Produkce společnosti BYD v srpnu poklesla již druhý měsíc po sobě, což je první pokles od roku 2020 a další známka toho, že čínský gigant v oblasti elektromobilů brzdí svou masivní expanzi, která trvala několik let.
Největší světový výrobce elektromobilů vyrobil minulý měsíc celosvětově 353 090 elektromobilů a plug-in hybridů (PHEV), což je o 3,78 % méně než v předchozím roce, jak vyplývá z měsíční zprávy zveřejněné v pondělí na hongkongské burze. V červenci došlo k poklesu o 0,9 %.
Naposledy produkce BYD klesla dva měsíce po sobě v červnu a červenci 2020.
Agentura Reuters v červnu informovala, že BYD, největší čínský konkurent společnosti Tesla, zpomalil tempo výroby snížením směn v některých továrnách v Číně a odložil plány na přidání nových výrobních linek.
Jeho prodej v Číně mezitím meziročně poklesl o 14,3 % na 292 813 vozidel, což je pokles již čtvrtý měsíc v řadě, i když globální prodej zůstal mírně vyšší. Prodej BYD v Evropě rychle roste, jak ukázaly údaje zveřejněné v pondělí.
Prodeje v Číně však tvoří téměř 80 % celkových prodejů BYD.
Údaje z pondělí naznačují, že společnost v prvních osmi měsících splnila pouze 52,1 % svého ročního prodejního cíle, který činí 5,5 milionu kusů. Někteří analytici se domnívají, že společnost tento cíl pravděpodobně nesplní.
Chcete využít této příležitosti?
Analytici China Merchants Bank International uvedli, že snížili svou prognózu prodeje BYD pro tento rok o 5 % na 4,9 milionu kusů, protože se domnívají, že společnost „zaujala opatrnější přístup ke svým zásobám“.
Produkce společnosti BYD v srpnu poklesla již druhý měsíc po sobě, což je první pokles od roku 2020 a další známka toho, že čínský gigant v oblasti elektromobilů brzdí svou masivní expanzi, která trvala několik let.
Největší světový výrobce elektromobilů vyrobil minulý měsíc celosvětově 353 090 elektromobilů a plug-in hybridů , což je o 3,78 % méně než v předchozím roce, jak vyplývá z měsíční zprávy zveřejněné v pondělí na hongkongské burze. V červenci došlo k poklesu o 0,9 %.
Naposledy produkce BYD klesla dva měsíce po sobě v červnu a červenci 2020.
Agentura Reuters v červnu informovala, že BYD, největší čínský konkurent společnosti Tesla, zpomalil tempo výroby snížením směn v některých továrnách v Číně a odložil plány na přidání nových výrobních linek.
Jeho prodej v Číně mezitím meziročně poklesl o 14,3 % na 292 813 vozidel, což je pokles již čtvrtý měsíc v řadě, i když globální prodej zůstal mírně vyšší. Prodej BYD v Evropě rychle roste, jak ukázaly údaje zveřejněné v pondělí.
Prodeje v Číně však tvoří téměř 80 % celkových prodejů BYD.
Údaje z pondělí naznačují, že společnost v prvních osmi měsících splnila pouze 52,1 % svého ročního prodejního cíle, který činí 5,5 milionu kusů. Někteří analytici se domnívají, že společnost tento cíl pravděpodobně nesplní. Chcete využít této příležitosti?
Analytici China Merchants Bank International uvedli, že snížili svou prognózu prodeje BYD pro tento rok o 5 % na 4,9 milionu kusů, protože se domnívají, že společnost „zaujala opatrnější přístup ke svým zásobám“.