Společnost Nike, známý lídr v oblasti sportovního oblečení, byla nově zařazena na seznam Franchise Picks od analytiků Jefferies. Ti zdůraznili, že Nike zůstává „jasným lídrem v kategorii“ a že jeho zotavení je podceňováno trhem. S ohledem na zlepšující se fundamenty a výhled pro dodávky na období Vánoc, jsou analytici optimističtí ohledně čistoty skladových zásob do první poloviny fiskálního roku 2026.
Podle analytika Randala J. Konika se očekává, že se většina překážek zmírní a tím vytvoří prostor pro zlepšení tržeb a marží. Kromě finančního zotavení se Nike také zaměřuje na modernizaci značky a nedávno představila globální kampaň „Proč to dělat?“, která oslovuje mladou generaci, zejména Gen Z. Tento inovativní přístup propojuje sport s introspekcí a sebevyjádřením, což může Microgamingu pomoci lépe se přizpůsobit měnícím se očekáváním spotřebitelů.
Budoucnost společnosti vypadá pozitivně, zejména se zachováním cíle na cenu cílovou akcií ve výši 115 USD. S ohledem na plánovanou reorganizaci v rámci společnosti a snížení počtu zaměstnanců pod 1 %, Nike směřuje k tomu, aby rychleji reagoval na aktuální trendy a potřebám trhu.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky