Akcie Amazonu v úterý v předobchodním obchodování poklesly o 1,2 % poté, co agentura Reuters oznámila, že registrace do programu Prime v USA během letošní rozšířené propagační akce Prime Day zpomalily.
Podle agentury Reuters získal Amazon během tří týdnů před akcí a čtyřdenní prodejní akce od 8. do 11. července 5,4 milionu nových členů Prime v USA.
To bylo o 116 000 méně než o rok dříve a o 106 000 méně než interní cíl Amazonu, což představuje přibližně 2% pokles v obou případech.
Údaje, které podle zprávy agentury Reuters byly přezkoumány, ale nebyly zveřejněny společností Amazon, vykreslily smíšený obraz.
Zatímco společnost překročila svůj cíl během samotné čtyřdenní akce Prime Day s 1,6 miliony nových registrací, v období před akcí výrazně zaostávala.
Ve třech týdnech před výprodejem mělo členství v programu Prime v USA celkem 3,9 milionu členů, což je o 5 % méně než v roce 2024.
Amazon agentuře Reuters sdělil, že počet členů Prime v USA i v zahraničí nadále silně roste, ale konkrétní čísla neposkytl. Generální ředitel Andy Jassy již dříve označil Prime Day za „největší v historii“ společnosti a poukázal na rekordní tržby a úspory zákazníků.
Chcete využít této příležitosti?Analytici tvrdí, že Prime je strategicky klíčový, protože členové utrácejí více a je méně pravděpodobné, že přejdou ke konkurenci.
Amazon čelí sílící konkurenci ze strany předplatitelské služby Walmart a zároveň se potýká s dopadem amerických cel na spotřebitelské výdaje.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky