Akcie Kering SA (EPA:PRTP) poklesly o více než 3 % ve středu, poté co se objevily informace o tom, že generální ředitel Luca de Meo oznámil zásadní změny v strategii společnosti. Ve vnitřním memorandu uvedl, že společnost musí zmenšit svůj počet obchodů a snížit závislost na značce Gucci.
Tato sdělení přicházejí méně než měsíc po tom, co Kering uzavřel dohodu v hodnotě 4,7 miliardy eur na prodej své divize krásy společnosti L’Oréal. De Meo plánuje zaměřit se na core luxusní módní operace a přiznal, že Kering čelí dvojcifernému poklesu prodeje u Gucci, který je hlavním zdrojem zisku firmy.
Ze zprávy rovněž vyplývá, že De Meo stanovil 18měsíční lhůtu pro návrat všech značek k růstu a odhaduje, že obnovení špičkového finančního výkonu potrvá tři roky. Kering již uzavřel 55 obchodů během uplynulého roku a plánuje nadále omezovat svou maloobchodní síť.
De Meo varoval před přílišnou závislostí na značce Gucci a vyzval k urychlení vývoje značek jako jsou Saint Laurent, Bottega Veneta a Balenciaga. Memorandum také uvádí, že divize šperků by měla sledovat větší synergie v rámci skupiny.
Akcie Kering SA poklesly o více než 3 % ve středu, poté co se objevily informace o tom, že generální ředitel Luca de Meo oznámil zásadní změny v strategii společnosti. Ve vnitřním memorandu uvedl, že společnost musí zmenšit svůj počet obchodů a snížit závislost na značce Gucci.
Tato sdělení přicházejí méně než měsíc po tom, co Kering uzavřel dohodu v hodnotě 4,7 miliardy eur na prodej své divize krásy společnosti L’Oréal. De Meo plánuje zaměřit se na core luxusní módní operace a přiznal, že Kering čelí dvojcifernému poklesu prodeje u Gucci, který je hlavním zdrojem zisku firmy.
Ze zprávy rovněž vyplývá, že De Meo stanovil 18měsíční lhůtu pro návrat všech značek k růstu a odhaduje, že obnovení špičkového finančního výkonu potrvá tři roky. Kering již uzavřel 55 obchodů během uplynulého roku a plánuje nadále omezovat svou maloobchodní síť.
De Meo varoval před přílišnou závislostí na značce Gucci a vyzval k urychlení vývoje značek jako jsou Saint Laurent, Bottega Veneta a Balenciaga. Memorandum také uvádí, že divize šperků by měla sledovat větší synergie v rámci skupiny.