení na čínských dálnicích, podle výsledků zveřejněných automobilovou divizí Dcar společnosti Bytedance, vlastníkem TikToku.
Státní televize CCTV a Dcar společně otestovaly pokročilé asistenční systémy řízení (ADAS) úrovně 2 od více než 20 značek elektrických vozidel v Číně a ohodnotily jejich výkon v sérii scénářů s vyšším rizikem nehod na dálnicích a v městském provozu.
Videa z testů zveřejněná společností Dcar se stala virálními na čínských sociálních médiích.
Tesla dosáhla v testu na dálnici nejlepšího výsledku z 36 modelů, přičemž její modely Model 3 a Model X prošly pěti ze šesti scénářů, zatímco modely Denza Z9GT od BYD a Aito M9 podporovaný společností Huawei neuspěly ve třech scénářích.
Model SU7 od Xiaomi prošel jedním ze šesti scénářů.
V pátečním příspěvku na Weibo (NASDAQ:WB) uvedla automobilová aliance HIMA vedená společností Huawei, že se k „takzvanému testu“ odmítá vyjádřit.
Společnosti BYD a Xiaomi na žádosti o komentář okamžitě nereagovaly.
„Díky zákonům zakazujícím export dat dosáhla Tesla v Číně nejlepších výsledků, přestože neměla k dispozici žádné místní trénovací data,“ uvedl v pátek na svém účtu X generální ředitel Tesly Elon Musk.
Tesla se ocitla v situaci, kterou Musk popsal jako „dilema“, protože USA neumožňují trénování svého AI softwaru v Číně, zatímco automobilka usiluje o schválení čínských regulačních orgánů k přenosu dat uložených lokálně v Šanghaji zpět do Spojených států za účelem trénování algoritmů.
Tesla miliardáře Elona Muska překonala čínské konkurenty, včetně BYD , Xiaomi a Huawei, v testu technologií asistovaného řízení na čínských dálnicích, podle výsledků zveřejněných automobilovou divizí Dcar společnosti Bytedance, vlastníkem TikToku.
Státní televize CCTV a Dcar společně otestovaly pokročilé asistenční systémy řízení úrovně 2 od více než 20 značek elektrických vozidel v Číně a ohodnotily jejich výkon v sérii scénářů s vyšším rizikem nehod na dálnicích a v městském provozu.
Videa z testů zveřejněná společností Dcar se stala virálními na čínských sociálních médiích.
Tesla dosáhla v testu na dálnici nejlepšího výsledku z 36 modelů, přičemž její modely Model 3 a Model X prošly pěti ze šesti scénářů, zatímco modely Denza Z9GT od BYD a Aito M9 podporovaný společností Huawei neuspěly ve třech scénářích.
Model SU7 od Xiaomi prošel jedním ze šesti scénářů.
V pátečním příspěvku na Weibo uvedla automobilová aliance HIMA vedená společností Huawei, že se k „takzvanému testu“ odmítá vyjádřit.
Společnosti BYD a Xiaomi na žádosti o komentář okamžitě nereagovaly.
„Díky zákonům zakazujícím export dat dosáhla Tesla v Číně nejlepších výsledků, přestože neměla k dispozici žádné místní trénovací data,“ uvedl v pátek na svém účtu X generální ředitel Tesly Elon Musk.
Tesla se ocitla v situaci, kterou Musk popsal jako „dilema“, protože USA neumožňují trénování svého AI softwaru v Číně, zatímco automobilka usiluje o schválení čínských regulačních orgánů k přenosu dat uložených lokálně v Šanghaji zpět do Spojených států za účelem trénování algoritmů.