Stellantis, automobilka pod vedením nového generálního ředitele Antonia Filosy, plánuje obnovit modely jako Jeep Cherokee a 8válcové RAM dodávky, aby zvýšila příjmy a podpořila generaci hotovosti. Tento krok přichází po období poklesu prodeje, který trápil společnost od roku 2024.
Filosa, který se úřadu ujal v červnu, uvedl, že přání dealerů v Severní Americe bylo klíčovým faktorem při rozhodování. „USA je prioritou číslo jedna a je to oblast, na kterou soustředíme většinu našich snah,“ řekl v rozhovoru během Konference Kepler Cheuvreux.
Automobilka utrpěla ztrátu více než 9 miliard eur (přes 10,6 miliard dolarů) mezi lety 2024 a první polovinou tohoto roku, což vedlo k nadbytečným zásobám a odvolání bývalého generálního ředitele Carlosa Tavarese.
Filosa potvrdil, že zásoby jsou nyní na „velmi zdravé“ úrovni, a dodal: „Zlepšili jsme kvalitu dealerových zásob. Již nepodporujeme zastaralé modely.“ Nový RAM středně velký truck má být vyvinut pro severoamerický trh do roku 2027 a bude vyráběn ve Spojených státech.
Chcete využít této příležitosti?
Filosa rovněž naznačil, že automobilka má velkou výrobní základnu v regionu a probíhá „velmi produktivní výměna názorů“ s administrativou prezidenta Donalda Trumpa ohledně celní politiky. „Naše kapacity ve Spojených státech mohou pojmout důležité průmyslové kroky,“ dodal.
Stellantis, automobilka pod vedením nového generálního ředitele Antonia Filosy, plánuje obnovit modely jako Jeep Cherokee a 8válcové RAM dodávky, aby zvýšila příjmy a podpořila generaci hotovosti. Tento krok přichází po období poklesu prodeje, který trápil společnost od roku 2024.
Filosa, který se úřadu ujal v červnu, uvedl, že přání dealerů v Severní Americe bylo klíčovým faktorem při rozhodování. „USA je prioritou číslo jedna a je to oblast, na kterou soustředíme většinu našich snah,“ řekl v rozhovoru během Konference Kepler Cheuvreux.
Automobilka utrpěla ztrátu více než 9 miliard eur mezi lety 2024 a první polovinou tohoto roku, což vedlo k nadbytečným zásobám a odvolání bývalého generálního ředitele Carlosa Tavarese.
Filosa potvrdil, že zásoby jsou nyní na „velmi zdravé“ úrovni, a dodal: „Zlepšili jsme kvalitu dealerových zásob. Již nepodporujeme zastaralé modely.“ Nový RAM středně velký truck má být vyvinut pro severoamerický trh do roku 2027 a bude vyráběn ve Spojených státech. Chcete využít této příležitosti?
Filosa rovněž naznačil, že automobilka má velkou výrobní základnu v regionu a probíhá „velmi produktivní výměna názorů“ s administrativou prezidenta Donalda Trumpa ohledně celní politiky. „Naše kapacity ve Spojených státech mohou pojmout důležité průmyslové kroky,“ dodal.