Walt Disney Co. (NYSE:DIS) uvedlo, že jeho přímá streamovací služba ESPN má potenciál vyrovnat pokles tradičního televizního vysílání a přispět k růstu zisků. Podle analýzy Barclays, která byla zveřejněna 21. září 2025, očekávají, že nová služba přitáhne mezi 5 miliony a 6 miliony předplatiteli během následujících dvou let.
Analytici Barclays označili tento krok za důležitou strukturální změnu v odvětví, přičemž téměř 80 % nejvíce sledovaných pořadů představují sportovní události a Disney kontroluje více než 40 % celkového sportovního programování na tradičních sítích.
V první dekádě od spuštění služby, která proběhla 21. srpna, bylo registrováno 1 milion nových předplatitelů, což se událo ještě před začátkem fotbalové sezóny. Předpoklady Barclays také ukazují, že příjmy ze segmentu sportovního vysílání budou mezi lety 2025 a 2030 růst o přibližně 2,5 % ročně, což je nad aktuálními očekáváními trhu.
Co se týče reklamy, analytici zdůraznili, že jsou i nadále optimističtí, přičemž očekávají stabilní hodinové sledování a silný nárůst cen, který přispěl k nárůstu příjmů z reklamy o dvouciferné hodnoty v předchozích dvou letech. ESPN v současnosti generuje příjmy od tradičních předplatitelů v rozmezí 19 až 20 dolarů měsíčně.
Chcete využít této příležitosti?
Barclays rovněž upozornila, že i když se služba ESPN může zdát jako obranný nástroj pro udržení předplatitelů, existuje jasná naděje, že přispěje k dlouhodobému růstu zisků Disney. Cena cíle akcie Disney byla stanovena na 140 dolarů, což odráží optimismus ohledně budoucnosti společnosti.
Walt Disney Co. uvedlo, že jeho přímá streamovací služba ESPN má potenciál vyrovnat pokles tradičního televizního vysílání a přispět k růstu zisků. Podle analýzy Barclays, která byla zveřejněna 21. září 2025, očekávají, že nová služba přitáhne mezi 5 miliony a 6 miliony předplatiteli během následujících dvou let.
Analytici Barclays označili tento krok za důležitou strukturální změnu v odvětví, přičemž téměř 80 % nejvíce sledovaných pořadů představují sportovní události a Disney kontroluje více než 40 % celkového sportovního programování na tradičních sítích.
V první dekádě od spuštění služby, která proběhla 21. srpna, bylo registrováno 1 milion nových předplatitelů, což se událo ještě před začátkem fotbalové sezóny. Předpoklady Barclays také ukazují, že příjmy ze segmentu sportovního vysílání budou mezi lety 2025 a 2030 růst o přibližně 2,5 % ročně, což je nad aktuálními očekáváními trhu.
Co se týče reklamy, analytici zdůraznili, že jsou i nadále optimističtí, přičemž očekávají stabilní hodinové sledování a silný nárůst cen, který přispěl k nárůstu příjmů z reklamy o dvouciferné hodnoty v předchozích dvou letech. ESPN v současnosti generuje příjmy od tradičních předplatitelů v rozmezí 19 až 20 dolarů měsíčně.Chcete využít této příležitosti?
Barclays rovněž upozornila, že i když se služba ESPN může zdát jako obranný nástroj pro udržení předplatitelů, existuje jasná naděje, že přispěje k dlouhodobému růstu zisků Disney. Cena cíle akcie Disney byla stanovena na 140 dolarů, což odráží optimismus ohledně budoucnosti společnosti.