Ford Motor Company oznámila novou spolupráci s Amazon zaměřenou na prodej certifikovaných ojetých vozů prostřednictvím platformy Amazon Autos. Tento krok, který je prvním svého druhu pro Ford, umožní zákazníkům procházet, financovat a nakupovat automobily s pomocí známé funkce „přidat do košíku“.
Iniciativa byla spuštěna v Los Angeles, Seattlu a Dallasu, přičemž Ford plánuje postupně rozšířit tuto službu na celonárodní úroveň. Dle informací se přibližně 200 dealerů z celkového počtu 2 800 vyjádřilo o účast na tomto projektu.
Tato spolupráce přichází v době, kdy se spotřebitelé čím dál více obracejí k online platformám při nákupu automobilů. Akcie konkurenčních společností jako Carvana a CarMax na tuto zprávu reagovaly poklesem o 2,6 % a 1,7 % v uvedeném pořadí. Tento trend poukazuje na narůstající tlak na zavedené online prodejce ojetých vozů.
Ford se tak stává druhým významným automobilovým výrobcem, který využívá platformu Amazon, následováním Hyundai, který zahájil prodej nových vozů přes Amazon loni. Na rozdíl od Hyundai, Ford se zaměřuje výhradně na ojetá vozidla, což může změnit dynamiku v automobilovém průmyslu.
Chcete využít této příležitosti?
Odborníci naznačují, že tento nový prodejní model by mohl výrazně ovlivnit celé odvětví a podpořit další přesun k digitálním prodejním kanálům. Zákazníci, kteří se rozhodnou pro nákup vozidla přes Amazon, si zboží převezmou prostřednictvím zapojených dealerů Ford.
Ford Motor Company oznámila novou spolupráci s Amazon zaměřenou na prodej certifikovaných ojetých vozů prostřednictvím platformy Amazon Autos. Tento krok, který je prvním svého druhu pro Ford, umožní zákazníkům procházet, financovat a nakupovat automobily s pomocí známé funkce „přidat do košíku“.
Iniciativa byla spuštěna v Los Angeles, Seattlu a Dallasu, přičemž Ford plánuje postupně rozšířit tuto službu na celonárodní úroveň. Dle informací se přibližně 200 dealerů z celkového počtu 2 800 vyjádřilo o účast na tomto projektu.
Tato spolupráce přichází v době, kdy se spotřebitelé čím dál více obracejí k online platformám při nákupu automobilů. Akcie konkurenčních společností jako Carvana a CarMax na tuto zprávu reagovaly poklesem o 2,6 % a 1,7 % v uvedeném pořadí. Tento trend poukazuje na narůstající tlak na zavedené online prodejce ojetých vozů.
Ford se tak stává druhým významným automobilovým výrobcem, který využívá platformu Amazon, následováním Hyundai, který zahájil prodej nových vozů přes Amazon loni. Na rozdíl od Hyundai, Ford se zaměřuje výhradně na ojetá vozidla, což může změnit dynamiku v automobilovém průmyslu.Chcete využít této příležitosti?
Odborníci naznačují, že tento nový prodejní model by mohl výrazně ovlivnit celé odvětví a podpořit další přesun k digitálním prodejním kanálům. Zákazníci, kteří se rozhodnou pro nákup vozidla přes Amazon, si zboží převezmou prostřednictvím zapojených dealerů Ford.