Čínský gigant e-commerce, Alibaba , oznámil, že v druhém čtvrtletí zaznamenal příjmy ve výši 247,80 miliard juanů (přibližně 34,97 miliard dolarů), což je více než očekávaných 242,65 miliard juanů. Tato zpráva byla zveřejněna 25. listopadu 2025 a vedla k nárůstu akcií společnosti o 2,5 % před otevřením trhu.
Společnost využila investic do jednohodinových dodávek a pokračujícího růstu v oblasti cloudových služeb k přilákání více uživatelů do svých nákupních aplikací. V rámci tržního boje v Číně se hlavní maloobchodníci uchází o podíl na trhu instantní komerce, přičemž nabízí velké slevy a atraktivní nabídky.
Alibaba také těžila z vládních dotací na výměnu spotřebičů, což zákazníkům umožňuje pravidelně vyměňovat staré domácí spotřebiče, jako jsou ledničky a televizory za novější modely za zvýhodněné ceny. I tento program však stagnuje a oficiálně končí 31. prosince 2025.
Společnost investuje miliardy dolarů do infrastruktury umělé inteligence a inovací produktů, aby podpořila další růst ve svých cloudových a spotřebitelských ekosystémech. Tento přístup k umělé inteligenci se stal klíčovým faktorem v jejím rozvojovém úsilí.
Chcete využít této příležitosti?
Čínský gigant e-commerce, Alibaba , oznámil, že v druhém čtvrtletí zaznamenal příjmy ve výši 247,80 miliard juanů , což je více než očekávaných 242,65 miliard juanů. Tato zpráva byla zveřejněna 25. listopadu 2025 a vedla k nárůstu akcií společnosti o 2,5 % před otevřením trhu.
Společnost využila investic do jednohodinových dodávek a pokračujícího růstu v oblasti cloudových služeb k přilákání více uživatelů do svých nákupních aplikací. V rámci tržního boje v Číně se hlavní maloobchodníci uchází o podíl na trhu instantní komerce, přičemž nabízí velké slevy a atraktivní nabídky.
Alibaba také těžila z vládních dotací na výměnu spotřebičů, což zákazníkům umožňuje pravidelně vyměňovat staré domácí spotřebiče, jako jsou ledničky a televizory za novější modely za zvýhodněné ceny. I tento program však stagnuje a oficiálně končí 31. prosince 2025.
Společnost investuje miliardy dolarů do infrastruktury umělé inteligence a inovací produktů, aby podpořila další růst ve svých cloudových a spotřebitelských ekosystémech. Tento přístup k umělé inteligenci se stal klíčovým faktorem v jejím rozvojovém úsilí.Chcete využít této příležitosti?