Werner Enterprises zveřejnilo výsledky za třetí čtvrtletí roku 2025, které odhalují, že společnost čelí významným výzvám v oblasti dopravy. Přestože došlo k růstu tržeb o 3% na 771 milionů USD, ziskovost se výrazně snížila, což vedlo k zápornému výsledku zisku na akcii (EPS) -0,34 USD, což představuje pokles o 425%.
Společnost, která je šestým největším přepravcem v USA, zažila pokles provozního zisku o 50% s marží na úrovni pouhých 1,4% v důsledku vyšších nákladů na pojištění a nároků. Divize Truckload Transportation Services (TTS), která tvoří 71% celkových tržeb, vykázala pokles příjmů o 1% na 519,8 milionu USD.
Na druhé straně segment Logistics dosáhl zvýšení příjmů o 12% na 232,6 milionů USD a jeho upravený provozní zisk vzrostl o 418% na 4,2 milionu USD. Společnost se nadále soustředí na úsporná opatření, s cílem ušetřit 45 milionů USD do konce roku 2025.
Očekávání do budoucna se změnila, kdy Werner nyní předpovídá, že počet nákladních vozidel bude stabilní nebo klesne o 2%, přičemž očekávaný růst tržeb na nákladní vozidlo se snížil na 0% až 1,5%. Představitel společnosti, generální ředitel Derek Leathers, zdůraznil, že „tato dlouhá recese v oblasti nákladní dopravy nás i napříč výzvami posílila na další cestě“.
Chcete využít této příležitosti?
Werner Enterprises zveřejnilo výsledky za třetí čtvrtletí roku 2025, které odhalují, že společnost čelí významným výzvám v oblasti dopravy. Přestože došlo k růstu tržeb o 3% na 771 milionů USD, ziskovost se výrazně snížila, což vedlo k zápornému výsledku zisku na akcii  -0,34 USD, což představuje pokles o 425%.
Společnost, která je šestým největším přepravcem v USA, zažila pokles provozního zisku o 50% s marží na úrovni pouhých 1,4% v důsledku vyšších nákladů na pojištění a nároků. Divize Truckload Transportation Services , která tvoří 71% celkových tržeb, vykázala pokles příjmů o 1% na 519,8 milionu USD.
Na druhé straně segment Logistics dosáhl zvýšení příjmů o 12% na 232,6 milionů USD a jeho upravený provozní zisk vzrostl o 418% na 4,2 milionu USD. Společnost se nadále soustředí na úsporná opatření, s cílem ušetřit 45 milionů USD do konce roku 2025.
Očekávání do budoucna se změnila, kdy Werner nyní předpovídá, že počet nákladních vozidel bude stabilní nebo klesne o 2%, přičemž očekávaný růst tržeb na nákladní vozidlo se snížil na 0% až 1,5%. Představitel společnosti, generální ředitel Derek Leathers, zdůraznil, že „tato dlouhá recese v oblasti nákladní dopravy nás i napříč výzvami posílila na další cestě“.Chcete využít této příležitosti?