Louis Hachette Group (ALHG) vykázala za první čtvrtletí roku 2025 tržby ve výši 2,047 milionu eur, což představuje 5,0% nárůst ve srovnání se stejným obdobím loňského roku. Tato čísla byla představena 25. dubna 2025 a ukazují stabilní dynamiku společnosti v jejích klíčových oblastech, zejména v publikování a cestovním maloobchodu.
V rámci kvartálních výsledků přispěly dvě největší divize – Publikování a Cestovní maloobchod – k celkovému růstu. Divize Publikování dosáhla nárůstu o 8,0% a divize Cestovní maloobchod vzrostla o 5%, což naznačuje, že se této sekci podařilo zotavit se z předchozích výzev spojených s pandemií. Generální ředitel společnosti uvedl: „Naše diverzifikační strategie se ukazuje jako efektivní a my jsme spokojeni s trvalým růstem ve většině našich divizí.“
Pokud jde o geografickou distribuci tržeb, společnost zmenšila svou závislost na francouzském trhu a zvýšila přítomnost na trhu Západní a Východní Evropy. Například, regiony USA a Kanada nyní tvoří 28% celkových tržeb, což je nárůst oproti 27% v Q1 2024. Tento posun reflektuje orientaci společnosti na rozvoj v rostoucích trzích.
V divizi Publikování zvýšila společnost tržby na 623 milionů eur a zaznamenala silný výkon, zejména na britském trhu, kde úspěch knihy „Onyx Storm“ od Rebeccy Yarros přispěl k růstu. Oproti tomu divize Prisma Media, která čelí struktuálním výzvám v oblasti distribuce tištěného média, vykázala pokles o 3%.
Chcete využít této příležitosti?
Louis Hachette Group vykázala za první čtvrtletí roku 2025 tržby ve výši 2,047 milionu eur, což představuje 5,0% nárůst ve srovnání se stejným obdobím loňského roku. Tato čísla byla představena 25. dubna 2025 a ukazují stabilní dynamiku společnosti v jejích klíčových oblastech, zejména v publikování a cestovním maloobchodu.
V rámci kvartálních výsledků přispěly dvě největší divize – Publikování a Cestovní maloobchod – k celkovému růstu. Divize Publikování dosáhla nárůstu o 8,0% a divize Cestovní maloobchod vzrostla o 5%, což naznačuje, že se této sekci podařilo zotavit se z předchozích výzev spojených s pandemií. Generální ředitel společnosti uvedl: „Naše diverzifikační strategie se ukazuje jako efektivní a my jsme spokojeni s trvalým růstem ve většině našich divizí.“
Pokud jde o geografickou distribuci tržeb, společnost zmenšila svou závislost na francouzském trhu a zvýšila přítomnost na trhu Západní a Východní Evropy. Například, regiony USA a Kanada nyní tvoří 28% celkových tržeb, což je nárůst oproti 27% v Q1 2024. Tento posun reflektuje orientaci společnosti na rozvoj v rostoucích trzích.
V divizi Publikování zvýšila společnost tržby na 623 milionů eur a zaznamenala silný výkon, zejména na britském trhu, kde úspěch knihy „Onyx Storm“ od Rebeccy Yarros přispěl k růstu. Oproti tomu divize Prisma Media, která čelí struktuálním výzvám v oblasti distribuce tištěného média, vykázala pokles o 3%.Chcete využít této příležitosti?