Úřad pro leteckou dopravu (FAA) hlásí, že v důsledku dvojdenních výpadků služeb a absencí vzrostly zpoždění letů v USA na téměř 10,000 za dva dny. Tato situace je důsledkem přetrvávajících problémů s personálem řídící provoz a vládního uzavření, které nyní trvá již osm dní.
Výpadky personálu vzrostly dříve než během potíží, které zasáhly vládu v roce 2019. V Marylandu vyzval guvernér Wes Moore a kongresoví demokraté k okamžitému ukončení shutdownu, když zdůraznili, že řízení letového provozu a bezpečnostní pracovníci pracují bez mzdy. Moore kritizoval bývalého prezidenta Donalda Trumpa za nedostatek schopnosti ukončit krizi.
Poslanec Kwesi Mfume navrhl dodatečné zákony, které by zajistily platy pro letecké provozovatele během uzavření. Upozornil na to, že obavy veřejnosti týkající se létání rostou a že situace není z dlouhodobého hlediska udržitelná.
Podle informací Ministerstva dopravy USA byla kapacita leteckého provozu omezena o více než 50 % v některých oblastech. USA čelí historickým nedostatkům asi 3,500 řídících letového provozu, což zhoršuje situaci na letištích napříč zemí. Pracovníci od letecké kontroly a TSA jsou povinni docházet do práce, ale bez výplat, což se začíná projevovat ve zvýšení absencí a čekací doby na bezpečnostních kontrolách.
Chcete využít této příležitosti?
Předpokládá se, že tito pracovníci obdrží částečnou mzdu k 14. říjnu za práci před uzavřením, ale momentálně dochází k tlaku na rychlou reakci zákonodárců k vyřešení tohoto krize.
Úřad pro leteckou dopravu hlásí, že v důsledku dvojdenních výpadků služeb a absencí vzrostly zpoždění letů v USA na téměř 10,000 za dva dny. Tato situace je důsledkem přetrvávajících problémů s personálem řídící provoz a vládního uzavření, které nyní trvá již osm dní.
Výpadky personálu vzrostly dříve než během potíží, které zasáhly vládu v roce 2019. V Marylandu vyzval guvernér Wes Moore a kongresoví demokraté k okamžitému ukončení shutdownu, když zdůraznili, že řízení letového provozu a bezpečnostní pracovníci pracují bez mzdy. Moore kritizoval bývalého prezidenta Donalda Trumpa za nedostatek schopnosti ukončit krizi.
Poslanec Kwesi Mfume navrhl dodatečné zákony, které by zajistily platy pro letecké provozovatele během uzavření. Upozornil na to, že obavy veřejnosti týkající se létání rostou a že situace není z dlouhodobého hlediska udržitelná.
Podle informací Ministerstva dopravy USA byla kapacita leteckého provozu omezena o více než 50 % v některých oblastech. USA čelí historickým nedostatkům asi 3,500 řídících letového provozu, což zhoršuje situaci na letištích napříč zemí. Pracovníci od letecké kontroly a TSA jsou povinni docházet do práce, ale bez výplat, což se začíná projevovat ve zvýšení absencí a čekací doby na bezpečnostních kontrolách.Chcete využít této příležitosti?
Předpokládá se, že tito pracovníci obdrží částečnou mzdu k 14. říjnu za práci před uzavřením, ale momentálně dochází k tlaku na rychlou reakci zákonodárců k vyřešení tohoto krize.