Několik prodejců oděvů, včetně Levi’s a Aritzia, nabízí více produktů za plnou cenu a testuje, kolik jsou bohatší zákazníci ochotni zaplatit navzdory odrazujícímu účinku cel.
Zatím nebyli zklamáni.
Například Levi Strauss v červenci zvýšil ceny některých produktů, ale nedošlo k žádnému poklesu poptávky, uvedl ve středu na konferenci Goldman Sachs Global Retailing Conference v New Yorku finanční ředitel výrobce džínoviny Harmit Singh.
„Vynakládáme maximální úsilí, abychom prodávali za vyšší plnou cenu, než jsme to dělali v minulosti,“ řekl. „Zákazníci Levi’s vydělávají většinou 100 000 dolarů a více. A tito zákazníci jsou obecně odolní.“
Finanční ředitel Aritzia to potvrdil a uvedl, že poté, co výrobce luxusního oblečení na začátku tohoto roku zvýšil některé ceny, měl to minimální dopad na objem objednávek amerických zákazníků.
Společnost, jejíž oblečení nosí celebrity jako Beyoncé, Bella Hadid a Pamela Anderson, neplánuje v této sváteční sezóně slevové akce a výprodeje, ale místo toho nabídne pouze týdenní výprodej během Black Friday a po Cyber Monday bude po zbytek sezóny prodávat za plné ceny.
„S každým týdnem jsme stále více přesvědčeni, že odolnost spotřebitelů vydrží,“ řekl ve středu na konferenci finanční ředitel kanadského maloobchodního řetězce Todd Ingledew.
Chcete využít této příležitosti?Zatímco domácnosti s nižšími příjmy hledají výhodné nákupy, protože obchodní válka amerického prezidenta Donalda Trumpa donutila společnosti zvýšit ceny, bohatší spotřebitelé nakupují stabilně a nejsou příliš ovlivněni ochlazujícím se trhem práce.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky