Akcie společnosti PepsiCo (NASDAQ:PEP) vzrostly o 4 % poté, co Wall Street Journal oznámil, že aktivistický investor Elliott Investment Management získal podíl v hodnotě přibližně 4 miliard dolarů v tomto gigantu v oblasti nápojů a snacků.
Podle zprávy Elliott plánuje prosadit změny v PepsiCo, aby podpořil její stagnující cenu akcií. Aktivistický fond se nyní řadí mezi pět nejaktivnějších investorů společnosti, s výjimkou indexových fondů.
Výrobce nápojů čelil v posledních čtvrtletích výzvám a snažil se získat zpět konzumenty limonád poté, co ztratil podíl na trhu ve prospěch konkurence. Navíc jeho potravinářský byznys, který byl dříve hnacím motorem růstu, se dostal pod tlak.
Zatímco Elliott si vybudoval tuto významnou pozici v PepsiCo, konkrétní změny, které aktivistický investor plánuje prosazovat, zůstávají podle zprávy nejasné.
Podíl společnosti Elliott v PepsiCo představuje jednu z největších akciových pozic, jaké tato aktivistická firma kdy zaujala, což signalizuje potenciálně významnou kampaň s cílem ovlivnit strategické směřování společnosti.
Akcie společnosti PepsiCo vzrostly o 4 % poté, co Wall Street Journal oznámil, že aktivistický investor Elliott Investment Management získal podíl v hodnotě přibližně 4 miliard dolarů v tomto gigantu v oblasti nápojů a snacků.
Podle zprávy Elliott plánuje prosadit změny v PepsiCo, aby podpořil její stagnující cenu akcií. Aktivistický fond se nyní řadí mezi pět nejaktivnějších investorů společnosti, s výjimkou indexových fondů.
Výrobce nápojů čelil v posledních čtvrtletích výzvám a snažil se získat zpět konzumenty limonád poté, co ztratil podíl na trhu ve prospěch konkurence. Navíc jeho potravinářský byznys, který byl dříve hnacím motorem růstu, se dostal pod tlak.
Zatímco Elliott si vybudoval tuto významnou pozici v PepsiCo, konkrétní změny, které aktivistický investor plánuje prosazovat, zůstávají podle zprávy nejasné.
Podíl společnosti Elliott v PepsiCo představuje jednu z největších akciových pozic, jaké tato aktivistická firma kdy zaujala, což signalizuje potenciálně významnou kampaň s cílem ovlivnit strategické směřování společnosti.