Společnost Adobe dnes oznámila spuštění nového produktu Adobe AI Foundry, který má pomoci firmám vyvíjet vlastní generativní modely AI založené na jejich intelektuálním vlastnictví. Tato iniciativa má za cíl poskytnout podnikům větší kontrolu nad tvorbou obsahu a zrychlit produkci médií v souladu s jejich značkou.
Modely vyvinuté v rámci AI Foundry jsou postaveny na základě Adobe Firefly, což je sada generativních AI modelů společnosti. To zajišťuje, že výstupy budou „pixel-perfect, brand-protected a připravené k externímu použití.“ Adobe věří, že tento produkt představuje nový zdroj příjmů a evoluční krok v monetizaci AI.
Hannah Elsakr, viceprezidentka pro GenAI New Business Ventures v Adobe, uvedla, že AI Foundry „sjednocuje roky inovací a odbornosti Adobe“ k řešení složitých problémů v oblasti produkce obsahu a médií. Tento produkt má pomoci společnostem přejít od experimentování s AI k realizaci hodnoty, s podporou týmu odborníků Adobe, který zahrnuje aplikované vědce a inženýry AI.
Mezi ranými partnery AI Foundry je Walt Disney Imagineering, který spolupracuje s Adobe na zlepšení zákaznické angažovanosti. Home Depot rovněž využívá tuto AI-powered službu ke zlepšení produkce značkového obsahu a vytváření nových zákaznických zážitků.
Molly Battin, senior viceprezidentka a ředitelka marketingu společnosti Home Depot, uvedla: „Vždy hledáme inovativní způsoby, jak zlepšit zkušenosti zákazníků a zefektivnit naše kreativní procesy.“
Adobe AI Foundry také integruje členy společnosti Invoke, což je firma zaměřená na generativní média, aby posílila své schopnosti v oblasti kreativní produkce poháněné AI.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky