BMW oznámilo snížení očekávání ziskovosti pro rok 2025, což je důsledkem pomalého růstu v Číně a dovozních cel ve Spojených státech. Společnost očekává mírný pokles zisku před zdaněním, oproti dřívějšímu odhadu, že zisk zůstane na úrovni předchozího roku.
Dále byla snížena očekávání návratnosti investic (ROCE) pro automobilový byznys na 8 % až 10 %, což je pokles z dříve očekávaných 9 % až 13 %.
BMW informovalo, že odklad ve výši stovek milionů eur v odškodnění od amerických a německých úřadů za celní poplatky se nyní očekává až v roce 2026. To ovlivní volný cash flow automobilového segmentu, který nyní činí nad 2,5 miliardy eur (2,9 miliardy dolarů), což je přibližně polovina předchozí projekce 5 miliard eur.
Avšak BMW udržuje výplatní poměr dividend v rozmezí 30 % až 40 % čistého zisku připadajícího na akcionáře a potvrzuje svůj závazek k programu zpětného odkupu akcií.
Chcete využít této příležitosti?
BMW oznámilo snížení očekávání ziskovosti pro rok 2025, což je důsledkem pomalého růstu v Číně a dovozních cel ve Spojených státech. Společnost očekává mírný pokles zisku před zdaněním, oproti dřívějšímu odhadu, že zisk zůstane na úrovni předchozího roku.
Dále byla snížena očekávání návratnosti investic pro automobilový byznys na 8 % až 10 %, což je pokles z dříve očekávaných 9 % až 13 %.
BMW informovalo, že odklad ve výši stovek milionů eur v odškodnění od amerických a německých úřadů za celní poplatky se nyní očekává až v roce 2026. To ovlivní volný cash flow automobilového segmentu, který nyní činí nad 2,5 miliardy eur , což je přibližně polovina předchozí projekce 5 miliard eur.
Avšak BMW udržuje výplatní poměr dividend v rozmezí 30 % až 40 % čistého zisku připadajícího na akcionáře a potvrzuje svůj závazek k programu zpětného odkupu akcií.Chcete využít této příležitosti?