Společnost Kering, známá pro své luxusní značky, čelí klíčovému momentu, když Luca de Meo, nový generální ředitel, oznámil plány na revitalizaci společnosti. Na valné hromadě akcionářů uvedl, že jeho cílem je vrátit skupinu na správnou cestu skrze „jasná a silná rozhodnutí“, která nebudou snadná. De Meo zdůraznil potřebu zvýšení efektivity a profitability, jakož i snížení dluhů a nákladů, což zahrnuje reorganizaci a repositioning některých značek.
Situace na trhu s luxusním zbožím je však teď velmi nestabilní. Růst čelí nástrahám, jako je čínská nemovitostní krize a obchodní spory, které ovlivňují důvěru amerických spotřebitelů. De Meo, první generální ředitel zvenčí po dvaceti letech, bude muset čelit těmto výzvám hned po svém nástupu do funkce, což ukazuje na smělé ambice pro oživení Keringu.
Vzhledem k těmto plánům a výzvám se očekává, že rozhodnutí učiněná v nadcházejících měsících rozhodnou o budoucnosti společnosti. Jestli se Keringu podaří stabilizovat a posílit své postavení na trhu, bude to zásadní pro celou luxusní branži, která prochází těžkým obdobím.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky