Amazon letos zdvojnásobil slevové akce Prime Day na čtyři dny a několik dní po akci se chlubil vynikajícími čísly. Ale podle jednoho klíčového ukazatele se mu nepodařilo dosáhnout cíle.
Podle interních údajů společnosti, které zkontrolovala agentura Reuters, se registrace v USA nedostaly na loňskou úroveň a nedosáhly ani vlastního cíle společnosti.
Největší světový online prodejce zaznamenal 5,4 milionu registrací v USA během 21denního období před Prime Day a během čtyřdenní prodejní akce od 8. do 11. července. To bylo o 116 000 méně než ve stejném období předchozího roku a o 106 000 méně než cíl společnosti, což představuje pokles přibližně o 2 % v obou ukazatelích.
Tyto údaje, které nejsou veřejně dostupné, nabízejí vzácný pohled na Amazonem vychvalovaný – a přísně střežený – program Prime, placenou předplatitelskou službu, která mimo jiné nabízí rychlé doručení bez dalších nákladů a přístup ke streamovanému obsahu. Amazon málokdy diskutuje podrobnosti svého programu Prime.
Agentura Reuters nebyla schopna zjistit, kolik dní Amazon použil ve svém výpočtu pro celé období 2024.
Amazon uvedl, že během 25 dnů kolem Prime Day dosáhl rekordního počtu registrací, aniž by poskytl konkrétní údaje. „Členství v Prime nadále vykazuje silný růst a zapojení zákazníků v USA i na mezinárodní úrovni,“ uvedla společnost v prohlášení pro agenturu Reuters.
Prime Day je považován za významnou událost mimo období vánočních nákupů, která má přilákat nové členy do Amazon Prime, uvedly dvě osoby obeznámené s touto záležitostí. Po skončení akce však obvykle dochází k poklesu počtu předplatitelů, jakmile zmizí slevy, uvedly zdroje, které si nepřály být jmenovány, protože nejsou oprávněny diskutovat o interních záležitostech společnosti.
Chcete využít této příležitosti?Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky