Šéf Federálního úřadu pro letectví (FAA) v pondělí uvedl, že úřad dosud nerozhodl o tom, zda zruší omezení výroby 38 letadel 737 MAX měsíčně, které platí od začátku roku 2024, ani o tom, jak bude dohlížet na výrobu společnosti Boeing.
„Dochází k pokroku. Možná není tak rychlý, jak by si Boeing přál, ale je tak rychlý, jak jen můžeme v rámci tohoto procesu rozumně postupovat,“ řekl novinářům po akci ve Washingtonu správce FAA Bryan Bedford.
FAA zavedla bezprecedentní omezení výroby krátce po nouzové situaci ve vzduchu v lednu 2024, kdy u nového letadla 737 MAX 9 společnosti Alaska Airlines chyběly čtyři klíčové šrouby. Od té doby FAA udržuje zvýšený osobní dohled nad výrobou Boeingu.
Bedford uvedl, že je povzbuzen zlepšením ze strany Boeingu, ale čeká na data, která odpoví na klíčové otázky.
Šéf Federálního úřadu pro letectví v pondělí uvedl, že úřad dosud nerozhodl o tom, zda zruší omezení výroby 38 letadel 737 MAX měsíčně, které platí od začátku roku 2024, ani o tom, jak bude dohlížet na výrobu společnosti Boeing.
„Dochází k pokroku. Možná není tak rychlý, jak by si Boeing přál, ale je tak rychlý, jak jen můžeme v rámci tohoto procesu rozumně postupovat,“ řekl novinářům po akci ve Washingtonu správce FAA Bryan Bedford.
FAA zavedla bezprecedentní omezení výroby krátce po nouzové situaci ve vzduchu v lednu 2024, kdy u nového letadla 737 MAX 9 společnosti Alaska Airlines chyběly čtyři klíčové šrouby. Od té doby FAA udržuje zvýšený osobní dohled nad výrobou Boeingu.
Bedford uvedl, že je povzbuzen zlepšením ze strany Boeingu, ale čeká na data, která odpoví na klíčové otázky.