Brad Jacobs, předseda a generální ředitel společnosti QXO Inc. (NYSE:QXO), představil svoji vizi pro distribuci stavebních produktů během investorství dotazování v New Yorku a Laguna Beach. Společnost, která nedávno získala Beacon, zahájila zásadní proměnu zaměřenou na prodej, ceny, nákup a technologie.
Mezi klíčové změny patří plošší organizační struktura, přísnější pravidla pro stanovení cen a nový systém odměn, který propojuje mzdu jak s profitabilitou, tak s růstem.
QXO nasazuje umělou inteligenci do citací a směrování, testuje strojové učení pro předpovídání poptávky a modernizuje skladové a dopravní systémy. Jacobs oznámil, že pracují na vytváření nejlepších platforem v oblasti CRM, cenových motorů a e-commerce.
Hlavním cílem transformace je zlepšení dostupnosti zásob a spolehlivosti služeb. „Čtyři procenta SKU generují asi 80 procent prodeje, ty musejí být vždy skladem,“ dodal Jacobs, přičemž zdůraznil důležitost dostupnosti a přesnosti před slevami pro získání podílu na trhu.
Chcete využít této příležitosti?
Jacobs, když hovořil o konkurenčních akvizicích ve stavebních produktech, uznal, že společnosti jako Home Depot a Lowe’s jsou silnými hráči, kteří pravděpodobně vždy nabídnou více, když se objevují stejné cíle akvizice. „Je to velký oceán a je v něm mnoho ryb,“ uvedl s optimistickým nádechem.
Společnost cílí na 50 miliard dolarů v příjmech, přičemž přibližně 80 % současných příjmů pochází z segmentu oprav a rekonstrukcí, který Jacobs považuje za strukturálně odolný i v chladnějším trhu s bydlením. Očekává se, že EBITDA společnosti QXO poroste průměrně o 34 % ročně v letech 2025 až 2030.
Brad Jacobs, předseda a generální ředitel společnosti QXO Inc. , představil svoji vizi pro distribuci stavebních produktů během investorství dotazování v New Yorku a Laguna Beach. Společnost, která nedávno získala Beacon, zahájila zásadní proměnu zaměřenou na prodej, ceny, nákup a technologie.
Mezi klíčové změny patří plošší organizační struktura, přísnější pravidla pro stanovení cen a nový systém odměn, který propojuje mzdu jak s profitabilitou, tak s růstem.
QXO nasazuje umělou inteligenci do citací a směrování, testuje strojové učení pro předpovídání poptávky a modernizuje skladové a dopravní systémy. Jacobs oznámil, že pracují na vytváření nejlepších platforem v oblasti CRM, cenových motorů a e-commerce.
Hlavním cílem transformace je zlepšení dostupnosti zásob a spolehlivosti služeb. „Čtyři procenta SKU generují asi 80 procent prodeje, ty musejí být vždy skladem,“ dodal Jacobs, přičemž zdůraznil důležitost dostupnosti a přesnosti před slevami pro získání podílu na trhu. Chcete využít této příležitosti?
Jacobs, když hovořil o konkurenčních akvizicích ve stavebních produktech, uznal, že společnosti jako Home Depot a Lowe’s jsou silnými hráči, kteří pravděpodobně vždy nabídnou více, když se objevují stejné cíle akvizice. „Je to velký oceán a je v něm mnoho ryb,“ uvedl s optimistickým nádechem.
Společnost cílí na 50 miliard dolarů v příjmech, přičemž přibližně 80 % současných příjmů pochází z segmentu oprav a rekonstrukcí, který Jacobs považuje za strukturálně odolný i v chladnějším trhu s bydlením. Očekává se, že EBITDA společnosti QXO poroste průměrně o 34 % ročně v letech 2025 až 2030.