Meta Platforms oznámila, že v nadcházejících týdnech nabídne uživatelům Facebooku a Instagramu ve Velké Británii možnost placeného předplatného bez reklam. Uživatelé si budou moci vybrat mezi měsíčním poplatkem nebo pokračováním v používání služeb zdarma s cílenou reklamou, což již čelilo zvýšené pozornosti evropských regulátorů.
Plánované předplatné, jehož cena bude 2,99 liber (cca 3,99 USD) za web a 3,99 liber na iOS a Android, odráží podobné nabídky, které Meta již zavedla v Evropské unii kvůli pravidlům o ochraně osobních údajů. Tento krok přichází po výtkách britského úřadu pro ochranu údajů, který vznesl obavy ohledně zpracování osobních informací pro reklamu.
Meta uvedla, že tato nová vrstva bez reklam má uživatelům poskytnout větší kontrolu nad jejich online zkušeností, zatímco společnost si zachová možnost poskytovat bezplatné služby financované reklamou. Uživatelé, kteří si zvolí placený plán, nebudou vystaveni reklamám a jejich data nebudou použita pro reklamní účely.
Tento krok představuje širší trend v odvětví technologií, kdy společnosti čelí tlaku regulátorů ohledně využívání osobních údajů a cílené reklamy. Meta získala přibližně 98 % svého příjmu ve výši 164,5 miliardy USD v loňském roce z reklam, což činí vyvážení mezi pravidly o ochraně soukromí a prodejem reklam klíčovým pro její strategii růstu.
Chcete využít této příležitosti?
Meta Platforms oznámila, že v nadcházejících týdnech nabídne uživatelům Facebooku a Instagramu ve Velké Británii možnost placeného předplatného bez reklam. Uživatelé si budou moci vybrat mezi měsíčním poplatkem nebo pokračováním v používání služeb zdarma s cílenou reklamou, což již čelilo zvýšené pozornosti evropských regulátorů.
Plánované předplatné, jehož cena bude 2,99 liber za web a 3,99 liber na iOS a Android, odráží podobné nabídky, které Meta již zavedla v Evropské unii kvůli pravidlům o ochraně osobních údajů. Tento krok přichází po výtkách britského úřadu pro ochranu údajů, který vznesl obavy ohledně zpracování osobních informací pro reklamu.
Meta uvedla, že tato nová vrstva bez reklam má uživatelům poskytnout větší kontrolu nad jejich online zkušeností, zatímco společnost si zachová možnost poskytovat bezplatné služby financované reklamou. Uživatelé, kteří si zvolí placený plán, nebudou vystaveni reklamám a jejich data nebudou použita pro reklamní účely.
Tento krok představuje širší trend v odvětví technologií, kdy společnosti čelí tlaku regulátorů ohledně využívání osobních údajů a cílené reklamy. Meta získala přibližně 98 % svého příjmu ve výši 164,5 miliardy USD v loňském roce z reklam, což činí vyvážení mezi pravidly o ochraně soukromí a prodejem reklam klíčovým pro její strategii růstu.Chcete využít této příležitosti?