Automobilů s pohonem na vodíkové palivové články je na trhu málo, prodávají se obtížně a palivo pro ně je drahé. Přesto by jim nakonec mohla patřit budoucnost, jak vyplývá z dat Evropské mezinárodní rady pro čistou dopravu (ICCT). Její experti spočítali na základě dat poskytnutých automobilkami, že bateriové elektromobily v současnosti během typického dvacetiletého životního cyklu vypouštějí o 73 procent méně emisí skleníkových plynů při porovnání s automobily s vnitřním spalováním. Pokud by stále využívaly pouze elektřinu vyrobenou z obnovitelných zdrojů, pak by to bylo dokonce o 78 procent méně emisí.
Automobilů s pohonem na vodíkové palivové články je na trhu málo, prodávají se obtížně a palivo pro ně je drahé. Přesto by jim nakonec mohla patřit budoucnost, jak vyplývá z dat Evropské mezinárodní rady pro čistou dopravu . Její experti spočítali na základě dat poskytnutých automobilkami, že bateriové elektromobily v současnosti během typického dvacetiletého životního cyklu vypouštějí o 73 procent méně emisí skleníkových plynů při porovnání s automobily s vnitřním spalováním. Pokud by stále využívaly pouze elektřinu vyrobenou z obnovitelných zdrojů, pak by to bylo dokonce o 78 procent méně emisí.